TÜMLEŞİK İLETİŞİMDE PAZAR BÜYÜKLÜĞÜ 143,49 MİLYAR DOLAR OLACAK
Bağımsız araştırma şirketi Grand View Research tarafından yapılan araştırmaya göre, küresel tümleşik iletişim pazar büyüklüğü 2024 yılında 143,49 milyar Dolar’a ulaşacak. 2021’de toplam 28 milyar cihaz birbirine bağlanacak, 2020’de mobil işgücünün toplam işgücüne oranı yüzde 42 olacak.
Teknoloji
15.11.2016, 15:04 15.11.2016, 15:04
Bağımsız araştırma şirketi Grand View Research tarafından yapılan araştırmaya göre, küresel tümleşik iletişim pazar büyüklüğü 2024 yılında 143,49 milyar Dolar’a ulaşacak.
2021’de toplam 28 milyar cihaz birbirine bağlanacak, 2020’de mobil işgücünün toplam işgücüne oranı yüzde 42 olacak.
Unify tarafından yapılan araştırmaya göre ise kurumların yüzde 53’ü verimliliği artırmak, yüzde 11’i geleneksel araçların kullanımındaki zorlukları gidermek, yüzde 10’u üst yöneticilerin talebini yerine getirmek için tümleşik iletişim uygulamalarını tercih ediyor. Seyahat masraflarını azaltmak ve müşteri taleplerini karşılamak için tümleşik iletişimi kullanan firmaların oranı yüzde 9 iken, kurumların yüzde 8’i ise çalışanların talebine cevap vermeyi hedefliyor.
İnternete erişimin kolaylaşmasıyla birlikte mobil cihazlar sadece kişisel hayatımızın değil, iş hayatımızın da vazgeçilmez bir parçası oldu. Ofis ortamında ulaşılan uygulamalara artık mobil cihazlardan da erişilebiliyor. Bu durum, iş modellerini, çalışma alışkanlıklarını değiştiriyor ve mobilitenin önemini ortaya çıkarıyor. Her yerden ve her zaman bilgiye ulaşma ihtiyacı mobilite ile desteklenirken, şirketler iş sürekliliğini kesintiye uğratmamak için yenilikçi çözümler kullanmayı tercih ediyor. Sade ve kolay yönetilebilir bir sistem altyapısıyla farklı iletişim modellerini bir araya getirmeyi başaran şirketler, maliyet, iş gücü ve iş süreçleri bakımından avantaj elde ediyor.
2021’de toplam 28 milyar cihaz birbirine bağlanacak, 2020’de mobil işgücünün toplam işgücüne oranı yüzde 42 olacak.
Unify tarafından yapılan araştırmaya göre ise kurumların yüzde 53’ü verimliliği artırmak, yüzde 11’i geleneksel araçların kullanımındaki zorlukları gidermek, yüzde 10’u üst yöneticilerin talebini yerine getirmek için tümleşik iletişim uygulamalarını tercih ediyor. Seyahat masraflarını azaltmak ve müşteri taleplerini karşılamak için tümleşik iletişimi kullanan firmaların oranı yüzde 9 iken, kurumların yüzde 8’i ise çalışanların talebine cevap vermeyi hedefliyor.
İnternete erişimin kolaylaşmasıyla birlikte mobil cihazlar sadece kişisel hayatımızın değil, iş hayatımızın da vazgeçilmez bir parçası oldu. Ofis ortamında ulaşılan uygulamalara artık mobil cihazlardan da erişilebiliyor. Bu durum, iş modellerini, çalışma alışkanlıklarını değiştiriyor ve mobilitenin önemini ortaya çıkarıyor. Her yerden ve her zaman bilgiye ulaşma ihtiyacı mobilite ile desteklenirken, şirketler iş sürekliliğini kesintiye uğratmamak için yenilikçi çözümler kullanmayı tercih ediyor. Sade ve kolay yönetilebilir bir sistem altyapısıyla farklı iletişim modellerini bir araya getirmeyi başaran şirketler, maliyet, iş gücü ve iş süreçleri bakımından avantaj elde ediyor.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!