'Sesle Yönlendirme' uygulaması, sektörde ilk kez Garanti Emeklilik'te
Sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan “Sesle Yönlendirme” (Call Steering) uygulamasını hizmete alan Garanti Emeklilik Çağrı Merkezi, müşterilerine yepyeni bir teknolojik hizmet sağlıyor. Emeklilik ve hayat sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan “Sesle Yönlendirme” (Call Steering) uygulamasını hizmete alan Garanti , müşterilerine herhangi bir tuşlama yapmadan, sadece konuşarak istedikleri adıma yönlenebilme, müşteri temsilcisine bağlanmaksızın bilgi alma ve işlemlerini gerçekleştirme imkanı sağlıyor.
Teknoloji
16.11.2016, 15:13 16.11.2016, 15:13
Sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan “Sesle Yönlendirme” (Call Steering) uygulamasını hizmete alan Garanti Emeklilik Çağrı Merkezi, müşterilerine yepyeni bir teknolojik hizmet sağlıyor.
Emeklilik ve hayat sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan “Sesle Yönlendirme” (Call Steering) uygulamasını hizmete alan Garanti , müşterilerine herhangi bir tuşlama yapmadan, sadece konuşarak istedikleri adıma yönlenebilme, müşteri temsilcisine bağlanmaksızın bilgi alma ve işlemlerini gerçekleştirme imkanı sağlıyor. Ses teknolojileri alanında faaliyet gösteren ileri teknoloji şirketi Sestek ile birlikte geliştirilen sistem, kısa sürede %98 doğru tanıma ve %93 doğru yönlendirme oranlarına ulaşmış durumda.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Garanti Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı K. Çağlayan Bakaçhan şunları söyledi; “Müşteri memnuniyetini tüm faaliyetlerinin kalbine yerleştiren ve müşterilerinin her zaman yanlarında olmayı amaçlayan bir Şirket olarak müşterilerimizin hizmetlerimizden daha hızlı ve etkin bir şekilde yararlanmasını hedefliyor; bu yönde yenilikçi çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 444 0 336 numaralı Çağrı Merkezimizi arayan müşterilerimiz artık menü adımlarının hepsini dinlemek durumunda kalmayacak, menüler arasında dolaşırken kaybolmayacak. Sektörümüzde bir ilk olan bu uygulamanın müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıracağını düşünüyoruz. Biz de bu yöndeki yatırımlarımıza devam edecek, hizmet kalitemizi sürekli artırmak için çalışacağız”.
Emeklilik ve hayat sektöründe bir ilk olma özelliği taşıyan “Sesle Yönlendirme” (Call Steering) uygulamasını hizmete alan Garanti , müşterilerine herhangi bir tuşlama yapmadan, sadece konuşarak istedikleri adıma yönlenebilme, müşteri temsilcisine bağlanmaksızın bilgi alma ve işlemlerini gerçekleştirme imkanı sağlıyor. Ses teknolojileri alanında faaliyet gösteren ileri teknoloji şirketi Sestek ile birlikte geliştirilen sistem, kısa sürede %98 doğru tanıma ve %93 doğru yönlendirme oranlarına ulaşmış durumda.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Garanti Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı K. Çağlayan Bakaçhan şunları söyledi; “Müşteri memnuniyetini tüm faaliyetlerinin kalbine yerleştiren ve müşterilerinin her zaman yanlarında olmayı amaçlayan bir Şirket olarak müşterilerimizin hizmetlerimizden daha hızlı ve etkin bir şekilde yararlanmasını hedefliyor; bu yönde yenilikçi çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 444 0 336 numaralı Çağrı Merkezimizi arayan müşterilerimiz artık menü adımlarının hepsini dinlemek durumunda kalmayacak, menüler arasında dolaşırken kaybolmayacak. Sektörümüzde bir ilk olan bu uygulamanın müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıracağını düşünüyoruz. Biz de bu yöndeki yatırımlarımıza devam edecek, hizmet kalitemizi sürekli artırmak için çalışacağız”.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!