Fırat EDAŞ'tan Müşteri Memnuniyetine 426 Milyonluk Yatırım Planı
Fırat EDAŞ yatırım planlarının ele alındığı üst düzey toplantısında, müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla 426 milyon liralık bir yatırım planını ele aldı.
Sorumluluk sahasında bulunan Elâzığ, Malatya, Tunceli ve Bingöl’de, kaliteli ve kesintisiz enerji arzı hedefiyle faaliyetlerini sürdüren Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş. (Fırat EDAŞ) yönetimi, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak için yapılacak olan 2022 yılı yatırımlarını değerlendirdi.
Elâzığ’da şirketin üst düzey yetkililerinin katılımıyla yönetim toplantısı gerçekleştirdi. Gerçekleştirilen toplantıda afet kriz yönetimi, yatırım planları ve müşteri memnuniyetine yönelik çalışmalar masaya yatırıldı.
Sürdürülebilir hizmeti odağına alan Fırat EDAŞ’ın yönetim toplantısında bölgenin iklim ve coğrafi koşulları gereği mevcut tedbirlerin artırılmasına ve kriz iletişiminin daha da güçlendirilmesinin önemine vurgu yapılarak afet yönetim planlarının üzerinden geçildi.
“KESİNTİSİZ HİZMET EN BÜYÜK ÖNCELİĞİMİZ”
Önceki yıllarda olduğu gibi bu yılda bölgeye önemli yatırımlar yapacaklarının altını çizen Erdeniz, planlar dahilinde yıl boyu stratejik noktalara yapılacak yatırımların kaliteli ve kesintisiz enerji noktasında bölgenin öncelikli ihtiyacına cevap verecek ve kalıcı çözüm sağlayacak nitelikte olduğunu vurguladı.
Şirket olarak hedeflerinin kesintisiz enerji arzı sağlamak olduğunun altını çizen Erdeniz, “Bölgede yaşayan vatandaşlarımıza kaliteli hizmet sunabilmek için görev yapan ekiplerimiz, 2 yıl içerisinde tüm şebekemizi gezerek tespitlerini yapmakta. Yapılan bu tespitler sonucunda problemli lokasyonlara kesinti oluşmadan müdahale ederek bakım çalışmalarını gerçekleştirmekte. Böylece yenilenen ve gelişen teknolojiyi sürece dahil ediyor ve olumsuzluk yaratabilecek her duruma anında müdahalede bulunuyoruz. Son teknoloji yöntemler sayesinde enerji sürekliliğini artırıyor, arıza süresini minimuma indiriyoruz” diyerek özveriyle çalışan tüm Fırat EDAŞ ekiplerine bir kez daha teşekkürlerini iletti.