OPET, 'Çalışan Mutluluğu' Çalışmaları ile Uluslararası Ödülleri Topladı
OPET, Çalışan Bağlılığı Programı ile tüm dünyada örnek insan kaynakları uygulama ve çözümlerini ödüllendiren Stevies for Great Employers’ta (SAGE) üç ‘Altın Ödül’e birden layık görülürken, Stevie International Business Awards’ta (IBA) ‘Gümüş Ödül’ün sahibi oldu. OPET, pandemi döneminde gerçekleştirdiği insan kaynakları çalışmaları ile CEO World Awards’ta da “Team of the Year- Yılın Takımı” kategorisinde ‘Bronz Ödül’e hak kazandı.
Genel
19.09.2020, 12:59 19.09.2020, 12:59
OPET, Çalışan Bağlılığı Programı ile tüm dünyada örnek insan kaynakları uygulama ve çözümlerini ödüllendiren Stevies for Great Employers’ta (SAGE) üç ‘Altın Ödül’e birden layık görülürken, Stevie International Business Awards’ta (IBA) ‘Gümüş Ödül’ün sahibi oldu. OPET, pandemi döneminde gerçekleştirdiği insan kaynakları çalışmaları ile CEO World Awards’ta da “Team of the Year- Yılın Takımı” kategorisinde ‘Bronz Ödül’e hak kazandı.
Ödüllere ilişkin değerlendirmede bulunan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET’in akaryakıt dağıtım sektöründe fark yaratan uygulamalarının iyi ekipler ve işinin en iyisi güçlü profesyonellerin katkısı ile gerçekleştiğine dikkat çekti. Ağca, “Müşteri memnuniyetine olduğu kadar çalışanlarımızın mutluluğuna da büyük önem veriyoruz ve çalışanlarımızın mutluluğu için uygulamalar geliştiriyoruz. OPET olarak insan kaynakları politikalarımızda güçlü iletişim ve mutlu bir çalışan deneyimi yaratmayı hedefliyoruz. Çalışma arkadaşlarımızı kurumsal olanaklar ve faydalarla gelişime, başarıya doğru yönlendiriyor, motive ediyor ve başarıyı ödüllendiriyoruz. Sürekli öğrenme ilkemizle, ekibimizin gelişimine katkıda bulunuyoruz. Çalışanlarımızın mesleki bilgi ve becerilerinin yanı sıra davranışsal potansiyellerini artırma odaklı gelişim olanakları ile iş verimliliklerini sürekli yükseltmeyi ve kariyer olanakları sağlamayı amaçlıyoruz. Bu çalışmalarımızın takdir görmesi de doğru bir yolda olduğumuzun göstergesi” diye konuştu.
Ödüllere ilişkin değerlendirmede bulunan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET’in akaryakıt dağıtım sektöründe fark yaratan uygulamalarının iyi ekipler ve işinin en iyisi güçlü profesyonellerin katkısı ile gerçekleştiğine dikkat çekti. Ağca, “Müşteri memnuniyetine olduğu kadar çalışanlarımızın mutluluğuna da büyük önem veriyoruz ve çalışanlarımızın mutluluğu için uygulamalar geliştiriyoruz. OPET olarak insan kaynakları politikalarımızda güçlü iletişim ve mutlu bir çalışan deneyimi yaratmayı hedefliyoruz. Çalışma arkadaşlarımızı kurumsal olanaklar ve faydalarla gelişime, başarıya doğru yönlendiriyor, motive ediyor ve başarıyı ödüllendiriyoruz. Sürekli öğrenme ilkemizle, ekibimizin gelişimine katkıda bulunuyoruz. Çalışanlarımızın mesleki bilgi ve becerilerinin yanı sıra davranışsal potansiyellerini artırma odaklı gelişim olanakları ile iş verimliliklerini sürekli yükseltmeyi ve kariyer olanakları sağlamayı amaçlıyoruz. Bu çalışmalarımızın takdir görmesi de doğru bir yolda olduğumuzun göstergesi” diye konuştu.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!