CX Mag Sayı :51
Nice Medya olarak ilk günden beri gerek dergilerimiz , gerek kitaplarımız, gerekse etkinliklerimizde hep müşteri memnuniyetini konu aldık. Doğru ağızlardan, faydalı bilgileri ve deneyimleri, kaynağa ihtiyaç duyan uzmanları ile buluşturmaya çalıştık.
Nice Medya olarak ilk günden beri gerek dergilerimiz , gerek kitaplarımız, gerekse etkinliklerimizde hep müşteri memnuniyetini konu aldık. Doğru ağızlardan, faydalı bilgileri ve deneyimleri, kaynağa ihtiyaç duyan uzmanları ile buluşturmaya çalıştık.
Elbette, dijital dönüşümden bahsettiğimiz süreçte biz de yalnızca basılı medya ile iletişimde kalamazdık. www.callcenter.com.tr adresindeki çağrı merkezi sektörüne odaklı dijital yayınımıza ek olarak, daha geniş kapsamda müşteri deneyimini ele alan www.cxclub.com.tr adresindeki platformumuzu yarattık.
Türkiye’de ilk kez müşteri hizmetlerindeki müşteri deneyimini ele alan mecra olan CX CLUB, sektörün profesyonellerini, en iyi deneyim örneklerini, konunun bulut, analiz, dijital dönüşüm gibi önemli bileşenlerini ayrı ayrı ele alıyor fakat diğer yandan deneyimin her sektörde farklılaştığını da bilerek sektörleri de ayrı ayrı inceliyor.
Yaklaşık 1 aydır yayında olan CX CLUB bu kısa süre zarfında dikkatleri üzerine çekmeye ve çok sayıda takipçiye ulaşmayı başardı.
Nice Medya olarak geçtiğimiz yıl 4. sünü gerçekleştirdiğimiz zirvemizin de ismini Müşteri Hizmetleri Zirvesi olarak değiştirip, “Müşteri Deneyiminde Dijital Dönüşüm” temasıyla gerçekleştirdik.
Son olarak Call Center Magazine dergimizde de 3 yıldır sürdürdüğümüz müşteri deneyimi konusunu ele almaya devam edeceğiz ancak yeniliklerimiz arasına onu da katmasak olmazdı. Yepyeni bir tasarıma ek olarak, yeni bir isimle de sizi karşılıyoruz. Sektör içinde Call Center Magazine’nin kısaltması olarak kullanılan CX MAG ismimizle artık sizlerle birlikte olacağız.
ABONELİK İÇİN; [email protected] ye iletişim bilgilerinizi bırakabilirsiniz.