Yıkıcı İnovasyon Ödülü Etiya'nın
Türkiye’nin yerli global firması Etiya, alanında dünyanın en prestijli ödüllerinden birisi olan TM Forum 2019 Yıkıcı İnovasyon kategorisinde Mükemmellik Ödülü'nü aldı. Etiya kurucu ortağı ve Ceo’su Aslan Doğan, Türk yazılım sektörünün geldiği aşamayı ve başarılarını göstermesi açısından, ödülün gurur verici olduğunu söyledi.
Teknoloji
17.05.2019, 14:19 17.05.2019, 14:19
Türkiye’nin yerli global firması Etiya, alanında dünyanın en prestijli ödüllerinden birisi olan TM Forum 2019 Yıkıcı İnovasyon kategorisinde Mükemmellik Ödülü'nü aldı. Etiya kurucu ortağı ve Ceo’su Aslan Doğan, Türk yazılım sektörünün geldiği aşamayı ve başarılarını göstermesi açısından, ödülün gurur verici olduğunu söyledi.
Telekomünikasyon sektörü için global bazda ortak dil ve standartlar belirleyen uluslararası
bağımsız platform TM Forum’un 2019 Mükemmellik Ödülleri’nde Türkiye’nin yerli global
markası Etiya, Yıkıcı İnovasyon Mükemmellik Ödülü'nün sahibi oldu.
Etiya, Mükemmellik Ödülünü 2018’de Videotron için Connected Customer First yaklaşımı ile
yeni nesil dijital müşteri deneyimini hayata geçirdiği Fizz projesiyle elde etti.
TÜRK YAZILIMI GLOBAL ARENA’DA ÇIĞIR AÇTI
Dijital müşteri deneyimi ve dönüşümünü odaklarına aldıkları 2019 yılında bu gelişmenin
Etiya adına heyecan verici olduğunu vurgulayan Etiya Kurucu Ortağı ve CEO’su Aslan Doğan,
“TM Forum tarafından her yıl sektörde çığır açan başarılı projelere verilen mükemmellik
ödüllerinden en prestijli olanı ile ödüllendirildiğimizi gururla söylemek isterim.
Herkesin konuştuğu ama çok az kişinin somut olarak başarılı örnekler sunduğu bir alanda
uluslararası bir ödüle layık görülmek hepimiz için muazzam bir başarı. Etiya bugün sektörü
değiştiren, sektörü müşteri deneyimi ve iş modeli anlamında bir sonraki adıma taşıyan bir
şirket. Kazandığımız bu ödül de bunun önemli bir kanıtı niteliğinde. ” dedi.
FIZZ PROJESİ DÜNYADA İLK OLAN PROJELERDEN
Etiya tarafından Kanadalı Telekom devi Videotron için hayata geçirilen projede, yüzde 100
dijital müşteriyi hedefleyen tamamen dijital yeni bir mobil ve internet markası yaratıldı. Fizz,
müşterilerine kullanım planlarını kendi yönetebilecekleri tamamen özelleştirilebilir bir hizmet
sunuyor. Kullanıcıların birbirleriyle etkileşimde bulunabilmelerine de imkan veren Fizz,
sadakat programları sayesinde çeşitli kurgularla müşterilerine hediye kazanma ve diğer
kullanıcılarla mobil veya internet paylaşma imkanı da sağlıyor. Etiya’nın Yapay Zeka Tabanlı
Dijital Servis Platformu sayesinde hayata geçen Fizz, tamamen yeni nesil müşterilerin
deneyimlerini esas alan çağrı merkezi ve bayii ya da ofis olmadan bütün müşteri işlemlerinin
dijital ortamlardan yapılmasına olanak veriyor. Proje deneyime dayalı müşteri memnuniyeti
ve operasyonel verimlilikte çığır açacak yeni bir iş modeli olarak değerlendiriliyor.
Telekomünikasyon sektörü için global bazda ortak dil ve standartlar belirleyen uluslararası
bağımsız platform TM Forum’un 2019 Mükemmellik Ödülleri’nde Türkiye’nin yerli global
markası Etiya, Yıkıcı İnovasyon Mükemmellik Ödülü'nün sahibi oldu.
Etiya, Mükemmellik Ödülünü 2018’de Videotron için Connected Customer First yaklaşımı ile
yeni nesil dijital müşteri deneyimini hayata geçirdiği Fizz projesiyle elde etti.
TÜRK YAZILIMI GLOBAL ARENA’DA ÇIĞIR AÇTI
Dijital müşteri deneyimi ve dönüşümünü odaklarına aldıkları 2019 yılında bu gelişmenin
Etiya adına heyecan verici olduğunu vurgulayan Etiya Kurucu Ortağı ve CEO’su Aslan Doğan,
“TM Forum tarafından her yıl sektörde çığır açan başarılı projelere verilen mükemmellik
ödüllerinden en prestijli olanı ile ödüllendirildiğimizi gururla söylemek isterim.
Herkesin konuştuğu ama çok az kişinin somut olarak başarılı örnekler sunduğu bir alanda
uluslararası bir ödüle layık görülmek hepimiz için muazzam bir başarı. Etiya bugün sektörü
değiştiren, sektörü müşteri deneyimi ve iş modeli anlamında bir sonraki adıma taşıyan bir
şirket. Kazandığımız bu ödül de bunun önemli bir kanıtı niteliğinde. ” dedi.
FIZZ PROJESİ DÜNYADA İLK OLAN PROJELERDEN
Etiya tarafından Kanadalı Telekom devi Videotron için hayata geçirilen projede, yüzde 100
dijital müşteriyi hedefleyen tamamen dijital yeni bir mobil ve internet markası yaratıldı. Fizz,
müşterilerine kullanım planlarını kendi yönetebilecekleri tamamen özelleştirilebilir bir hizmet
sunuyor. Kullanıcıların birbirleriyle etkileşimde bulunabilmelerine de imkan veren Fizz,
sadakat programları sayesinde çeşitli kurgularla müşterilerine hediye kazanma ve diğer
kullanıcılarla mobil veya internet paylaşma imkanı da sağlıyor. Etiya’nın Yapay Zeka Tabanlı
Dijital Servis Platformu sayesinde hayata geçen Fizz, tamamen yeni nesil müşterilerin
deneyimlerini esas alan çağrı merkezi ve bayii ya da ofis olmadan bütün müşteri işlemlerinin
dijital ortamlardan yapılmasına olanak veriyor. Proje deneyime dayalı müşteri memnuniyeti
ve operasyonel verimlilikte çığır açacak yeni bir iş modeli olarak değerlendiriliyor.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!