Nice Medya tarafından düzenlenen 10. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 15 Haziran 2023 tarihinde Maslak Hilton Otel'de, 2 paralel salonda 36 Konuşmacısı ile sektördeki trendleri ele aldı, en iyi projelerin paylaşılmasına olanak sağladı.
Çağrı Merkezi-Banka-Sigorta Kargo-E Ticaret-Teknoloji - E Finans-Telekom-Mağazacılık-Sağlık-Enerji-Akaryakıt-Havayolu-Gıda-Hazırgiyim-Otomotiv-Turizm-Mobilya-Isıtma-Soğutma
sektörlerinden en iyi müşteri deneyimi örnekleri, sektörün önemli isimleri tarafından sunumlar ve panellerle aktarıldı, paylaşıldı.
10. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi'nin Keynote Speakers olarak ağırladığı ve yalnızca Türkiye'de değil, dünyada deneyimin temellerini atan isimler olarak kabul edilen Prof.Dr.Can Erdem ve Dr.Nihat Tavşan "deneyimi" tam anlamıyla keyifle düşündüren bir sunuma imza attılar. IXM Deneyim Enstitüsü düşünce liderleri olan deneyim dünyasının bu önemli isimleri, izleyicileri dikkatini deneyimin göz ardı edilen başlıklarına çekti.
Zirvedeki Konu ve Konuşmacılar....
Keynote Speakers
Doç. Dr. Can Erdem & Dr.Nihat Tavşan
IXM DENEYİM ENSTİTÜSÜ Düşünce Liderleri
SALON A
Müşteri Hizmetleri ve Deneyiminde Gelecek Teknolojiler
Kerem Çadırcı Sistaş Genel Müdür Yardımcısı
Müşteri Deneyiminde Oyunun Kuralları Değişiyor
Kartal Tıknaz Teleperformance Türkiye Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Gelecekte Müşteri Deneyimi
Ogan Atasagun Mplus Türkiye Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı
Müşteri Deneyiminin Dönüşümü
Zekeriya Arslan ECHOCCS CEO
Taşıt Tanıma'da Müşteri Deneyimi
Rauf Eriş As Deneyim Genel Müdürü
Dijital Kimlik Doğrulama ile Gerçek Dijital Müşteri Deneyimi
Özlem Kahramaner Arksigner Kurucu Ortağı
Müşteri Deneyiminde OpenAI ve ChatGPT: Mesajlaşma Teknolojilerinin Gücünü Keşfetmek
Mert Öner INSIDER - Mindbehind
EPOS; Sesin Gücüyle Sınırları Aşan bir Müşteri Deneyimi
Can İlkhan Bircom CEO
Baran Karabulut - Türkiye Sigorta & Türkiye Hayat Emeklilik- Müşteri İlişkileri, Kalite ve Performans Müdürü
Müşteri Deneyimi ve Trendin Yeni Mekanı
Ercan Sicim Mod Tasarım Yönetim Kurulu Başkanı
Çağrı Merkezlerinde AI Destekli Cihazlarla Performans Nasıl Artırılır?
Murat Yalçıntaş – Jabra Kanal Satış Müdürü
PANEL - PERAKENDEDE MÜŞTERİ DENEYİMİ
Moderatör: Serdar Karadayı / Sestek Genel Müdürü
Emre Demir / LC WAİKİKİ Müşteri Hizmetleri İş Geliştirme Birim Müdürü
Gökhan Arslan / Karaca Kıdemli Dijital Kanallar Büyüme Müdürü
Ömer Kasım / Teknosa Müşteri Hizmetleri Müdürü
İzleyici Deneyimi
Atasun Kaşbaş - İKSV Pazarlama ve İzleyici Deneyimi Direktörü
SALON B
"PANEL - SİGORTACILIKTA MÜŞTERİ DENEYİMİ
Moderatör: Cemre İpek / AXA SİGORTA İnovatif İş Birlikleri Yönetimi ve İş Geliştirme Direktörü
Fırat Babatonguz / AgeSA Müşteri Yönetimi ve Kurumsal İletişim Grup Müdürü
Ersin Al / Türkiye Sigorta Dijital Dönüşüm ve Müşteri Deneyimi Direktörü
Yiyecek & İçecek Sektöründe B2B Müşteri Deneyimi
Göktürk Akkal/ Nestlé Professional Müşteri Deneyimi & E-Ticaret Müdürü
ChatGPT Çağrı Merkezinde
Ömer Yalçın / TREDAŞ Müşteri Deneyimi ve Çağrı Merkezi Müdürü
Teknoloji Çalışan Deneyimini Nasıl Artırır?
Kerem Çadırcı /SİSTAŞ Genel Müdür Yardımcısı
PANEL - E TİCARETTE MÜŞTERİ DENEYİMİ
Moderatör: Suzan Katılmış / Farmazon Senior Customer Experience Manager
Alper Soydaş / Yemeksepeti Operasyon Direktörü
Caner Çapay / Hepsiburada Kıdemli Müşteri Deneyimi Müdürü
PANEL - BANKACILIKTA MÜŞTERİ DENEYİMİ
Moderatör: Eylem Gün / Nice Medya Genel Yayın Yönetmeni
Tülin Yaşkın / AKBANK Müşteri Deneyimi Yönetimi Müdürü
Sibel Sağman / VAKIFBANK Nakit Yönetimi, Ürün Geliştirme ve Dış Ticaret Pazarlama Başkanı
Yasemin Koç / YAPI ve KREDİ BANKASI Müşteri Deneyimi Direktörü
Otomotivde Lüks Müşteri Deneyimi & Omotenashi Anlayışı
Öznur Kutlu Lexus Deneyim Birim Yöneticisi
PANEL - ÖDEME SİSTEMLERİNİN GELECEĞİ
Nida Ayça Onur / Sodexo Head of Journey Experience & Service Design
Ömer Can Fırat / Hepsipay Head of Sales & Business Development
Cem Aydede / Yıldız Holding Kurumsal Strateji, İş Geliştirme ve M&A Transformation Head