BÇM Zirvesi Collection Toplantısı Bu Kez 'Online' Gerçekleştirildi
12 yıldır Nice Medya tarafından organize edilen BÇM Zirvesi, bu yıl 22 Ekim tarihinde Turkcell Global Bilgi sponsorluğunda düzenlenen Collection Toplantısı ile başladı. Nice Medya tarafından 12 yıldır düzenlenen ve TBB’ye üye bankaların müşteri ile temas eden birim yöneticilerinin katıldığı BÇM Zirvesi, bu yıl pandemi şartları gereğince “online” platformda gerçekleşti.
BÇM ZİRVESİ
01.11.2020, 19:29 01.11.2020, 19:29
12 yıldır Nice Medya tarafından organize edilen BÇM Zirvesi, bu yıl 22 Ekim tarihinde Turkcell Global Bilgi sponsorluğunda düzenlenen Collection Toplantısı ile başladı.
Nice Medya tarafından 12 yıldır düzenlenen ve TBB’ye üye bankaların müşteri ile temas eden birim yöneticilerinin katıldığı BÇM Zirvesi, bu yıl pandemi şartları gereğince “online” platformda gerçekleşti.
Her yıl 6 farklı birim yöneticisini 6 farklı toplantı ile çatısı altında bir araya getiren BÇM Zirvesi, bu yıl pandemi dolayısıyla yalnızca Çağrı Merkezi Yöneticileri, Collection ve Şikayet Yönetimi olmak üzere 3 birimi 3 toplantıda buluşturuyor.
12.BÇM Zirvesi’nin ilki “Collection Toplantısı” olarak Turkcell Global Bilgi sponsorluğunda 22 Ekim tarihinde gerçekleşti. Turkcell Global Bilgi bu toplantıdaki sponsorluğunu 6 yıldır sürdürüyor.
Collection toplantısında bu yıl; Akbank, QNB Finansbank, Şekerbank, Aktifbank, Vakıfbank, Halkbank, İş Bankası, Kuveyt Türk, Odeabank, Ziraat Bankası, Garanti BBVA, Yapı Kredi, Denizbank ve TEB olmak üzere 14 bankanın ilgili birim yöneticileri bir araya gelerek tahsilat gündemine özel hazırlanmış sunumları dinledi, kendi aralarında görüş alışverişinde bulundu.
Collection toplantısı gündemi Alwiser kurucu ortağı Erkan Yıldırım ile başladı. Yıldırım’ın “Evden Çalışan Ekiplerle İlgili Yeni Normaller” başlıklı sunumunun ardından söz alan Turkcell Global Bilgi Stratejik Planlama Yöneticisi Şirin Mutlutürk, sunumunda pandemi sürecinde dünyada, bankalarda collection çalışmalarının nasıl yürütüldüğüne dair bilgiler aktardı.
Ardında söz alan toplantı katılımcılarından Ziraat Bankası Kredi İzleme Yöneticisi Ece Yazıcı, pandemiyi göz önüne alarak 2021 için ekonomik seyri ve bu seyirde tahsilat alanında sektörü bekleyen gelişmeler hakkında tahminlerini paylaştı.
Ardından diğer katılımcılar da bu konuda yorumlarıyla, karşılıklı görüş alışverişinde bulundular.
12.BÇM Zirvesi’nin bu yıl düzenlenecek diğer toplantıları olan Yöneticiler Toplantısı ve Şikayet Yönetimi toplantısı Kasım ayı içinde gerçekleşecek.
Nice Medya tarafından 12 yıldır düzenlenen ve TBB’ye üye bankaların müşteri ile temas eden birim yöneticilerinin katıldığı BÇM Zirvesi, bu yıl pandemi şartları gereğince “online” platformda gerçekleşti.
Her yıl 6 farklı birim yöneticisini 6 farklı toplantı ile çatısı altında bir araya getiren BÇM Zirvesi, bu yıl pandemi dolayısıyla yalnızca Çağrı Merkezi Yöneticileri, Collection ve Şikayet Yönetimi olmak üzere 3 birimi 3 toplantıda buluşturuyor.
12.BÇM Zirvesi’nin ilki “Collection Toplantısı” olarak Turkcell Global Bilgi sponsorluğunda 22 Ekim tarihinde gerçekleşti. Turkcell Global Bilgi bu toplantıdaki sponsorluğunu 6 yıldır sürdürüyor.
Collection toplantısında bu yıl; Akbank, QNB Finansbank, Şekerbank, Aktifbank, Vakıfbank, Halkbank, İş Bankası, Kuveyt Türk, Odeabank, Ziraat Bankası, Garanti BBVA, Yapı Kredi, Denizbank ve TEB olmak üzere 14 bankanın ilgili birim yöneticileri bir araya gelerek tahsilat gündemine özel hazırlanmış sunumları dinledi, kendi aralarında görüş alışverişinde bulundu.
Collection toplantısı gündemi Alwiser kurucu ortağı Erkan Yıldırım ile başladı. Yıldırım’ın “Evden Çalışan Ekiplerle İlgili Yeni Normaller” başlıklı sunumunun ardından söz alan Turkcell Global Bilgi Stratejik Planlama Yöneticisi Şirin Mutlutürk, sunumunda pandemi sürecinde dünyada, bankalarda collection çalışmalarının nasıl yürütüldüğüne dair bilgiler aktardı.
Ardında söz alan toplantı katılımcılarından Ziraat Bankası Kredi İzleme Yöneticisi Ece Yazıcı, pandemiyi göz önüne alarak 2021 için ekonomik seyri ve bu seyirde tahsilat alanında sektörü bekleyen gelişmeler hakkında tahminlerini paylaştı.
Ardından diğer katılımcılar da bu konuda yorumlarıyla, karşılıklı görüş alışverişinde bulundular.
12.BÇM Zirvesi’nin bu yıl düzenlenecek diğer toplantıları olan Yöneticiler Toplantısı ve Şikayet Yönetimi toplantısı Kasım ayı içinde gerçekleşecek.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!