Boyner müşteri ve teknolojiyi odağına aldı; Boyner IQ'yu hayata geçirdi
Boyner, müşteriyi ve teknolojiyi odağına aldığı bir dönüşüm başlattı. Teknoloji ekiplerinin liderliğinde yürütülecek ve Boyner IQ olarak adlandırılan bu dönüşüm yolculuğunun lansman toplantısı 10 Şubat Çarşamba günü, bine yakın çalışanın katılımıyla online olarak gerçekleştirildi.
Boyner, müşteriyi ve teknolojiyi odağına aldığı bir dönüşüm başlattı. Teknoloji ekiplerinin liderliğinde yürütülecek ve Boyner IQ olarak adlandırılan bu dönüşüm yolculuğunun lansman toplantısı 10 Şubat Çarşamba günü, bine yakın çalışanın katılımıyla online olarak gerçekleştirildi. Boyner’in teknoloji vizyonunun ve Boyner IQ’nun anlatıldığı lansman toplantısında Boyner Grup CEO ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, Boyner Büyük Mağazacılık Omnichannel Genel Müdürü Erdem Çalışkan, Boyner Grup İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Emek Yurdanur çalışanlarla bir araya geldi. Bilişim ve teknoloji alanında çalışmalarıyla tanınan Gazeteci ve Yazar Serdar Kuzuloğlu da ilham verici konuşması ile Boyner IQ lansmanında yer aldı.
“All-line” olarak adlandırdığı, fiziksel ve dijital tüm kanallarında zengin ve farklı müşteri deneyimi stratejisiyle çalışmalarına yön veren Boyner, Boyner IQ lansmanında teknoloji hedef ve vizyonunun yanı sıra teknoloji alanında uzmanlaşmış insan kaynağına yatırım ve bu kıvılcımla başlayacak bütünsel teknolojik dönüşüm hedefinin detaylarını duyurdu.
Boyner: “Boyner IQ ile artık müşteri mutluluğu teknolojileri işindeyiz”
Boyner IQ lansman toplantısında Boyner Grup CEO ve Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, Boyner’de her zaman müşteri memnuniyeti ilkesini gözettiklerini belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Boyner IQ ile teknoloji yatırımlarımızı artırıyoruz. Teknolojiyi sadece yazılım, yapay zeka, bulut, mobil uygulamalar dünyası olarak görmüyoruz. Bizim tam 40 yıldır asıl işimiz müşteri, ana işimiz insan. İşimizin özünde ticaret ve teknoloji ile insani değerleri buluşturmak var. Kanal bağımsız online-offline, yani all-line müşterilerimizi mutlu etme işindeyiz. Boyner IQ ile de işimiz artık Müşteri Mutluluğu Teknolojileri. Boyner IQ’nun ana yapı taşı ise Boyner’de 40 yıl boyunca geliştirdiğimiz Boyner EQ’su. Yani müşterilerimize duyduğumuz koşulsuz sevgi ve saygı. İşte Boyner IQ, bu sevgi ve saygıyı yani Boyner EQ’sunu dijitalleştirerek geleceğe taşıyacak. Boyner IQ geliştirdiği çözümlerle perakende sektörünü dönüştürecek yeniliklerin merkezi haline gelecek. İçinden pek çok yeni liderin yetişeceği bir inovasyon ve teknoloji okulu olacak. Bugün, bu yeni yolculuğun başlamasına tanıklık etmekten dolayı çok mutluyum.”
Çalışkan: “Boyner IQ, teknoloji vizyonumuzda kaldıraç görevi üstlenecek”
Boyner Büyük Mağazacılık Omni-Channel Genel Müdürü Erdem Çalışkan da Boyner’in teknoloji vizyonunu aktardığı konuşmasında şunları söyledi: “Kanal bağımsız müşteri mutluluğu ve deneyimini temel alan All-line stratejimizin odağında teknoloji var. IT ekiplerimiz liderliğinde teknolojiyi tüm iş süreçlerimize oturtmak, dijital ve teknoloji odaklı düşünmeyi şirketimiz bünyesindeki her birime, her departmana yaymak için çalışıyoruz. Ve, burada başrol teknoloji ekiplerimizde. Boyner IQ, bu süreçte kaldıraç görevini üstlenen, teknoloji ekiplerimizi anlayan, dinleyen, çözüm üreten, eğiten, geliştiren, takdir eden, katılımcılığını artıran, diğer departmanlarla arasındaki bağı güçlendiren çok önemli bir platform. Şu ana kadar perakende sektöründe hep öncü olduk, örnek alınan işler yaptık, bundan sonra da teknoloji vizyonumuzla hayata geçireceğimiz yeni projelerle sektörün teknoloji önderlerinden biri olacağız. Bu süreçte de her zaman olduğu gibi odağımızda müşterilerimiz ve onların mutluluğu olacak dedi.”