Bütün Yazıları
Eylem gün
Yönetici
Teleperformance Türkiye'ye ECCCSA'dan Avrupa’nın En iyi İş Yeri Ödülü Aldı
Teleperformance, Türkiye'deki başarılarını global arenada aldığı ödüllerle tescillemeye devam ediyor. Avrupa'nın önde gelen müşteri yönetimi hizmeti kurumlarının katıldığı European Call Centre ; Customer Service Awards (ECCCSA)...
25 Kasım 2022
Müşteri Deneyiminde DaVinci Etkisi
Müşteri deneyimini iyileştirmek için teknolojiler sunan Verint ve Türkiye iş ortağı Sistaş, 29 Kasım'da Four Seasons Hotel'de, basın sponsorluğunu Nice Medya'nın üstlendiği etkinlikte müşterileri ile bir araya geldi. Banka,...
25 Kasım 2022
Tempo BPO, CX Studio ile Müşteri Yolculuğunu Haritalıyor
Müşteri yolculuğu haritasının oluşturulmasına destek veriyor CX Studio, markanın mevcut süreçlerinin incelenmesinin ardından yaptığı analizler neticesinde, yeni süreçlerin ve bu süreçlere uygun müşteri yolculuğu haritasının oluşturulmasına...
17 Kasım 2022
Teknosa web sitesi artık görme engelliler için de erişilebilir
Teknosa, BlindLook ile yaptığı iş birliğiyle teknosa.com web sitesini görme engelli kullanıcılar için erişilebilir hale getirdi. Teknosa.com'da sesli simülasyon dönemi, görme engelli kullanıcılar için 15 Ekim Beyaz Baston Körler ve Güvenlik...
19 Ekim 2022
Sestek, Ortadoğu Merkezli Unifonic Tarafından Satın Alındı
Orta Doğu'nun önde gelen müşteri etkileşim firmalarından biri olan Unifonic, bugün Ar-Ge odaklı ses ve yapay zeka çözümleri geliştiren teknoloji şirketi Sestek'i satın aldığını duyurdu. Satın alma işlemi 12 Ekim 2022 tarihinde...
13 Ekim 2022
Yabancı Dilde İnsan Kaynakları İhtiyacınıza Çözüm Oluyoruz
Dr. Mustafa Sedefoğlu WinHR Uluslararası İnsan Kaynakları Kurucusu Yaklaşık 30 yıllık tecrübeye sahip kadromuzla en çok talep gören Almancaya ek olarak Türkiye'de daha nadir bulunan bazı diller için, relokasyon çalışması...
13 Ekim 2022
Müşteri Temsilcisine Yapay Zeka ile Destek
CBOT yetkilileri, son yıllarda çağrı merkezi teknolojilerinde yapay zekanın daha etkin olmaya başladığına ilişkin değerlendirmelerini paylaşırken, rakamların dünya çapında yaklaşık 17 milyon çağrı merkezi temsilcisi olduğunu gösterdiğimi...
12 Ekim 2022
İBB, VERİ MERKEZİ KAPASİTESİNİ 3 KAT ARTIRDI
İBB Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı ve bilişim iştirak şirketi İsttelkom AŞ tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında İBB Veri Merkezi'nin kapasitesi artırıldı. Hizmet alan kuruluş sayısı da 16'dan 32'ye yükseldi....
06 Ekim 2022
Yasin Uslu, Comdata'nın ROE (Rest of Europe) Bölgesinden Sorumlu CEO oldu
Müşteri Deneyimi ve Süreç Yönetimi hizmet sağlayıcısı Comdata Group'ta üst düzey atama gerçekleşti. 2018'den beri Türkiye Genel Müdürlüğü'nü sürdüren Yasin Uslu, Türkiye, Almanya, İngiltere, Çek Cumhuriyeti...
03 Ekim 2022
Teknosa.com, Müşteri Deneyimine "Kiralama"yı Ekledi"
Tüketici elektroniğinde satın almak yerine kiralama imkânı sunan kiralabunu.com ile iş birliğine imza atan Teknosa, kiralabunu.com'un kiralama seçeneklerine teknosa.com ürünlerini de dahil etti. İş birliği kapsamında teknoloji odaklı pazaryerine...
20 Eylül 2022
M Plus Türkiye Verilerinin Güvenlikte Olduğunu Belgeledi
Türkiye'nin en büyük dış kaynak sağlayıcı (BPO) şirketlerinden M Plus Türkiye, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından verilen TS ISO/IEC 27701 Kişisel Veri Yönetim Sistemi Belgesi'ni Türkiye'de almaya hak kazanan ilk...
20 Eylül 2022
Huawei, Müşteri Memnuniyetini Teleperformance ile Artırdı
Teleperformance, dünyanın en büyük ağ ve telekomünikasyon ekipmanı üreticisi olan Huawei ile devam eden iş birliği kapsamında markanın müşteri memnuniyeti tarafındaki başarısını daha yukarı taşımasına katkıda bulundu. 2018'den...
09 Eylül 2022
ÇAĞRI MERKEZLERİ, İSTİHDAM TEŞVİKLERİNİN GERİ GELMESİNİ BEKLİYOR
Çağrı merkezi sektörü, Türkiye'nin dört bir yanındaki yatırımları ve yarattığı 160 bin kişilik istihdamla özellikle bölgesel bazda kalkınma açısından önemli rol üstleniyor. Sektör aynı zamanda, yurt dışına...
16 Ağustos 2022
Vestel ve Celal Bayar Üniversitesi'nden Müşteri Hizmetleri için 2 Önemli Protokol
Vestel Ticaret A. Ş. Bünyesinde bulunan Vestel Müşteri Hizmetleri ile Manisa Celal Bayar Üniversitesi arasında iki yeni iş birliği protokolü imza altına alındı. Protokol imza törenine Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Enis Turan...
01 Temmuz 2022
Çağrı Merkezi Teknoloji Zirvesi, Sektör Profesyonellerini Ağırladı
Nice Medya tarafından basın sponsorluğu üstlenen etkinliğin diğer sponsorları; AWS, Microsoft, AudioCodes, Bircom, Metrics, StudioPlus oldu. Program kapsamında; Keynote Speaker olarak Studioplus Kurucusu Erhan Ali Yılmaz yer alırken diğer...
21 Haziran 2022
9. MÜŞTERİ HİZMETLERİ & DENEYİMİ ZİRVESİ
Nice Medya tarafından bu yıl 9. kez gerçekleştirilen Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 1 Haziran 2022 tarihinde Sait Halim Paşa Yalısı'nda düzenlendi. Zirve; müşteri deneyimi ve müşteri hizmetlerinin en önemli isimlerini hem...
15 Haziran 2022
Tempo BPO’nun Yeni CEO’su Taylan Akalın
Tempo BPO'nun kurucusu Cemal Akar, çalışanlarına yaptığı duyuruda bu kararı almasındaki en büyük etmenlerden birinin yeni bakış açıları getirmenin şirkete katacağı ek faydalar ile Tempo BPO'yu daha ileriye taşıyacağı düşüncesi...
14 Haziran 2022
3. Çalışan Deneyimi Konferansı'nda Türkiye'nin En İyileri Konuştu
10 Mayıs tarihinde Nice Medya tarafından düzenlenen 3. Çalışan Deneyimi Konferansı, Webhelp sponsorluğunda online olarak gerçekleştirildi. Konferans programında, 3. EX AWARDS TURKEY - Çalışan Deneyimi Ödülleri'nde, ödül almaya...
07 Haziran 2022
Bankacılıkta Dijital Yükselirken Şube ve Çalışan Sayısı Azalıyor
KPMG Türkiye'nin 'Bankacılık Sektöre Bakış – 2021" raporuna göre 57 bankanın faaliyet gösterdiği sektörde dijitalleşme ve müşteri tercihlerindeki değişime paralel olarak çalışan sayısı 185 bin 248'e, şube sayısı 9...
24 Mayıs 2022
“Vestel Yetkili Online Bayi” ile Yeni Bir Müşteri Deneyimi
Fiziki mağazalardaki gücünü online varlığına yansıtarak, ortak bir vizyonla üstün hizmet ve müşteri deneyimi sunmayı amaçlayan Vestel, Yetkili Online Bayi projesi ile sektöründe rakiplerinden farklılaşıyor. Entegre perakende anlayışı...
16 Mayıs 2022
Sestek'in Yapay Zeka Tabanlı Ürünlerinin Yeni Markası "Knovvu"
Kurumların veri odaklı karar vermelerine, verimli çalışmalarına ve daha iyi müşteri deneyimi sunmalarına yönelik çözümler üreten ses teknolojileri şirketi Sestek, yerel ve global büyüme hedefleri kapsamında stratejik bir karar aldı. Sanal...
16 Mayıs 2022
CMC Yöneticilerini MBA Programı ile Destekliyor
M+ Group'un en büyük üyesi olarak hizmet veren CMC Türkiye, çalışanlarının eğitim ve gelişim süreçlerini ilk andan itibaren desteklemeye devam ediyor. Hem şirket bünyesinde kurulan CMC Akademi hem de çeşitli...
12 Mayıs 2022
Müşteri Hizmetleri Dijital ve Self Servise mi Kayıyor?
2021'de dünya genelinde 6,8 milyar dolar olan diyaloğa dayalı yapay zeka pazar büyüklüğünün, 2026'ya kadar 18,4 milyar dolara, 2030'da ise 32,6 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Gartner verileri ayrıca dünya üzerindeki sanal...
20 Nisan 2022