Sigortam.net “Müşterinin Şampiyonu Olma” Hedefiyle Yenilendi
Sigortam.net, 25 Mart’ta düzenlediği basın toplantısında “Müşterinin Şampiyonu Olma” hedefiyle baştan sona yenilendiğini duyurdu.
Sigortam.net CEO’su Bora Uludüz’ün, yenilenme aşamalarını açıkladığı toplantıda yeni iş modeli kapsamında dijital müşteri deneyimi başı çekiyor.
Sigortacılık sektörü hakkında bilgi veren Uludüz, rakamlarla Insurtech’in sigortacılığın en çok gelişen alan olduğunu ortaya koyarak Fintech ekosisteminin parlayan yıldızı olduğunun altını çizdi. Buna göre ınsurtech; dikeyde fintech kapsamında ödeme sistemleri, bankacılık ve Blockchain’in ardından 4. sırada yer alırken, 2020- 2024 yılları arasında dolar bazında yıllık ortalama %36 büyüme beklentisi gösteriyor.
Bu platformun bir oyuncusu olarak Sigortam.net’in sektöre değer katmak amacıyla yenilendiğini ifade eden Bora Uludüz önce müşteri tarafını ele aldıklarını belirterek şunları söyledi;
“Sigorta özünde karmaşık bir ürün. Biz bunu müşteri için çok daha anlaşılır, sade, daha uygun fiyatlı, müşterinin gözünde net olduğu bir dünya yaratmak istiyoruz.
Bunun için 4 temel yapı taşı var; ilki fiyat. bu konu zaten Sigortam.net’in varoluş sebebi. En uygun fiyatlı ürünü seçmek sonuna kadar arkasında duracağımız vaadimiz. Türkiye’nin önde gelen 22 şirketi ile çalışıyoruz. müşterilerimize her zaman bu şirketlerden en iyi fiyatı getiriyor olacağız.
İkinci kısım tarafsız danışmanlık. Ürün kompleks dedik. Müşterimiz tek başına karar vermekte zorlanıyor ve yanında destek alabileceği, onu doğruya yönlendirebilecek bir danışman arıyor.
Sigortam. net olarak yeni dönemde bu görevi %100 yerine getirmek istiyoruz ve bu konuda çok önemli adımlar attık.
Mükemmel deneyim günümüzde artık olmazsa olmaz hale geldi. Özellikle teknolojinin gelişmesi ile beraber deneyim her boyutta çok kritik hale geldi. Gerek dijital kanallardaki, gerek çağrı merkezindeki, satış sırası ve sonrasındaki deneyim bütünsel olarak mükemmel olması müşteri için çok önemli.
Biz bu şekilde daha fazla büyüyeceğimizi ve daha fazla mutlu müşteri yaratacağımızı düşünüyoruz.
Son olarak tek noktadan hizmet. Müşteri birçok yeri gezmek istemiyor. Sigortam.net olarak bu vaadimizin arkasında durmak için elimizden geleni yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz.”
Bora Uludüz, dönüşüm için yaptıkları yatırımlar arasında başı çeken mükemmel dijital deneyim konusunda ODTÜ ile birlikte çalışarak karşılaştırmalı bir deneyimi hayata geçirdiklerini anlattı. buna göre birçok farklı parametreyi hesaba katarak müşteri için en uygun teklifi belirleyen skorlama mekanizması, mevcut tekliflerden en ucuz, Önerilen ve En kapsamlı olarak 3 tanesini karşılaştırmalı olarak müşteriye sunuyor.
Uludüz bunun bir adım sonrasının “müşteriye özel” teklif olarak, müşterinin kullanım durumu veya araç sigortalarında araca özel teklifler üretmek olduğunu bu yönde çalışmalarının devam ettiğinin altını çizdi.
Yenilenme kapsamında logolarını da yenileyen ve sigortam.net ile özdeşleşen keçiyi aktif olarak kullanan marka, yeni reklam filmini de tanıttı.
Yeni reklam filmini Cengiz Bozkurt ile birlikte izlediler
Sigortam.net’in yeni reklam yüzü olan ünlü oyuncu Cengiz Bozkurt’un da katıldığı basın toplantısında şirketin yeni reklam filmi de ilk kez kamuoyuyla paylaşıldı. Müşteriler için kafa netliği mesajının verildiği reklam filmi, şirketin müşterilerine 7/24 kesintisiz bir biçimde sunduğu şeffaf hizmeti eğlenceli bir dille yansıtıyor.