OTEL VE MÜŞTERİ BAĞLILIĞINA SANAL ASİSTAN DESTEĞİ
Turizm sektörünün son dönemlerde yeni uygulama alanlarından olan sohbet robotlarına ilgi gittikçe artıyor. Misafir otelden ayrılsa da sohbet robotları sayesinde belirli periyotlarda geliştirilen ilişkinin kesilmemesi sonucunda müşteri ile otel arasında zaman içerisinde bağ oluşuyor.
Müşteri Deneyimi
18.02.2019, 13:39 18.02.2019, 13:39
Turizm sektörünün son dönemlerde yeni uygulama alanlarından olan sohbet robotlarına ilgi gittikçe artıyor. Misafir otelden ayrılsa da sohbet robotları sayesinde belirli periyotlarda geliştirilen ilişkinin kesilmemesi sonucunda müşteri ile otel arasında zaman içerisinde bağ oluşuyor. Dünyada sayılı otelin kullandığı bu teknolojiyi Türkiye’nin en fazla tercih edilen otellerinden Swandors Topkapı Palace'ta kullanacak. Otel yönetimi, İcibot ile birlikte müşteri memnuniyeti çıtasını daha da yukarıya çıkartmayı hedefliyor.
Otelde Geçirdiği Zamanı Tekrar Hatırlatıyor
Sohbet robotlarının müşteri otelden ayrılsa da kesinlikle bağı koparmadığını belirten B1 Turizm Teknolojileri Müdürü Bahadır Çakar, “İcibot bunu yaparken otel müşterisini kesinlikle bunaltmıyor. Tam tersine insan psikolojisini çözmüş bir şekilde mesaj kurgularıyla, müşterinin gönlünü kazanıyor ve bir sonraki tatilini yine aynı otelde geçirmesini sağlıyor. O otelde geçirdiği anıları tekrar hatırlatarak müşterinin aslında o mekânda ne kadar mutlu olduğunu hissettiriyor” dedi.
Otelde Geçirdiği Zamanı Tekrar Hatırlatıyor
Sohbet robotlarının müşteri otelden ayrılsa da kesinlikle bağı koparmadığını belirten B1 Turizm Teknolojileri Müdürü Bahadır Çakar, “İcibot bunu yaparken otel müşterisini kesinlikle bunaltmıyor. Tam tersine insan psikolojisini çözmüş bir şekilde mesaj kurgularıyla, müşterinin gönlünü kazanıyor ve bir sonraki tatilini yine aynı otelde geçirmesini sağlıyor. O otelde geçirdiği anıları tekrar hatırlatarak müşterinin aslında o mekânda ne kadar mutlu olduğunu hissettiriyor” dedi.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!