Domino's siparişlerinde 'Temassız Teslimat' ve Hijyen güvencesi

Baskı

Perakende 20.03.2020, 12:06 20.03.2020, 12:06
Domino's siparişlerinde 'Temassız Teslimat' ve Hijyen güvencesi

Domino’s, adrese teslim sürecinde “Temassız Teslimat” hizmetini başlattı. Yeni teslimat modeliyle müşterileri kadar Domino’s çalışanlarının sağlık ve güvenliğini de korumayı amaçlıyor.

Sağlık güvenliğinin daha da önem kazandığı bu günlerde Domino’s, işini şansa bırakmayarak teslimat sürecinin her adımında sıkı hijyen ve güvenlik tedbirleri uyguluyor. Yüzde 100 yerli üreticilerden elde edilen, en kaliteli malzemelerle üretildikten sonra 20’den fazla hijyen ve sağlık testini geçen Domino’s hamuru ve ürünleri, şubelere dezenfekte edilmiş, soğuk araçlarla taşınıyor. Bu süreçte ürün güvenliğini sağlamanın yanı sıra şubelerindeki tüm ekipmanları da yönetmeliğe uygun şekilde dezenfekte eden Domino’s’a sipariş verirken, müşterilerin öncelikle “Temassız Teslimat” seçeneğini tercih etmeleri gerekiyor.

Temassız Teslimat’ın bu adımında gıdayla doğrudan teması olan ve ürünü hazırlayan Domino’s çalışanları, 15 dakikada bir ellerini yıkayarak ve her 15 dakikada bir yeni bir eldiven takarak güçlendirilmiş hijyen prosedürlerini uyguluyor ve siparişi hazırlıyor. El değmeden kutulanan ürünlere güvenlik etiketi eklenerek müşterilerin kutuyu açan ilk kişi olmaları garanti altına alınıyor. Teslimat, her sipariş öncesinde özel olarak dezenfekte edilen ve sıcak tutan özel pizza taşıma çantalarına yerleştirilerek lezzet elçileri aracılığıyla yola çıkıyor.

Domino’s lezzet elçileri, sipariş adresine gittiklerinde pizza kutularını, pizza çantalarından çıkararak yanlarında getirdikleri Domino’s poşetlerine koyuyor ve müşterinin talep ettiği şekilde teslim ediyor. Zili çaldıktan sonra 1 metre uzaklaşarak kapıda bekleyen Domino’s çalışanları müşteriyle hiçbir temasta bulunmadan POS cihazıyla ödeme işlemini tamamlıyor.

Online ödeme yaparak sıfır temas uygulamasıyla “Temassız Teslimat” seçeneğini kullanan müşteriler ise teslimatın kapıya asılmasını, kapıya bırakılmasını, güvenliğe bırakılmasını, kapı önüne konulan bir yükselticiye, sandalyeye vb bir yere bırakılmasını isteyebiliyor. Müşteriler bu taleplerini sipariş seçeneklerini yaparken belirtiyor. Bu süreçte Domino’s’un lezzet elçileri hiçbir şekilde müşterilerle yüz yüze gelmiyor ve fiziksel temas kurmadan enfes Domino’s lezzetlerini tüketicilere ulaştırıyor.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@