SHERPA, sigortacılığı herkes için kolay ve anlaşılır bir deneyime dönüştürdü

SHERPA tarafından Eureko Sigorta’ya “Herkes için sigorta!” vizyonuyla tasarlanan yeni web sitesi ve online şube, sigortayı kullanıcı odaklı bir anlayışla herkes için kolay ve anlaşılır bir deneyime dönüştürdü. Dünyanın en büyük sigorta ortaklıklarından Achmea’nın Türkiye’deki temsilcisi olan Eureko Sigorta, sektörde banka sigortacılığının lideri konumunda.

Perakende 14.06.2019, 09:22 14.06.2019, 09:22
SHERPA, sigortacılığı herkes için kolay ve anlaşılır bir deneyime dönüştürdü

SHERPA tarafından Eureko Sigorta’ya “Herkes için sigorta!” vizyonuyla tasarlanan yeni web sitesi ve online şube, sigortayı kullanıcı odaklı bir anlayışla herkes için kolay ve anlaşılır bir deneyime dönüştürdü.


Dünyanın en büyük sigorta ortaklıklarından Achmea’nın Türkiye’deki temsilcisi olan Eureko Sigorta, sektörde banka sigortacılığının lideri konumunda. Mevcut müşteri kitlesini zenginleştirmeyi ve farklı ihtiyaçlara sahip müşterilerine daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmayı hedefleyen Eureko Sigorta, deneyim tasarımı stüdyosu SHERPA ile birlikte insanların zihnindeki geleneksel sigorta algısını yıkacak inovatif bir deneyim geliştirdi.

Kullanıcı araştırmalarında tespit edilen içgörüler ışığında, mobil kullanıcı öncelikli, kolay kullanılabilir dinamik bir deneyim sunma hedefiyle etkileşimli diyalog formatında yeniden tasarlanan Eurekosigorta.com.tr yeni Online Sigorta Şubesi, kullanıcı odaklı deneyim tasarımı geliştirme perspektifinde Türkiye’de bir ilk olarak gerçekleştirildi.

Sigorta dünyasında kuralları yeniden tanımlayan bu yeni deneyim, insanların sakındığı soğuk, katı ve karmaşık, alışılagelmiş sigorta şirketi duruşunu ortadan kaldırarak; Eureko Sigorta’nın her seviyeden kullanıcıya samimiyetle hitap eden yalın, daha anlaşılır, sıcak ve yakın vizyonunu başarıyla yansıtıyor.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@