Bütün Yazıları
Eylem gün
Yönetici
Teknolojide; Etkililik, Etkinlik, Verimlilik
Kamu, bilişim, akademi ve iş dünyasının bir araya geldiği zirvede ileri teknolojilerin yön verdiği dijital çağın geleceği, alanında uzman isimler tarafından ele alındı. Zirvenin açılış programında, Türkiye Zeka Vakfı Başkanı Emrehan...
24 Ekim 2024
Tempo ONE Sektörle Buluştu
Kurulduğu günden bu yana outsource çağrı merkezi hizmetinden, BPO'ya ve ardından müşteri deneyimine doğru yolculuğuna devam eden Tempo BPO, tüm iş süreçlerini tek bir platformda birleştiren TempoONE'ı 15 Ekim tarihinde İstanbul...
16 Ekim 2024
16. BÇM ZİRVESİ
Nice Medya tarafından 16 yıldır düzenlenen BÇM Zirvesi (Banka Çağrı Merkezi Zirvesi) Türkiye'nin en önemli bankalarının çağrı merkezi, dijital ve IT ekiplerinin yöneticilerini yani deneyimi yöneten isimlerini bir araya getiriyor. Bu...
15 Ekim 2024
16. BÇM Zirvesi Collection Toplantısı
8 Ekim 2024 tarihinde Nice Medya tarafından düzenlenen 16. BÇM Zirvesi (Banka Çağrı Merkezleri Zirvesi) bu yıl da Sait Halim Paşa Yalısı'nın keyifli atmosferinde gerçekleşti. BÇM Collection Toplantısı, 16 yıldır, her...
15 Ekim 2024
Deneyim Profesyonelleri Oyunlaştırma Başlığında Buluştu
Inoosteri, GeX Meetup Serisi'nin ikinci etkinliğini 26 Eylül 2024 tarihinde Metropol İstanbul APY Tekmer'de gerçekleştirdi. Etkinlikte Inooster'ın konuğu ASICS Türkiye Pazarlama Müdürü Aziz Yiğit Gökalp oldu. Inooster, sektörlerinde...
27 Eylül 2024
Akbank Asistan artık GPT ile Cevap Veriyor
Akbank akıllı, kişiselleştirilmiş ve kullanıcı dostu dijital bankacılık çözümleri üretme hedefleri doğrultusunda Akbank Asistan'ı üretken yapay zeka GPT ile entegre etti. Akbank.com'da yer alan bir çok bilgiyi öğrenecek...
11 Temmuz 2024
Akbank'a her üç yeni müşteriden biri mobilden
Milyonlarca müşterinin mobilden Akbanklı olmasının da katkısıyla Akbank, 2024'ün ilk Içeyreğinde 13,7 milyon müşteriye ulaştı. Akbank'ın dijital dönüşümü tüm iş süreçlerinin merkezine alarak bütünsel bir yaklaşımla gerçekleştirdiğini...
01 Temmuz 2024
REKABETTE YENİ GÜÇ; KATMA DEĞERİ YÜKSEK YENİLİKÇİ HİZMETLERLE FARKLILAŞMAK
Tempo BPO Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hüseyin Özkale; 'İŞ NE KADAR BASITLEŞIRSE REKABETTE O KADAR YOK OLURSUNUZ, KARLILIKLAR O DERECEDE DÜŞER” Tempo BPO'nun Büyümeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı...
26 Haziran 2024
11. Müşteri Deneyimi & Teknolojileri Zirvesi
Türkiye'de müşteri deneyimi profesyonellerini buluşturan ilk etkinlik olan Müşteri Deneyimi ; Teknolojileri Zirvesi 4 Haziran 2024 tarihinde Sait Halim Paşa Yalısı'nda düzenlendi. Zirve, Boğaz'ın keyifli manzarası...
05 Haziran 2024
"Yapay Zeka Pazarlama Stratejilerini Güçlendiriyor"
SAS Innovate on Tour İstanbul, 22 Mayıs 2024 tarihinde Çırağan Çırağan Palace Kempinski'de gerçekleşti. CX MAG olarak etkinlikte SAS Türkiye ve Orta Asya Genel Müdürü Rasim Eğri ile görüşerek, yapay zekanın müşteri deneyimi...
24 Mayıs 2024
Artiwise'a, AI World Series Awards'tan Çifte Ödül
Dünya çapında en iyi gerçek dünya yapay zeka kullanım örnekleri, 8 Mayıs'ta Dubai'deki Jumeirah Creekside Hotel'de düzenlenen AI World Series Awards 2024'te ödüllendirildi. Bu yıl AI for Business Institute tarafından ilk kez...
23 Mayıs 2024
TARIMDA VERİMLİLİK ARTIŞI İÇİN “DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ”
Türkiye'nin en önde gelen sanayi kuruluşlarından biri olan İGSAŞ, arkasında Ar-Ge çalışmaları ve müşteri talep - ihtiyaçlarını gören bir bakış açısına sahip "İGSAŞ MOBİL” uygulaması ile 6. CX AWARDS TURKEY® Müşteri Deneyimi...
08 Mayıs 2024
“Ses Teknolojileri ve LLM Sektörü Geliştirecek”
Biz de CXMAG olarak, Mplus ile görüşerek Türkiye'de yapay zeka tabanlı teknolojilerin nasıl kullanıldığını ve müşteri hizmetlerinde hangi teknolojilerin öne çıktığını öğrenmek için sorularımızı Mplus Türkiye Bilgi Teknolojileri...
06 Mayıs 2024
Vosmer Otomotiv “Müşteri Etkileşim Merkezi”ni Yeniledi
Volkswagen, Audi, Seat, Cupra, Skoda, Porsche ve DOD markalarıyla, Doğuş Otomotiv ve Yüce Auto yetkili satıcısı ve yetkili servisi olan Vosmer Otomotiv, 2017 yılında devreye aldığı 'Müşteri Etkileşim Merkezi”ni yeniledi. İzmir...
06 Mayıs 2024
Yapay Zeka Tabanlı Teknolojilerle Deneyimi Geliştirmek
Müşterileri için başarılı bir deneyim yaratma amacı güden markaların en destekleyici unsuru olan 'teknoloji”, özellikle yapay zeka destekli uygulamalar ile markaların gündeminde. Yapay zeka denildiğinde ilk aklımıza gelen...
01 Nisan 2024
Multinet Up'tan Chatbot Yatırımları
Yemek kartı, kurumsal hediye kartı, akaryakıt ve konaklama gibi çeşitli çözümlerle şirketlere kapsamlı gider yönetimi hizmetleri sunan Multinet Up, yapay zekâ destekli chatbot teknolojisindeki yenilikçi dönüşümü ile operasyonel verimliliğini...
28 Mart 2024
Denizbank ve Mastercard'tan İnovatif Bir Müşteri Deneyimi: Parmak İzi İle Çalışan Biyometrik Kart
DenizBank'ın Mastercard ile hayata geçridği, parmak iziyle çip teknolojisini bir araya getiren Biyometrik Kart ile kullanıcılar, parmaklarını kart üzerindeki sensöre yerleştirerek kartlarını ödeme noktasındaki temassız alana okutuyor;...
15 Mart 2024
Müşterilerin İnternet Şikayetleri % 615 Arttı
Şikayetvar, internet servis sağlayıcılarıyla ilgili verilerini açıkladı. Bir önceki yılın aynı dönemiyle kıyaslandığında sektörle ilgili şikayet artış oranı yüzde 615 olarak gerçekleşti. Kullanıcılar en çok internetin yavaşlığından...
15 Mart 2024
FUNDA ERASLAN, “MPLUS TÜRKİYE, GÜRCİSTAN VE MENA SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME DİREKTÖRÜ” OLDU
Mplus Group; Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Kafkasya bölgesindeki büyüme çalışmalarını hızlandırdı. Bu kapsamda; grubun Global Pazarlama ve İletişim Direktörü olarak görev yapmakta olan Fatma Funda Eraslan, Mplus Türkiye'ye bağlı sorumluluk...
13 Mart 2024
4. Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması
Sigorta ve Emeklilik şirketlerinden müşteri hizmetleri ve deneyimini yürüten isimlerin geleneksel buluşması haline gelen Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması'nın 4.'sü yine Nice Medya tarafından 6 Mart 2024 tarihinde,...
07 Mart 2024
6. CX AWARDS TURKEY®
Nice Medya 'nın tescilli markası 6. CX AWARDS TURKEY® adıyla düzenlenen, Türkiye'ye özgü kurgusu ve bağımsız jürisi ile dikkat çeken ödül programında ödül almaya hak kazanan, Türkiye'nin en başarılı ve inovatif müşteri...
02 Şubat 2024
YEDAŞ'tan 36 Yeni Noktada Müşteri Memnuniyeti
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya, Sinop illerinde yaklaşık 3 milyonun üzerinde vatandaşın elektrik enerjisi ihtiyacını karşılayarak, ‘hizmet bölgelerine değer katmak' ve ‘sunduğu hizmetleri mükemmelleştirmek' hedefiyle çalışmalarını...
22 Kasım 2023
Dernek Araştırmasından Çarpıcı Sonuçlar
C. Banu Hızlı Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Pazarlamadan satış sonrası hizmetlere kadar uzanan uçtan uca etkin müşteri deneyimi yönetiminin rekabetçilikte ayrıştırıcı bir rol üstlenmesi ve...
31 Ekim 2023
Vivo'dan İstanbul'da İlk Teknoloji Deneyim Alanı
Akıllı telefon üreticisi Vivo, teknolojilerini yakından tanıtmak, tüketicilerin Vivo ürün ve teknolojilerini konforlu koşullarda deneyimlemelerini sağlamak üzere Vivo, Marmara Park İstanbul Alışveriş Merkezi'nde bulunan Mediamarkt mağazasında...
26 Ekim 2023