Ticket Restaurant Yemek Kartı ile artık online alışveriş yapılabiliyor
Kullanıcılarının yoğun talebi üzerine başlattığı online alışveriş hizmetiyle Ticket Restaurant Yemek Kartlarının internet üzerinden yapılan alışverişlerde de kullanabilmesini sağlayan Edenred Türkiye, başlattığı bu uygulamayla alışverişlerin temassız, hijyenik ve pratik bir şekilde yapılabilmesine katkı sağlıyor. Üye restoran, kafe, büfe ve market ağının yönetimi ve geliştirilmesi süreçlerini yöneten Edenred Türkiye Üye İlişkileri ve Ödeme Sistemleri Direktörü Mehmet Özbay, pandemi ile birlikte alışveriş deneyiminin bir hayli değiştiğini söyleyerek bu dönemde artan hijyen kaygısının dijital ürünlere olan talebi artırdığını vurguluyor.
Kullanıcılarının yoğun talebi üzerine başlattığı online alışveriş hizmetiyle Ticket Restaurant Yemek Kartlarının internet üzerinden yapılan alışverişlerde de kullanabilmesini sağlayan Edenred Türkiye, başlattığı bu uygulamayla alışverişlerin temassız, hijyenik ve pratik bir şekilde yapılabilmesine katkı sağlıyor. Üye restoran, kafe, büfe ve market ağının yönetimi ve geliştirilmesi süreçlerini yöneten Edenred Türkiye Üye İlişkileri ve Ödeme Sistemleri Direktörü Mehmet Özbay, pandemi ile birlikte alışveriş deneyiminin bir hayli değiştiğini söyleyerek bu dönemde artan hijyen kaygısının dijital ürünlere olan talebi artırdığını vurguluyor.
İlk olarak Mopaş süpermarket zincirinde başlayan bu uygulamayla özellikle pandemi döneminde dijital çözümleri tercih eden kullanıcılarına kolaylık sağlamayı hedefleniyor.
Yapacakları online alışverişlerde ödemelerini Ticket Restaurant Yemek Kartları ile yapmak isteyen kullanıcıların öncelikle MyEdenred mobil uygulamasını cep telefonlarına indirmeleri ve kartlarını tanımlamaları gerekiyor. Online market üzerinden sepetlerini oluşturan kullanıcılar, ödeme aşamasında sistem üzerinden “Ticket Restaurant Kart” seçeneğini seçip ve kart numaralarını ilgili alana girerek alışverişlerini kolayca tamamlayabiliyor.
Yeni restoran ve marketler yolda
Uygulamanın geçerli olduğu üye restoran, kafe ve market sayısını hızla artırmayı planladıklarını belirten Edenred Türkiye Üye İlişkileri ve Ödeme Sistemleri Direktörü Mehmet Özbay, “Kullanıcılarımızın alışkanlık ve beklentilerini daha iyi anlamak amacıyla belirli aralıklarla anket çalışmaları yapıyoruz. Gerek kart işlemlerini incelediğimizde gerekse güncel anket sonuçlarını değerlendirdiğimizde dijital ödeme sistemlerine yönelimin bir hayli arttığını görüyoruz. Ticket Restaurant Edenred olarak önümüzdeki dönemde de yeni teknolojilere olan talebin daha da artacağını ve dijitalleşmenin hızla devam edeceğini biliyoruz. Bu kapsamda sürekli kendimizi yeniliyoruz ve dijital teknolojinin dönüştüğü bir dünyada değişen iş uygulamalarına yenilikçi ve pratik çözümler sunarak, işletmelerin verimliliğini artırıp kullanıcılarımızın hayatlarını kolaylaştırmak için var gücümüzle çalışıyoruz.
Online alışveriş uygulamamızı devreye aldığımız daha ilk gün henüz yoğun tanıtımını yapmadığımız halde, toplam hacmin yüzde 10’unun online işlemlere kaydığını gözlemledik. Bu durum bize Ticket Restaurant Yemek Kartı kullanıcılarının tercihinin online işlemler olduğunu bir kez daha gösterdi. Bu gerçekten hareketle dijital çözümlerimizi çeşitlendirmeye devam edeceğiz.” diye konuştu.