Goodyear 2017 stratejilerinin odağında 'müşteri' var
Goodyear Ticari Lastikler Direktörü Şaban Güngör "Goodyear, 2017’de ürün portföyüne kattığı yeni ürünlerle, satış sonrası hizmetleriyle büyüyecek. Goodyear’ın bütün stratejilerinin odağında müşterileri yer alıyor.
Müşteri Deneyimi
26.01.2017, 17:59 26.01.2017, 17:59
Goodyear Ticari Lastikler Direktörü Şaban Güngör "Goodyear, 2017’de ürün portföyüne kattığı yeni ürünlerle, satış sonrası hizmetleriyle büyüyecek. Goodyear’ın bütün stratejilerinin odağında müşterileri yer alıyor. Bu bağlamda Goodyear, servis standartlarının gelişmesini de sürdürecek” dedi.
Goodyear’ın, Türkiye Ticari Lastik Direktörü Şaban Güngör, ticari lastik sektörünün 2016 yılı performansına dair değerlendirmelerde bulundu. 2016 yılında, ticari lastik sektöründe en ciddi büyüme karma servis olarak adlandırılan ve daha çok inşaat sektöründe kullanılan ürün grubunda yaşanırken, İstanbul’daki üçüncü havalimanı gibi büyük ölçekli projeler, bu ürün segmentinin büyümesine önemli ölçüde katkı sağladı.
Güngör, ticari lastik pazarının 2017’de de geçtiğimiz yıllardaki kadar olmasa da, ekonominin genel seyrine paralel olarak büyümesini sürdüreceğini öngördüklerini ifade ederek "Goodyear, 2017’de ürün portföyüne kattığı yeni ürünlerle, satış sonrası hizmetleriyle büyüyecek. Goodyear’ın bütün stratejilerinin odağında müşterileri yer alıyor. Bu bağlamda Goodyear, servis standartlarının gelişmesini de sürdürecek” dedi.
Önümüzdeki dönemde filolaşmanın bir trend olarak daha da artacağını belirten Güngör; “Buna bağlı olarak, biz de Türkiye’de, Goodyear’ın Avrupa’da halihazırda kullandığı filolara yönelik servis programlarının uyarlanması üzerine çalışıyoruz. 2017’de bu çalışmalarımızı daha da hızlandırarak, müşterilerimize çok daha gelişmiş bir hizmet sunacağız” diye konuştu.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!