Bütün Yazıları
Eylem gün
Yönetici
Yapay Zeka Girişimleri 4 Yılda 8 Katına Çıktı
Türkiye Yapay Zeka İnisiyatifi'nin Ekim 2021 Yapay Zeka Girişim Haritası'nda görüntü işleme, öngörü ve veri analitiği, arama asistanı ve arama motoru, doğal dil işleme, chatbot, makine öğrenmesi, optimizasyon, otonom araçlar,...
26 Ekim 2021
ING Mobil'in Yeni Özellikleriyle Daha İyi Bir Bankacılık Deneyimi
ING Türkiye, müşterilerinin hayatında bankacılığın yerini en aza indirerek, müşterilerine her zaman, her yerden, kolay ve zahmetsiz hizmet sunabilmek hedefiyle, mobil uygulaması ING Mobil'e eklediği yeni özelliklerle daha kolay bir bankacılık...
26 Ekim 2021
Global veri yedekleme ödüllerinde Türkiye'ye birincilik
Veeam'in Türkiye'deki ilk ve tek akredite edilmiş profesyonel servis iş ortağı ITserv, ‘Pazarlama ve İletişim' kategorisinde dünya ilderi oldu. ITserv, Veeam Akredite Servis İş Ortağı Ödülleri (Veeam Accredited Service...
26 Ekim 2021
Borusan Otomotiv Müşteri Hizmetleri ve Deneyimine 3 Altın Ödül
Borusan Otomotiv olarak odak noktalarının en iyi müşteri deneyimini sunmak olduğunu belirten Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, son 3 yıldır hızlandırdıkları dijital dönüşüm çalışmaları ve müşteri odaklı...
25 Ekim 2021
Hilton'dan Daha İyi Bir Konuk Deneyimi için Yeni bir Dijital Çözüm
Hilton, konuk deneyimini iyileştirme amacıyla Hilton Honors uygulaması kapsamında geliştirdiği 'Dijital Anahtar Paylaşımı” (Digital Key Share) adlı yeni özelliğini duyurdu. Hilton'un 18 markasının tamamında devreye girecek...
25 Ekim 2021
Amazon Türkiye, BlindLook iş birliğiyle engelsiz bir online alışveriş deneyimi sunuyor
Amazon Türkiye, görme engellilerin online alışveriş yaparken yaşadıkları zorlukları ortadan kaldırmaya yardımcı olmak amacıyla, görme engelliler için özgürlük teknolojileri geliştiren Türkiye merkezli bir sosyal girişim olan BlindLook...
25 Ekim 2021
Doğuş Otomotiv Geleceğin Müşteri Deneyim merkezini açtı
Otomotiv sektörü tarihinin en hızlı ve en köklü değişim sürecini yaşıyor. Çağın getirdiği tüm teknolojik imkanların yanında tüketiciler otomobil markalarından aynı zamanda sürdürülebilirlik ve gezegenin iyiliği için adım atmalarını...
25 Ekim 2021
Bankalarda sanal asistanlar 3 yılda %250 arttı
Cbot'un açıkladığı rakamlara göre; Türkiye'deki mevduat bankaları kapsamında kurumların %41'i halihazırda müşterilerine çeşitli platformlardan bir chatbot deneyimi sunarken, %19'u chatbot geliştirilmesi konusunda devam...
23 Ekim 2021
TEB Çağrı Merkezi’ne 3 dalda Altın Madalya
TEB Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi 'Çağrı Merkezimiz, müşterilerimizden aldığımız geri bildirimlerle her geçen gün kendini geliştirmeye devam ediyor. Bu ödüller, ‘hepimize işimizi daha...
14 Ekim 2021
13. BÇM Zirvesi Tüm Bankaları Ağırladı
Bankaların müşteri deneyimini yürüten farklı birimlerdeki yöneticilerini kendi aralarında buluşturan ve bu özelliğiyle dünyada tek olan BÇM Zirvesi 13. yılında yine Türkiye'nin en önemli bankalarını bir araya getirdi. Nice Medya...
12 Ekim 2021
Koton, Veri Odaklı Dijital Dönüşüm Yolculuğunda SAS’ın Çözümlerini Tercih Etti
E-ticaret ve perakende sektörlerine artık kullanıcılar yön veriyor. Şirketler müşteri deneyimini ve memnuniyetini en üst düzeye yükseltmek için veri analitiğinin ve yapay zekanın gücünden yararlanıyor. SAS, Türkiye'de gerçekleştirdiği...
12 Ekim 2021
McDonald’s "İştah Hattı” ile Sanal Asistanını Devreye Aldı
CBOT'un uçtan uca müşteri deneyimi oluşturma araçları ve NLP (Doğal Dil İşleme) altyapısı kullanılarak hayata geçirilen, yapay zeka tabanlı sanal asistan "İştah Hattı" McDonald's müşterileri için hayat geçti. Yeni...
12 Ekim 2021
Webhelp, yeni lokasyonunu Ankara’da açtı
Türkiye'de 6 farklı şehirde hizmet veren Webhelp, yeni operasyon merkezini Ankara'da açarak lokasyon sayısını 10'a yükseltti. YDA Center'da gerçekleştirilen açılış törenine, Webhelp Kurucusu ve CEO'su Olivier Duha ve...
12 Ekim 2021
ING TÜRKİYE MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİNE İKİ ULUSLARARASI ÖDÜL
ING Türkiye, 'Yeşil Çağrı Merkezi” kategorisinde Kahramanmaraş Operasyon ve Çağrı Merkezi Çatı Güneş Enerjisi Santrali Projesi ile 'En İyi Teknoloji İnovasyonu Kurum içi Çözümü” kategorisinde ise yapay zeka tabanlı Metin...
12 Ekim 2021
Comdata, Teknoloji Odaklı Projeleriyle Contact Center World’den İki Ödüle Layık Görüldü
Comdata Genel Müdürü Yasin Uslu, 'Arge Merkezimizle, Comdata Group'un global vizyonu, 21 ülkede hizmet deneyimi ve teknoloji gücü ile müşterilerimiz için önemli teknolojik geliştirmeleri devreye alıyoruz. C-board, birçok kanaldan operasyonlarımızı...
11 Ekim 2021
Borusan Cat'ten Ses ile Arıza Tespiti
Borusan Cat, tamamı Türk mühendislerden oluşan 48 kişilik Ar-Ge ekibinin Borusan Cat endüstri ekipleriyle birlikte hayata geçirdiği Boom 360 adlı yeni uygulamasını müşterileriyle buluşturdu. Tek uygulamayla birçok özelliğe erişim sağlamasına...
28 Eylül 2021
Teleperformance Türkiye, Avrupa’da sektörünün en iyi iş yeri seçildi
Bu ödülle birlikte Teleperformance bir yıl içinde beşinci kez çalışanları tarafından en iyi işverenler arasında olduğunu tescilledi. Teleperformance Türkiye, ilk olarak Şubat 2021'de Great Place to Work Enstitüsü'nün ‘Yüksek...
28 Eylül 2021
2. EX AWARDS Turkey - Çalışan Deneyimi Ödülleri
Türkiye'nin İlk ve Tek Çalışan Deneyimi Ödülü EX AWARDS TURKEY'nin 2.'si 15 Nisan 2021'de online olarak gerçekleşti. 2. EX AWARDS TURKEY'de bu yıl 3.'lüğü eşit puan alan 3 marka paylaştı. ...
09 Eylül 2021
Enerya Enerji, abone işlemlerinde online kanalları hızlandırdı
Türkiye'nin en yaygın 2'nci doğal gaz dağıtım şirketi Enerya Enerji, yenilikçi ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarına devam ederken, hizmet kalitesini her geçen gün artırmak için çalışmalarını kesintisiz sürdürüyor....
08 Eylül 2021
Evden çalışma sürecinde hangi teknolojilerden destek alıyorsunuz?
Nice Medya olarak pandemi süresinde gerçekleştirilen bir diğer araştırmada sorular evden çalışan ekipleri yöneten çağrı merkezi yöneticilerine yöneltildi. Hemen hemen tüm çağrı merkezlerinin evden çalışmaya geçtiği bu dönemde...
07 Haziran 2021