CK Boğaziçi Elektrik, 'serbest' talebine yetişmek için Müşteri İşlem Merkezleri sayısını 200'e çıkarttı
CK Boğaziçi Elektrik, hizmet verdiği nokta bakımından finans ve telekom sektörü oyuncularını geride bıraktı. Şirket, elektrikte serbest tüketici limitinin düşmesiyle birlikte oluşan ihtiyaca daha hızlı yanıt vermek için yıl sonuna kadar Türkiye çapında 275 MİM’e ulaşacak.
Perakende
07.03.2017, 16:09 07.03.2017, 16:09
CK Boğaziçi Elektrik, hizmet verdiği nokta bakımından finans ve telekom sektörü oyuncularını geride bıraktı. Şirket, elektrikte serbest tüketici limitinin düşmesiyle birlikte oluşan ihtiyaca daha hızlı yanıt vermek için yıl sonuna kadar Türkiye çapında 275 MİM’e ulaşacak.
Özelleştirmeden önce hizmet noktalarında bekleme süresinin 1-3 saat arasında değiştiğine işaret eden CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, “Bugün yenilenmiş Müşteri Hizmet Merkezleri’mizde bu süre 10 dakikalara kadar inmiş durumda. Hizmet kalitesini en yüksek düzeye çıkarmayı hedefleyen şirketimizin yatırımları devam ediyor. Yaygınlaşan MİM noktalarımız ile buralarda hizmet verdiğimiz müşterilerimizin sayısı yüzde 40 artış ile aylık 1,4 milyon adede çıktı. CK Boğaziçi Elektrik olarak 2017 sonunda 275 MİM’e ulaşmayı hedefliyoruz” diye konuştu.
TÜM İŞLEMLER TEK ÇATI ALTINDA TOPLANIYOR
CK Boğaziçi’nin başlattığı yeniden yapılanma süreci ile geçmişte sadece fatura tahsilatı yapılan noktalar, başta abonelik başvurusu olmak üzere, fatura takibi, ödeme, sorgulama gibi müşterilerinin her türlü ihtiyacına yanıt veren bir yapıya dönüştü. MİM’ler tek çatı altında müşterilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan noktalar haline geldi. Kurumsal dönüşümle birlikte, müşteriler bu noktalardan indirimli elektrik başvurusu da yaparken, ayrıca diğer kurum ve kuruluşlara ait fatura ödeme, para transferi ve benzeri diğer işlemler de gerçekleştirilebiliyor.
Özelleştirmeden önce hizmet noktalarında bekleme süresinin 1-3 saat arasında değiştiğine işaret eden CK Boğaziçi Elektrik Genel Müdürü Halit Bakal, “Bugün yenilenmiş Müşteri Hizmet Merkezleri’mizde bu süre 10 dakikalara kadar inmiş durumda. Hizmet kalitesini en yüksek düzeye çıkarmayı hedefleyen şirketimizin yatırımları devam ediyor. Yaygınlaşan MİM noktalarımız ile buralarda hizmet verdiğimiz müşterilerimizin sayısı yüzde 40 artış ile aylık 1,4 milyon adede çıktı. CK Boğaziçi Elektrik olarak 2017 sonunda 275 MİM’e ulaşmayı hedefliyoruz” diye konuştu.
TÜM İŞLEMLER TEK ÇATI ALTINDA TOPLANIYOR
CK Boğaziçi’nin başlattığı yeniden yapılanma süreci ile geçmişte sadece fatura tahsilatı yapılan noktalar, başta abonelik başvurusu olmak üzere, fatura takibi, ödeme, sorgulama gibi müşterilerinin her türlü ihtiyacına yanıt veren bir yapıya dönüştü. MİM’ler tek çatı altında müşterilerin tüm ihtiyaçlarını karşılayan noktalar haline geldi. Kurumsal dönüşümle birlikte, müşteriler bu noktalardan indirimli elektrik başvurusu da yaparken, ayrıca diğer kurum ve kuruluşlara ait fatura ödeme, para transferi ve benzeri diğer işlemler de gerçekleştirilebiliyor.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!