INSURTECH & MÜŞTERİ DENEYİMİ KONFERANSI
Sigortacılıkta müşteri deneyimi ve insurtech alanında ilk kez düzenlenen etkinlik, 33 Sigorta ve Emeklilik şirketinden 50'nin üzerinde yöneticinin katılımıyla gerçekleşti.
Türkiye'de ilk kez sigorta ve emeklilik sektöründen, müşteri hizmetleri ve müşteri deneyimini yöneten sektör profesyonelleri "insurtech" başlığında Nice Medya tarafından düzenlenen etkinlik kapsamında bir araya geldi.
26 Şubat'ta Moda Kayıkhane gibi özel bir mekanda buluşan sektör profesyonelleri, müşteri deneyimi alanında en yeni teknolojileri ve uygulamalarını dinleme imkanı bulurken aynı zamanda sektör değerlendirmesi de yaptılar.
Türkiye'nin en büyük 33 sigorta ve emeklilik firmasından, Dijital Operasyon Bölüm Müdürleri, Müşteri Deneyimi Müdürleri, Müşteri Hizmetleri Müdürleri ve CRM Müdürü gibi doğrudan müşteri ile temas eden ünvanlara sahip 56 yönetici ilk kez kendilerine özel başlıkları dinlemek ve tartişmak üzere buluştu.
Buluşmaya destek veren; Sestek, Sistaş, Metis Bot, CMC Turkey, Tempo ve Genesys markalarının konuşmacıları;
- Ses Teknolojileri ve Yapay Zeka (İmaj tanıma, kimlik doğrulama ve sesten kimlik doğrulama)
- Acente ve Sigorta Şirketleri arasındaki Data Kullanımı ve Analizi
- WhatsApp ve Chat entegrasyonu
- Back Ofis çalışmalarında zaman ve çalışan tarafındaki maliyet ve verimlilik
- Şikayet Yönetiminde Mevcut Yapı
- Sigortacılıkta Akıllı CRM Tool’ları
- Outsourcing
- Görüntülü Görüşme ve Video Ekspertiz
- Sigortacılıkta Dijital Asistan Kullanımı
- Veri Analizi
- Fraud’da Yapay Zeka ve Yeni Teknolojiler
gibi katılımcıların gündemini oluşturan başlıklarda teknoloji ve süreç yönetimine dair önemli bilgiler paylaştılar.
Program
13:30 – 13:55 KAYIT
13:55 - 14:00 Hoşgeldiniz Karin Erkan, Nice Medya Satış Müdürü
14:00 – 14:45 Panel; Sektörel Müşteri Deneyimi Değerlendirmesi
Moderatör: Eylem Gün, Nice Medya Genel Yayın Yönetmeni
Panelistler : Nehir Aksın /Fiba Emeklilik GMY
Ata Hascan / Aksigorta Dijital Operasyon Merkezi Bölüm Müdürü
14:45 - 15:00 Sigortanın Hızını Artıracak Yeni Buluş Yapay Zeka mı?
Ender Ertuğral, AXA Sigorta Müşteri Deneyimi Direktörü
Selin Özbalmumcu, Sestek Türkiye Satış Müdürü
15:00 - 15:15 Sigortacılıkta Robotik Dönüşüm
Ogan Atasagun / CMC Turkey
15:15 - 15:40 KAHVE MOLASI
15.40 – 16:05 Dijital Dünyada Video ve Fotoğrafla Kimlik Doğrulama / Müşteri Deneyiminde Yapay Zeka Uygulamaları /CRM Modülü, Dijital Marketing
Kerem Çadırcı - Sistaş Genel Müdür Yardımcısı
16:05 - 16:20 Sigorta - Emeklilik Sektöründe Yapay Zeka Tabanlı Dijital Asistan Örneği
Ahmet Bahar , MetisBot Kurucu Ortak
Hakan Güngör , MetisBot Kurucu Ortak
16:20 – 16:35 Dönüşüm Elçisi Olmak
Burçin Sözütok, Tempo İcra Kurulu Üyesi, Satış ve Pazarlama
16:35 - 16:50 Sigortacılıkta Müşteri Deneyimini İyileştirme ve İş Verimini Artırma
Enda Kesim, Satış Yöneticisi, Genesys Türkiye
16:50 - 17:00 Ayrılmaz İkili : Ses Analizi ve Müşteri Deneyimi
Nur Kılıçlı, Sestek Sigorta Sektörü Müşteri Yöneticisi
17: 00 Kokteyl