Bütün Yazıları
Eylem gün
Yönetici
15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi Yöneticiler Toplantısı
Nice Medya tarafından 15 yıldır düzenlenen BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi, Türkiye'de faaliyet gösteren bankaların çağrı merkezi yöneticilerini bir araya getiren platform olma görevini sürdürdü. Bu yıl 11 Ekim 2023...
13 Ekim 2023
15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi Collection Toplantısı
Nice Medya tarafından 15 yıldır düzenlenen BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi, Türkiye'de faaliyet gösteren bankaların tahsilat birim yöneticilerini ortak bir gündemde bir araya getirdi. Bu yıl 10 Ekim 2023 tarihinde...
13 Ekim 2023
İGA İstanbul Havalimanı'ndan İnovasyon'a Destek
Dijitalleşme ve teknolojiyi odağına alan İGA İstanbul Havalimanı, yeni fikirleri teşvik etmek, girişimcileri desteklemek ve büyük şirketlerle buluşturmak amacıyla Silikon Vadisi'nde faaliyet gösteren Plug and Play ile bir iş birliğine...
13 Ekim 2023
Enerjisa Dağıtım Şirketleri CX'te Dijital Platforma Geçiyor
Enerjisa Dağıtım Şirketleri Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ hizmet verdikleri bölgelerde şebeke kaynaklı oluşan arızalardan meydana gelen hasar başvurularının evrak teslim sürecini dijital platforma taşıdı. Müşterilerine...
12 Ekim 2023
Hande Zop, Turkcell Global Bilgi'de Genel Müdür Yardımcılığı’na Yükseldi
2003 yılında Bilkent Üniversitesi Bankacılık ve Finans bölümünden mezun olan Hande Zop, 2015 yılında Bahçeşehir Üniversitesi İşletme (MBA) Yüksek Lisans Programını tamamladı. İş hayatına 2003 yılında Commercial Union'da...
12 Ekim 2023
Tempo BPO ve Alibaba.com'dan Kobi'ler için İşbirliği
Müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak firması olan Tempo BPO, KOBİ'lerin global pazarlara açılmalarına destek olmak amacıyla Dijital Dönüşüm Ofisi çatısı altında...
05 Ekim 2023
Çağrı Merkezleri Derneği Yeni Adını Basın Toplantısı ile Duyurdu
Uzmanlık alanını ve ismini değiştiren Çağrı Merkezleri Derneği , 4 Ekim'de Kulis Maslak'ta düzenlediği basın toplantısı ile yeni misyonunu ve yeni adını duyurdu. Toplantıda Dernek Başkanı Banu Hızlı, Başkan Yardımcısı...
04 Ekim 2023
Concentrix ve Webhelp Birleşmesi Tamamlandı
Müşteri deneyimi (CX) hizmetleri ve teknolojilerinin global önde gelen sağlayıcısı Concentrix Corporation bugün Webhelp ile birleşmesinin tamamladığını ve iki şirketin entegrasyon sürecinin devam ettiğini duyurdu. Birleşen şirketin nihai...
29 Eylül 2023
MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ DÜNYASININ LİDERLERİ İSTANBUL’DA BULUŞACAK
Çağrı Merkezleri Derneği'nin ev sahipliğinde düzenlenecek yılın en önemli etkinliği 'CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi” 5 Ekim'de Swissotel The Bosphorus'ta gerçekleşecek. Dünyanın önde gelen uzmanlarının bir...
25 Eylül 2023
15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi
Nice Medya tarafından düzenlenen ve her yıl 16 bankanın müşteri ile temas halinde olan birimlerinin yöneticilerini buluşturan BÇM Zirvesi bu yıl 10 ve 11 Ekim 2023 tarihlerinde gerçekleşecek. Bankaların müşteri deneyimi;müşteri hizmetleri...
21 Eylül 2023
11.Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi Kapılarını Açıyor
Türkiye'de, deneyimi yaratan profesyonelleri buluşturan en eski ve en köklü etkinlik olan Müşteri Hizmetleri ; Deneyimi Zirvesi 11. yılında da yine hemen her sektörden önemli isimleri ağırlamaya hazırlanıyor. 11. Müşteri...
20 Eylül 2023
10. MÜŞTERİ HİZMETLERİ & DENEYİMİ ZİRVESİ
Nice Medya tarafından düzenlenen 10. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 15 Haziran 2023 tarihinde Maslak Hilton Otel'de, 2 paralel salonda 36 Konuşmacısı ile sektördeki trendleri ele aldı, en iyi projelerin paylaşılmasına olanak sağladı....
20 Eylül 2023
DENEYİMİN YENİ OYUNCUSU AS DENEYİM, SAHADA
Rauf Eriş, uzun yıllar çağrı merkezi sektöründe çalışmalar yürüten bir isim olarak sektöre yeni bir oyuncu kazandırıyor. 2023 başından bu yana As Deneyim olarak faaliyet gösteren organizasyon, aslında çağrı merkezi alanında çok daha...
14 Eylül 2023
Müşteri Deneyiminde “Vay Canına” Etkisi: ChatGPT ile Seyahat Sektöründeki Paradigma Kayması
Polat Göktaş1,2 ve Taşkın Dirsehan3,4 1UCD Bilgisayar Bilimleri Fakültesi, University College Dublin, Dublin, İrlanda 2CeADAR: Uygulamalı Veri Analitiği Araştırma Merkezi, Dublin, İrlanda 3İşletme Bölümü, İşletme Fakültesi, Marmara Üniversitesi,...
22 Ağustos 2023
Genesys Cloud ile Dijital Dönüşümün Öncü İsimleri
Dijital çağın hızla değişen dünyasında müşteri deneyiminin önemi gün geçtikçe artıyor. Bu alanda lider konumda bulunan Setur, müşteri iletişiminde çağın gereksinimlerini karşılamak ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak...
21 Ağustos 2023
Mplus Türkiye, E - ticarette Teknoloji ile Fark Yaratmayı Hedefliyor
Mplus Türkiye Operasyon ve Müşteri Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hakan Saran ve Satış, Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ogan Atasagun ile pandemiden bu yana e-ticaret ve kargo sektörünün...
01 Ağustos 2023
Konecta ve Comdata, “Konecta” Markası Altında Birleşti
Bu birleşme ile Konecta, 2 milyar Euro'ya yakın geliri ve finansal hizmetler, teknoloji, telekomünikasyon e-ticaret, kamu hizmetleri, kamu sektörü ve sağlık sektörlerindeki hizmetleri ile CX BPO pazarında gücünü artırmayı hedefliyor. ...
06 Haziran 2023
4. ÇALIŞAN DENEYİMİ ÖDÜLLERİ'NDE HEM CX HEM İK UZMANLARI YER ALDI
Nice Medya tarafından 23 Mayıs'ta online olarak düzenlenen 4. EX AWARDS TURKEY (Çalışan Deneyimi Ödülleri) kapsamında en iyi projeler ödüllerini kucakladı. Müşteri deneyimi yaratmanın vazgeçilmez ön koşulu olarak kabul edilen çalışan...
23 Mayıs 2023
Müşteri Deneyiminde "Sürdürülebilirlik"
IXM Deneyim Enstitüsü'nün (Institute of Experience Management) tarafından düzenli olarak her ay gerçekleştirmeye başlanan Müşteri Deneyimi Sektör Buluşması'nın bu ayki konusu "Sürdürülebilirlik" oldu. Buluşma, 4 Mayıs...
05 Mayıs 2023
Sigorta Müşteri Deneyimi Nedir?
Hızla değişen ve giderek daha da rekabetçi hale gelen sigorta sektöründe, sigorta şirketlerinin müşteri deneyimini iş stratejilerinin merkezine koymaları gerektiği her gün daha fazla ortaya çıkan bir gerçek. Geçmiş yıllarda, sigorta...
08 Nisan 2023
3. İnsurtech &Müşteri Deneyimi Konferansı
Nice Medya tarafından 2019 yılından bu yana gerçekleştirilen Insurtech ; Müşteri Deneyimi Buluşması bu yıl da Türkiye'de faaliyet gösteren sigorta şirketlerinin müşteri hizmetleri ve deneyimini yöneten isimlerini 3. kez 3 Mayıs...
08 Nisan 2023
Çağrı Merkezleri 10.000 Depremzedeyi İstihdam Edecek
Çağrı Merkezleri Derneği üyeleri, deprem bölgesinde olan veya bölgeden göç eden depremzedelerin istihdamına öncelik tanıyarak 10 bin depremzedeyi istihdam etmeyi hedefliyor. Ülkemizi yasa boğan deprem felaketinden sonra Çağrı Merkezleri...
27 Şubat 2023
5. CX Awards Turkey Ödülleri Sahiplerini Buldu
Nice Medya tarafından organize edilen, Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödülleri CX AWARDS TURKEY'in 5'incisi düzenlendi. 17 Ocak 2022'de CVK Jolly Joker Private'ta düzenlenen ve Echo CCS'nin de destek verdiği 5.CX AWARDS...
13 Ocak 2023
E-para ve Ödeme Hizmetlerinde Müşteri Deneyimi ve Teknolojileri
Banka, dijital banka, e-para ve ödeme sistemleri ilk kez Nice Medya tarafından, ArkSigner sponsorluğunda düzenlenen etkinlikte bir araya geldi. 21 Aralık 2022 tarihinde Sait Halim Paşa Yalısı'nda, düzenlenen etkinlikte yeni nesil ekonomik...
27 Aralık 2022