Bütün Yazıları
Eylem gün
Yönetici
İşte Şirketlerin 2022'de İzlemesi Gereken 3 Trend
2021 şirketlerin COVID-19 kriziyle mücadele ettiği ve her şeyi yeniden keşfetmek zorunda kaldığı bir yıldı. 2022 de kendine özel zorlukları olan bir yıl. Bu yıl özellikle izlenmesi gereken üç trend olarak enflasyon, dijital optimizasyon ve...
02 Mart 2022
Sigortam.net'ten "Müşterinin Şampiyonları"na Özel Kariyer Projesi
Sigortam.net, çağrı merkezi çalışanlarına yönelik 'Benim Kariyerim” adıyla bir proje başlattı. 'Mutlu çalışanlar paralelinde müşteri memnuniyeti” Sigortam.net İnsan Kaynaklarından Sorumlu Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı...
02 Mart 2022
2. Insurtech Müşteri Deneyimi ve Teknolojileri Konferansı
Nice Medya tarafından bu yıl 2.'si düzenlenen ve online gerçekleşen Insurtech Müşteri Deneyimi Konferansı 16 sigorta ve emeklilik şirketinden 26 sektör profesyonelini buluşturdu. sigortacılık ile emeklilik ve hayat şirketlerinde...
23 Şubat 2022
Kamuoyuna Önemli Duyuru - MARKA İHLALİ
Değerli Okuyucularımız, 16 yıldır müşteri deneyimi alanında yayıncılık ve etkinlik faaliyetlerini yürüten bir şirket olarak, Nice Medya ünvanımızla bildiğiniz üzere en son 2021 Aralık ayında 'CX AWARDS TURKEY” adı ile Türkiye'nin...
22 Şubat 2022
Webhelp İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcılığı'na Yeni Bir İsim
2017 yılından beri Webhelp bünyesinde farklı görev ve pozisyonlarda başarıyla görev alan Adak, 2022 yılı itibariyle Webhelp'in İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı. Marmara Üniversitesi Kimya Öğretmenliği...
16 Şubat 2022
Teleperformance Türkiye için 2021 Büyüme Yılı Oldu
Teleperformance, 2021 yılında Türkiye'de yüzde 80'den fazla büyüdü, cirosu 715 milyon TL'ye ulaştı. Teleperformance Türkiye, 2021 yılında 35'ten fazla yeni markayla iş birliği yapmaya başladı. Eş zamanlı olarak Çince,...
16 Şubat 2022
ÇALIŞAN DENEYİMİ ÖDÜLLERİ ve KONFERANSI
"BAŞARILI MÜŞTERİ DENEYİMİ BAŞARILI ÇALIŞAN DENEYİMİNDEN BAŞLAR" ÖDÜLE SON KATILIM TARİHİ : 19 NİSAN 2024 KONFERANS TARİHİ (ÖDÜL ALANLAR BU KONFERANSTA AÇIKLANACAKTIR) : 7 MAYIS 2024 Detaylı Bilgi: www.calisandeneyimiodulleri.com...
09 Şubat 2022
7. CX AWARDS TURKEY®, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor
CX AWARDS TURKEY® Nedir? Nice Medya tarafından 7 yıldır düzenlenen Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödül programıdır. Başvuru ve değerlendirme süreçleri müşteri deneyiminin ruhuna uygun olarak; tamamen dijital, başvuru...
09 Şubat 2022
MÜŞTERİ HİZMETLERİ & DENEYİMİ ZİRVESİ
Nice Medya tarafından düzenlenen Müşteri Hizmetleri ;Deneyimi Zirvesi, bu yıl 9. kez sektör profesyonellerine kapılarını açıyor. Zirve, Türkiye'de müşteri deneyimi profesyonellerini buluşturan en eski etkinlik olma özelliğini taşıyor....
09 Şubat 2022
2. Insurtech Müşteri Deneyimi Konferansı 22 Şubat'ta
Nice Medya tarafından ilki 2020 yılında gerçekleştirilen ve Türkiye'de ilk kez sigorta ve emeklilik müşteri deneyimi profesyonellerini, konunun teknolojisi etrafında buluşturan etkinliğin 2 'si 22 Şubat'ta düzenleniyor. Online...
09 Şubat 2022
Anadolubank'tan Kişiye Özel Bankacılık
Anadolubank, Özel Bankacılık hizmetini devreye aldı. Kişiye özel farklı finansal ayrıcalıklar Anadolubank, özel bankacılık deneyimini bir adım daha öteye taşımak isteyen müşterilerine Kişiye Özel Müşteri Temsilcisi,...
08 Şubat 2022
AgeSA "İyinin Peşinde"
Sabancı Holding ve 200 yıllık dünya sigorta şirketi Ageas iştiraki olan AgeSA, 2021 yılında varlık nedenini 'Mutlu bireyleri olan güven dolu bir toplum hedefiyle işimizin özündeki iyiliği sunmak için varız” olarak belirlediğini duyurmuştu....
08 Şubat 2022
Anadolu Sigorta "Tek Tık” ile Dijitalde Onlarca Hizmet Sigortalılarla Buluşuyor
Anadolu Sigorta, Juno, Sigortam Cepte ve Sağlığım Cepte mobil uygulamalarının yanında, yenilenen web sitesi üzerinden hızlı çözümler sunarak müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor. Trafik, kasko, DASK, konut ve sağlık sigortaları...
08 Şubat 2022
VODAFONE’UN "TOBi" Sİ, AYARLANABİLİR TARİFE KULLANICILARINA DANIŞMANLIK VERİYOR
Ayarlanabilen tarife yapısıya sahip Vodafone Süper Uyumlu+ Tarife'nin kullanıcıları, şirketin Yapay Zekâ tabanlı kişisel asistanı TOBi'den tarifenin içerik değiştirme özelliği hakkında danışmanlık alabiliyor. TOBi,...
08 Şubat 2022
Aksigorta, Uzaktan Çalışmayı "Kalıcı Hibrit" Haline Getirdi
Aksigorta, çalışma kültüründe köklü ve önemli değişimleri hayata geçirdi. Pandemi sürecinin başından bu yana yürüttüğü uzaktan çalışma sistemini, kalıcı hibrit modele dönüştürdü. Bu kapsamda işin geleceğinin ihtiyaçlarına...
08 Şubat 2022
Neova Katılım Sigorta'dan “Görüntülü Ekspertiz” Hizmeti
Görüntülü Ekspertiz hizmeti ile konut ve işyerlerindeki küçük ölçekli hasarlarda eksperlerin riziko adresine gitmesine gerek kalmadan hasar tespit işlemleri uzaktan gerçekleştirilebilecek. Böylece, pandemi döneminde evde hasar tespiti yerine...
24 Ocak 2022
Rubi By'dan Çağrı Merkezlerinin En Büyük Sorunlarından Birine Çözüm
Rubi By, zemin, aydınlatma, mobilya ve hava kanalı konularında çağrı merkezlerinin tüm sorularınlarına cevap niteliğinde özel çözümler sunuyor. Çağrı merkezlerine özel tasarladığı mobilyalarda iç mimari, tasarım, projelendirme ve uygulama...
19 Ocak 2022
Kurumlarda, İK Stratejisi Gündemde İlk Sırayı Alıyor
Dünya İnsan Yönetimi Dernekleri Federasyonu (WFPMA) ve Boston Consulting Group (BCG) iş birliğiyle gerçekleşen kurumlardaki insan yönetimi eğilimlerine ilişkin dünyanın en uzun süredir devam eden "Creating People Advantage" (İnsan Avantajı...
19 Ocak 2022
Next4biz'in Çalışanına Verdiği Değer "Great Place to Work" Sertifikası ile Belgelendi
Next4Biz Kurucu Ortağı Tamer Gülce sertifika ile ilgili olarak; 'Şirket olarak çalışanlarımızla 'biz” olma anlayışını paylaşıyoruz. Şirketimiz kurulduğundan beri en çok gurur duyduğumuz özelliğimiz birbirimiz...
18 Ocak 2022
AssisTT, 2021'de 6 Binden Fazla İşe Alım Yaptı
Türkiye genelinde 22 ilde 13 binin üzerinde çalışana sahip olan AssisTT, Anadolu'daki en büyük işverenlerden biri durumunda. Great Place To Work tarafından 3. Kez 'Harika İş Yeri” ve 'En İyi İşveren”...
18 Ocak 2022
Büyük İstifadan sonra "Büyük Değişim Dalgası" Sektörleri Tehdit Ediyor
İnsan kaynakları alanında geçen yılın en önemli gündem maddelerinden biri olan Büyük İstifa (The Great Resignation) yerini 2021 yılının sonlarına doğru Büyük Değişim (The Great Reshuffle) hareketine bıraktı. İki kavram arasındaki farkı...
17 Ocak 2022
Müşteri Deneyiminde "Hiperkişiselleştirme" Devri
Pandemi, özellikle tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarını dijital dünyaya yoğunlaştırdı. Dijital dönüşümde geride kalan kurumların bu dönemde daha da zorlandığı görüldü. Şirketlerin hedef kitleleriyle olan iletişimlerinde yüksek...
12 Ocak 2022
CX AWARDS TURKEY'den Opet Fuchs'a “Sektörünün İlkleri” Ödülü
Opet Fuchs, Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödülleri 'CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi” organizasyonundan ödülle döndü. Opet Fuchs'un Türkiye'nin ilk madeni yağ e-ticaret sitesi Fullcheck Shop, 'Sektörünün...
12 Ocak 2022