Shell Yeni Perakende Vizyonunu Açıkladı

3 önemli trendin perakende sektörüne olası etkilerinden bahseden Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, 2050 yılında 2 milyardan fazla aracın yollarda olacağını belirtti ve insanların günlük yaşamlarının çok daha büyük bir bölümünü yollarda geçireceklerine değindi. Perakende Günleri’nin 2.

Müşteri Deneyimi 24.11.2016, 16:06 24.11.2016, 16:06
Shell Yeni Perakende Vizyonunu Açıkladı




Sunumunda 3 önemli trendin perakende sektörüne olası etkilerinden bahseden Faber, 2050 yılında 2 milyardan fazla aracın yollarda olacağını belirtti ve insanların günlük yaşamlarının çok daha büyük bir bölümünü yollarda geçireceklerine değindi. Bu trendler sonucu değişen tüketici beklentilerini perakende, tüketici, teknoloji ve otomotiv sektörü gibi bir çok farklı sektörden iş ortakları ile birlikte karşılamak için çalıştıklarını ifade eden Faber, günümüzde hayata geçirdikleri bazı ilham verici örnekleri katılımcılar ile paylaştı.

Faber “ Türkiye’de 80 şehirde, 7/24 hizmet sunan 1000’i aşkın istasyonumuzda, 11 kategorideki yaklaşık 1500 farklı ürünle misafirlerimizin beklentilerini karşılamayı amaçlıyoruz. İstasyonlarımıza gelen her 2 müşterimizden birini marketlerimizde ağırlıyoruz. Bu yılı 2 milyon sandviç ve kahve satışıyla kapatacağız” dedi. Yeni trendlerin başında yükselen akıllı telefonu kullanımı trendinin geldiğini dile getiren Faber, mobil ödeme alanında yaptıkları iş ortaklıklarının ve 360 bin kişi tarafından indirilen Shell Motorist uygulamasının Shell’i diğer markalardan farklılaştıran önemli projelerinin başında geldiğini belirtti.

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@