Tempo Bilişim 500'de 4. Sırada
Tempo, "2019 Türkiye Bilişim Sektörünün ilk 500 Şirketi" sıralamasında Çağrı Merkezleri arasında 4’üncü sırada yer aldı. Tempo Genel Müdürü Cemal Akar, 2020 ve sonrası hedeflerinde daha ‘’bilişim’’ odaklı çözümler sunacaklarını ifade ederek elde ettikleri başarı sonrası gelecek hedeflerini şu sözlerle paylaştı: “Teknoloji ve hizmeti bir araya getirerek sunduğumuz çözümlerle, Bilişim 500’de çağrı merkezleri arasında 4’üncü büyük kurum konumundayız.
Çağrı Merkezi
07.09.2020, 20:51 07.09.2020, 20:51
Tempo, "2019 Türkiye Bilişim Sektörünün ilk 500 Şirketi" sıralamasında Çağrı Merkezleri arasında 4’üncü sırada yer aldı.
Tempo Genel Müdürü Cemal Akar, 2020 ve sonrası hedeflerinde daha ‘’bilişim’’ odaklı çözümler sunacaklarını ifade ederek elde ettikleri başarı sonrası gelecek hedeflerini şu sözlerle paylaştı:
“Teknoloji ve hizmeti bir araya getirerek sunduğumuz çözümlerle, Bilişim 500’de çağrı merkezleri arasında 4’üncü büyük kurum konumundayız. Bilişim 500, Türkiye Merkezli Üretici Hizmet “Çağrı Merkezi Hizmeti” sıralamasında ise geçen seneye göre 6 sıra daha yükselerek 52’inci olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Türkiye Merkezli Üretici sıralamasında ise 15’inci sıradayız. Geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz ve faaliyetlerini sürdürdüğümüz Tempo Akademi, Poda gibi “bilişim” odaklı hizmet ve çözümlerimiz ile büyümemizi sürdüreceğiz. Değişen dünya ve yeni jenerasyonun iş dünyasına katılmasıyla birlikte çalışanların istedikleri zaman, istedikleri yerde, istedikleri işi yapabileceği 'Poda', çağrı merkezleri, fınans ve kamu kurumları, telekomünikasyon şirketleri gibi birçok farklı sektörden kurumun, çalışanlarına sağlayabileceği alternatif bir ofis dışı/ uzaktan çalışma sistemi. 2020'de 800 adet Poda konumlandıracağız.
2020'deki en önemli hedefimiz ise, Tempo Akademi'yle 300 çalışanımızı; yazılımcı, yazılım testçisi, veri temizleyicisi, veri etiketleyicisi, clıatbot tasarımcısı gibi mesleklerde eğitmek ve onları bilişim alanında iş sahibi yapmak"
Tempo Genel Müdürü Cemal Akar, 2020 ve sonrası hedeflerinde daha ‘’bilişim’’ odaklı çözümler sunacaklarını ifade ederek elde ettikleri başarı sonrası gelecek hedeflerini şu sözlerle paylaştı:
“Teknoloji ve hizmeti bir araya getirerek sunduğumuz çözümlerle, Bilişim 500’de çağrı merkezleri arasında 4’üncü büyük kurum konumundayız. Bilişim 500, Türkiye Merkezli Üretici Hizmet “Çağrı Merkezi Hizmeti” sıralamasında ise geçen seneye göre 6 sıra daha yükselerek 52’inci olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Türkiye Merkezli Üretici sıralamasında ise 15’inci sıradayız. Geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz ve faaliyetlerini sürdürdüğümüz Tempo Akademi, Poda gibi “bilişim” odaklı hizmet ve çözümlerimiz ile büyümemizi sürdüreceğiz. Değişen dünya ve yeni jenerasyonun iş dünyasına katılmasıyla birlikte çalışanların istedikleri zaman, istedikleri yerde, istedikleri işi yapabileceği 'Poda', çağrı merkezleri, fınans ve kamu kurumları, telekomünikasyon şirketleri gibi birçok farklı sektörden kurumun, çalışanlarına sağlayabileceği alternatif bir ofis dışı/ uzaktan çalışma sistemi. 2020'de 800 adet Poda konumlandıracağız.
2020'deki en önemli hedefimiz ise, Tempo Akademi'yle 300 çalışanımızı; yazılımcı, yazılım testçisi, veri temizleyicisi, veri etiketleyicisi, clıatbot tasarımcısı gibi mesleklerde eğitmek ve onları bilişim alanında iş sahibi yapmak"
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!