Dijitalleşme otomotiv endüstrisine verimlilik getiriyor
GE, 2017 yılında farklı endüstrilere yönelik "Sanayide Dijital Gelecek" etkinlik dizisi düzenleyecek. Bu dizinin ilki olan "Otomotivin Geleceği Günü”nü etkinliği ise TOBB Türkiye Otomotiv Yan Sanayi Meclisi, TAYSAD Taşıt Araçları Yan Sanayicileri Derneği işbirliğinde gerçekleştirildi.
Teknoloji
12.01.2017, 15:52 12.01.2017, 15:52
GE, 2017 yılında farklı endüstrilere yönelik "Sanayide Dijital Gelecek" etkinlik dizisi düzenleyecek. Bu dizinin ilki olan "Otomotivin Geleceği Günü”nü etkinliği ise TOBB Türkiye Otomotiv Yan Sanayi Meclisi, TAYSAD Taşıt Araçları Yan Sanayicileri Derneği işbirliğinde gerçekleştirildi.
Etkinlikte konuşmacı olan GE Dijital Türkiye Genel Müdürü Uygar Doyuran 2025 yılına kadar otomotiv pazarının 5,3 trilyon dolara ulaşacağını, otomotivde etkisini göstermeye başlayan dijital çözümlerin etkin olduğu yeni segmentin ise 1,5 trilyon dolara ulaşacağına dikkat çekti. Doyuran, “Üretimin dijitalleşmesi ile hem verimliliği artırmak hem de ürünlerin tasarımını müşteri ihtiyacına göre hızla değiştirmek mümkün hale geldi. GE olarak ABD, Avrupa, Çin ve Japonya gibi pazarlardaki önde gelen otomotiv üreticilerinin dijitalleşme sürecinde beraber çalışıyoruz. Bu süreçte 40 bin çalışan GE ürünlerini kullanıyor” dedi.
Farplas CEO’su Ömer Burhanoğlu ise konuşmasında “Endüstri 4.0 teknolojileri tekil olarak otomasyondan farklı değil, dijitalleşmeyi tüm süreçlerde kullanmaya başlayınca Endüstri 4.0’a geçebiliriz” dedi. McKinsey Ortaklarından Mehmet Başer ise Dijitalleşmenin tasarım, üretim ve satış sonrası destek aşamalarının tümünde önemli fırsatlarını beraberinde getirdiğini ve Türk otomotiv sektöründe özellikle büyük veri analizlerine dayalı pazarlama çalışmalarının önümüzdeki dönem sektöre önemli katkılar yapabileceğini söyledi.
Etkinlikte konuşmacı olan GE Dijital Türkiye Genel Müdürü Uygar Doyuran 2025 yılına kadar otomotiv pazarının 5,3 trilyon dolara ulaşacağını, otomotivde etkisini göstermeye başlayan dijital çözümlerin etkin olduğu yeni segmentin ise 1,5 trilyon dolara ulaşacağına dikkat çekti. Doyuran, “Üretimin dijitalleşmesi ile hem verimliliği artırmak hem de ürünlerin tasarımını müşteri ihtiyacına göre hızla değiştirmek mümkün hale geldi. GE olarak ABD, Avrupa, Çin ve Japonya gibi pazarlardaki önde gelen otomotiv üreticilerinin dijitalleşme sürecinde beraber çalışıyoruz. Bu süreçte 40 bin çalışan GE ürünlerini kullanıyor” dedi.
Farplas CEO’su Ömer Burhanoğlu ise konuşmasında “Endüstri 4.0 teknolojileri tekil olarak otomasyondan farklı değil, dijitalleşmeyi tüm süreçlerde kullanmaya başlayınca Endüstri 4.0’a geçebiliriz” dedi. McKinsey Ortaklarından Mehmet Başer ise Dijitalleşmenin tasarım, üretim ve satış sonrası destek aşamalarının tümünde önemli fırsatlarını beraberinde getirdiğini ve Türk otomotiv sektöründe özellikle büyük veri analizlerine dayalı pazarlama çalışmalarının önümüzdeki dönem sektöre önemli katkılar yapabileceğini söyledi.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!