VODAFONE’UN "TOBi" Sİ, AYARLANABİLİR TARİFE KULLANICILARINA DANIŞMANLIK VERİYOR

Vodafone'un dijital asistanı TOBİ, ayarlanabilen yapıya sahip Uyumlu+ Tarife’nin kullanıcılarına yapay zeka ile danışmanlık hizmeti veriyor

Telekom 08.02.2022, 20:16 Eylem gün
VODAFONE’UN "TOBi" Sİ, AYARLANABİLİR TARİFE KULLANICILARINA DANIŞMANLIK VERİYOR

Ayarlanabilen tarife yapısıya sahip Vodafone Süper Uyumlu+ Tarife’nin kullanıcıları, şirketin Yapay Zekâ tabanlı kişisel asistanı TOBi’den tarifenin içerik değiştirme özelliği hakkında danışmanlık alabiliyor. TOBi, yaklaşık 6 aylık süreçte, Süper Uyumlu+ müşterileriyle toplam 81 bin kez iletişim kurdu. Aralık 2021’de TOBi ile iletişime geçenlerin %88’i internet içeriği, %55’i dakika içeriği, %47’si ise SMS içeriği ile ilgili değişiklik yaptı. Müşterilerin %68’i internet içeriğini artırarak aşım yapmanın önüne geçerken, %32’si kullanmadığı SMS içeriğini azaltmayı tercih etti.

TOBi’den 4 farklı konuda bilgilendirme

TOBi, Süper Uyumlu+ Tarife kullanıcılarına 4 farklı konuda bilgilendirme yapıyor. Müşteriyi genel anlamda bilgilendiren TOBi, tarifenin içerik değiştirme özelliği olduğu konusunda bilgi veriyor. TOBi, “Hızlı gidiyorsun” uyarısıyla, GB, dakika, SMS kullanımlarının fazla olduğuna dikkat çekiyor ve kullanıcıya bir üst içerik seviyesine geçmesini öneriyor, geçemediği durumlarda ise ek paket öneriyor. TOBi’nin “%70’ine ulaştın” uyarısı, GB, dakika, SMS haklarının %70’ine ulaşıldığı anlamına geliyor ve TOBi, kullanıcıya bir üst içerik seviyesine geçmesini öneriyor, geçemediği durumlarda ise ek paket öneriyor. TOBi, “Daha az ödeyebilirsin” uyarısıyla da GB, dakika, SMS haklarının az kullanıldığı durumlarda, bir alt içerik seviyesine geçilmesini öneriyor. Böylece, kullanılmayan içeriklere para ödenmeyeceğini hatırlatıyor.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@