Vosmer Otomotiv “Müşteri Etkileşim Merkezi”ni Yeniledi
Vosmer Otomotiv “Müşteri Etkileşim Merkezi”nin teknolojik altyapısını ve yüzünü tamamıyla yeniledi.
Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Skoda, Porsche ve DOD markalarıyla, Doğuş Otomotiv ve Yüce Auto yetkili satıcısı ve yetkili servisi olan Vosmer Otomotiv, 2017 yılında devreye aldığı “Müşteri Etkileşim Merkezi”ni yeniledi.
İzmir ve çevresindeki otomobil tutkunlarına hizmet veren Vosmer Otomotiv’in Genel Müdürü Siyon Karmona, “Müşterilerimize en hızlı ve etkili çözümü sunabilmek için teknolojiyi sürekli yakından takip ediyoruz. Yakın bir zamanda Müşteri Etkileşim Merkezimizin teknolojik alt yapısını ve yüzünü tamamıyla yeniledik. Bu sayede müşterilerimize sunduğumuz hizmetin kalitesini daha etkili bir şekilde ölçebiliyoruz.
Yeni alt yapımız ile daha hızlı ve daha etkili çözümler üreterek müşterilerimizin beklentilerini en üst düzeyde karşılayabilmek için çaba gösteriyoruz. Telefon, WhatsApp destek hattı, e-posta ve web sitesi kanallarıyla ayda yaklaşık 25.000 adet müşteri ile etkileşim içinde bulunan Müşteri Etkileşim Merkezimiz ile sektörde bir adım önde olmaya devam edeceğiz. Bu yatırım aslında müşterilerimize verdiğimiz değerin en önemli göstergesi. Değişen teknik altyapımızla birlikte, Müşteri Etkileşim Merkezimize gelen çağrıların direkt karşılanma oranını yüzde 95’in üzerine çıkarttık. Müşteri Etkileşim Merkezimizde görev yapan 16 kişilik profesyonel müşteri danışmanı ve 1 takım liderinden oluşan ekibimizle, müşterilerimize daha hızlı ve daha etkili hizmet sunarak lider bir çözüm sağlayıcı olmayı hedefliyoruz” dedi.