E-Ticaretin Sevgililer Günü Beklentisi 1.5 Milyar TL
Türkiye’de online alışverişin perakendedeki payı yüzde 2’lerdeyken, Sevgililer Günü’nde bu oran yüzde 12-15’e ulaşıyor. Online alışveriş sektörü bu yıl Sevgililer Günü dolayısıyla 1.
Müşteri Deneyimi
13.02.2017, 17:31 13.02.2017, 17:31
Türkiye’de online alışverişin perakendedeki payı yüzde 2’lerdeyken, Sevgililer Günü’nde bu oran yüzde 12-15’e ulaşıyor. Online alışveriş sektörü bu yıl Sevgililer Günü dolayısıyla 1.5 milyar liralık ciro hedefliyor.
Avantajix.com’un kurucu ortağı Güçlü Kayral, kredi kartı şirketlerinin resmi rakamlarına göre Sevgililer Günü’nü de kapsayan 8-14 Şubat haftasında 2014’te 7.1, 2015’te 8.3, geçen yıl da 9.5 milyar liralık satın alma gerçekleştiğini anımsattı.
Bu yıl da aynı hafta içinde kredi kartı harcamalarının 10 milyar lirayı aşmasının beklendiğini anlatan Kayral, şunları söyledi: “Sevgililer Günü, Türkiye’de Anneler Günü ile birlikte perakende sektörünün en canlı olduğu dönemdir. Perakende sektöründeki bu canlılık e-ticarete de yansıyor. Bu yıl 10 milyar lirayı aşması beklenen Sevgililer Günü alışverişlerinin yaklaşık 1.5 milyar lirası dijital pazardaki mağazalara gidecek.”
Öğrenciler ile 24-35 yaş arasındaki çalışan gençlerin, özel günlerde avantajlarından dolayı dijital alışverişe yönelmelerinin online alışverişin perakendedeki payını inanılmaz oranda artırdığını kaydeden Kayral, “Türkiye’de online alışverişin perakendedeki payı yüzde 2’lerdeyken , Sevgililer Günü’nde bu oran yüzde 12-15’e ulaşıyor” dedi.
Kayral, “Gençler, karşılaştırma siteleri aracılığıyla alacakları hediyeleri en uygun fiyata bulabiliyor. Romantik bir akşam yemeği planlıyorlarsa fırsat sitelerinde çok özel fiyatlar bulabiliyorlar. ” diye konuştu.
Avantajix.com’un kurucu ortağı Güçlü Kayral, kredi kartı şirketlerinin resmi rakamlarına göre Sevgililer Günü’nü de kapsayan 8-14 Şubat haftasında 2014’te 7.1, 2015’te 8.3, geçen yıl da 9.5 milyar liralık satın alma gerçekleştiğini anımsattı.
Bu yıl da aynı hafta içinde kredi kartı harcamalarının 10 milyar lirayı aşmasının beklendiğini anlatan Kayral, şunları söyledi: “Sevgililer Günü, Türkiye’de Anneler Günü ile birlikte perakende sektörünün en canlı olduğu dönemdir. Perakende sektöründeki bu canlılık e-ticarete de yansıyor. Bu yıl 10 milyar lirayı aşması beklenen Sevgililer Günü alışverişlerinin yaklaşık 1.5 milyar lirası dijital pazardaki mağazalara gidecek.”
Öğrenciler ile 24-35 yaş arasındaki çalışan gençlerin, özel günlerde avantajlarından dolayı dijital alışverişe yönelmelerinin online alışverişin perakendedeki payını inanılmaz oranda artırdığını kaydeden Kayral, “Türkiye’de online alışverişin perakendedeki payı yüzde 2’lerdeyken , Sevgililer Günü’nde bu oran yüzde 12-15’e ulaşıyor” dedi.
Kayral, “Gençler, karşılaştırma siteleri aracılığıyla alacakları hediyeleri en uygun fiyata bulabiliyor. Romantik bir akşam yemeği planlıyorlarsa fırsat sitelerinde çok özel fiyatlar bulabiliyorlar. ” diye konuştu.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!