9. MÜŞTERİ HİZMETLERİ & DENEYİMİ ZİRVESİ
9. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi farklı sektörlerden 26 konuşmacısı ile müşteri deneyimi ve müşteri hizmetlerinin bugününü ele aldı.
Nice Medya tarafından bu yıl 9. kez gerçekleştirilen Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 1 Haziran 2022 tarihinde Sait Halim Paşa Yalısı'nda düzenlendi. Zirve; müşteri deneyimi ve müşteri hizmetlerinin en önemli isimlerini hem konuşmacı hem de izleyici olarak ağırladı. Pandemi dolayısıyla 2 yıldır bu ölçekte bir araya gelmeyen sektör ilk kez Zirve'de keyifli bir ortamda buluşarak, bir yandan da sektörün gündemini derinlemesine ele alma imkanı buldu.
9. Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi'nde sektörün sivil toplum örgütlerinden bankacılığa, teknoloji marketten bankacılık dışı finans kurumlarına, dışkaynak BPO kurumlarından yapay zeka tabanlı ses teknolojileri ve diyologsal teknolojilerin üreticilerine, çalışan deneyiminden donanım firmalarına, hazırgiyimden beyaz eşyaya, kargodan ulusal zincir marketlere, e-ticaretten enerjiye, sigortacılıktan yatak sektörüne kadar pek çok farklı sektörden 26 isim konuşmacı olarak yer aldı.
Programı detaylı olarak incelemek için TIKLAYABİLİRSİNİZ.