Bütün Yazıları
Eylem gün
Yönetici
Getir, n11'e Ortak Oldu, Yönetiminden Sorumlu Olacak
Getir'in Türkiye'nin öncü alışveriş platformlarından n11'e yatırım yapmak için Ağustos ayında başlattığı görüşmeler tamamlandı. Rekabet Kurumu'nun onayı sonrası Getir, sermaye artırımı ile n11'e ortak olurken...
11 Ocak 2022
Yapay Zeka Artık E- Ticaretin Fraud Tespitinde Kullanılıyor
Gerçek zamanlı veri analizi ve kendi kendine öğrenme becerisine sahip yapay zekâ altyapısı ile çalışanların ve risk ekiplerinin üzerindeki iş yükünü hafifleten Formica Fraud, makine öğrenimi ile fraud hareketlerini algılayarak gerçek zamanlı...
11 Ocak 2022
MİGROS’TAN PERAKENDENİN İLK SANAL INFLUENCER’I: MIA STARWAY
Migros; Türkiye girişim ekosistemine değer katmak amacıyla kurulan Migros Up platformunun destekçisi olduğu Evecrude Picture Animation Studio ile birlikte tasarladığı sanal influencer Mia, diğer sanal influencer'lardan farklı olarak tam bir...
06 Ocak 2022
"No-code no cry!"
Finans, sigorta, e-ticaret, telekom, enerji, perakende, otomotiv, havayolları, lojistik, imalat, kamu yönetimi gibi farklı sektörlerde faaliyet gösteren 400'ü aşkın lider kurumda, 150.000'den fazla çalışan tarafından kullanılan...
06 Ocak 2022
CMC Türkiye CEO'su Banu Hızlı, “En Beğenilen CEO” Seçildi
CMC Türkiye CEO'su ve M+ Group İcra Kurulu Üyesi Banu Hızlı, Türkiye'de 2021'in En Beğenilen 50 CEO'sunun açıklandığı 'Altın Lider Ödülleri” etkinliğinde 'En Beğenilen CEO” ödülünün sahibi oldu. Aldığı...
29 Aralık 2021
Mercedes-Benz Türk'ten kamyon ve otobüs müşterilerine özel yeni çağrı merkezi
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs müşterilerine özel Müşteri iletişim Merkezi numarasını devreye aldı. Müşteri iletişim Merkezi 444 62 84 (444 MBT 4) numaralı hat üzerinden hizmet verecek. Mercedes-Benz Türk Müşteri...
24 Aralık 2021
2021 Yılında Çalışanların Yeme - İçme Tercihleri Neydi?
Sodexo, çalışanların yemek kartı harcamalarını analiz ederek 2021 yılının yeme – içme tercihlerini açıkladı. Çalışmaya göre; 2021 yılında ivmesini daha da artıran uçtan uca dijitalleşme kullanıcıların, müşterilerin...
24 Aralık 2021
"2022'YE GİRERKEN NEYİNİZİ SİGORTALAMAK İSTERDİNİZ?"
Sosyal medyada büyük ilgi gören sokak röportajlarında, hayat enerjisini sigortalamak isteyen de var, gelecekteki kız arkadaşını garantiye almak isteyen de… Röportajlara katılanların çoğu, maddi varlıklarından çok manevi değerlerini...
24 Aralık 2021
DFDS'nin “Kadın İçin Taşıyoruz” projesine, 4. CX Awards Turkey'den Sosyal Sorumluluk Özel Ödülü
DFDS Akdeniz İş Birimi ve KAGİDER iş birliği ile hayata geçirilen 'Kadın İçin Taşıyoruz” projesi, Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY Ödülleri'nin...
24 Aralık 2021
Teleperformance Türkiye Chro’su Zühre Aydan Ayaz Altın Lider Seçildi
Teleperformance Türkiye İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CHRO) Zühre Aydan Ayaz, Türkiye'nin En Beğenilen 50 CHRO'su arasında yer aldı ve Türkiye'nin Altın Lideri seçildi. KREA M.I.C.E. tarafından organize...
22 Aralık 2021
Türkiye’nin Müşteri Deneyimi Ödülleri Sahiplerini Buldu
Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY'in 4. yılında, en başarılı müşteri deneyimi projeleri ödüllerine kavuştu. Ödül töreni 15 Aralık'ta Conrad İstanbul...
17 Aralık 2021
AssisTT 3. Kez “Harika İş Yeri” Ünvanını Aldı
Türk Telekom'un müşteri deneyim şirketi AssisTT, Great Place To Work® Enstitüsü tarafından global standartlarda gerçekleştirilen değerlendirmeler ve analizler sonucunda pozitif çalışan deneyimi ve yüksek güven kültürüne sahip ‘harika...
25 Kasım 2021
Türkiye’de B2B Müşteri Deneyimi Projeleri İlk Kez Ödüllendirilecek
Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödülü olan ve bu yıl 4. kez düzenlenen CX AWARDS TURKEY kategorilerinde yeni düzenlemelere gidildi. Sektörün gelişimine paralel, gündem ve ihtiyaçlarına uygun yapılan yeni düzenlemelerden biri de "B2B...
25 Kasım 2021
İncehesap.com Dijital Dönüşümle Verimlilikte Artış Yakaladı
2019 yılı itibarıyla yaptığı yatırımlar ve stratejik hamleler sayesinde iş hacmini beklentilerinin üzerine çıkaran İncehesap.com, bu artışla birlikte mevcut operasyonunu büyütmek ve daha büyük depolarda, daha yüksek hacimli iş akışı...
22 Kasım 2021
İBB’nin Hizmetleri Tek Aplikasyonda Buluştu
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, yaklaşık 2 yıldır hazırlıkları yapılan ve kurum hizmetlerine cep telefonundan kolay erişim sağlamayı hedefleyen ‘İstanbul Senin' projesini, 'Gücü, şehrin sahiplerine devreden...
18 Kasım 2021
Hilton Pandemiyle Birlikte Değişen Misafir Deneyimini Açıkladı
Hilton, seyahat alışkanlıklarındaki değişimi analiz etti. Pandemi nedeniyle sağlıklı yaşamın ön plana çıkması insanların spor, beslenme gibi konulara ilgisini artırdı. Araştırmaya göre, pandemiyle birlikte artan dijital çözümler, gezginlerin...
09 Kasım 2021
Twitter, Kullanıcılarının %40'ının Alışveriş Kararlarını Etkiliyor
Hem Black Friday hem de yılbaşı dönemi artık kapımızda. Ve insanlar bu çılgın dönemi kutlamak ve sohbete katılmak için Twitter'a geliyor. Twitter, hem Black Friday hem de yılbaşı dönemi hediyeleri hakkında sohbete daha çok katılabilmek...
09 Kasım 2021
Tüketicilerin Sürdürülebilirliğe Verdiği Önem Arttı
Kim McNamee, Jenny Fernandez/Kasım 2021 Kaynak:Thinkwithgoogle Sürdürülebilir alışverişin tüketiciler açısından öneminin son 19 ayda gittikçe arttığını öğrenmek, bazı pazarlamacıları şaşırtabilir. Tüketicilerin %82'si, sürdürülebilirliğin COVID-19...
09 Kasım 2021
ETİD'te Emre Ekmekçi İkinci Dönemde de Başkanlığı Sürdürecek
Yaklaşık 350 milyar TL'lik e-ticaret sektörünün temsilcisi olan ETİD'in yeni yönetim kurulu açıklandı. Yeni yönetimde iş dünyasının, perakende ve e-ticaret sektörünün öncü isimleri yer aldı. Emre Ekmekçi başkanlığındaki...
04 Kasım 2021
Squid Game izledik, Korece öğrenmeye talep 4 kat arttı
Dünya çapında yayınlanan ve tam 111 milyon kişiye ulaşarak rekor kıran dizi Squid Game, ülkemizde de popülerliğini kaybetmezken bir yandan Korece diline olan ilgiyi de artırdı. Türkiye'nin en büyük online hizmet platformu Armut.com,...
28 Ekim 2021
AgeSA, 2021’in Üçüncü Çeyreğini Büyümeyle Kapadı
Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektöründe faaliyet gösteren AgeSA, 2021 yılı üçüncü çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. 2021 ilk 9 aylık verilerine göre 1 milyar 398 milyon TL prim üretimine ulaşan AgeSA, geçtiğimiz yılın...
28 Ekim 2021
MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖDÜLLERİ 3. KEZ SAHİPLERİNİ BULDU
CX TV'den izlemek için tıklayın Türkiye'nin en önemli markalarının yarıştığı CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi Ödülleri'nin 3. yılında da sağlıktan bankalara, teknolojiden sigortaya kadar pek çok sektörden...
26 Ekim 2021
2. MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU
CX TV'DEN ZLEMEK İÇİN TIKLAYIN 13 Kasım 2019 tarihinde, Hilton Maslak'ta gerçekleştirilen ödül gecesinde, 3 kategoride müşteri deneyimi dalında ödüller sahiplerini buldu. En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Ödülü kategorisi Yapı...
26 Ekim 2021
CX Awards Turkey
Türkiye'nin önde gelen markalarının yarıştığı CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi Ödülleri, Babylon Bomontiada'da gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Yoğun rekabete sahne olan Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde; Dijital kategorisinde...
26 Ekim 2021