Enerya'nın, abonelerine web chat hizmeti başladı
Tüm dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs gündemi dolayısıyla müşterilerini ve toplum sağlığını önceliğine almak üzere Enerya, abonelerinin önerilerini ve şikayetlerini web chat üzerinden almaya başladı. Enerya müşterileri, ad-soyadını, telefon numarasını, bulunduğu ili ve görüşmek istediği konunun detayını web chat üzerinden açılan iletişim sayfasında doldurarak müşteri temsilcileri ile görüşme başlayabiliyor.
Tüm dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs gündemi dolayısıyla müşterilerini ve toplum sağlığını önceliğine almak üzere Enerya, abonelerinin önerilerini ve şikayetlerini web chat üzerinden almaya başladı.
Enerya müşterileri, ad-soyadını, telefon numarasını, bulunduğu ili ve görüşmek istediği konunun detayını web chat üzerinden açılan iletişim sayfasında doldurarak müşteri temsilcileri ile görüşme başlayabiliyor.
Enerya'nın web chat uygulamasının yanı sıra abonelerinin tüm abonelik ve fatura işlemlerini hijyen tedbirlerinin alındığı abone merkezlerinden, çağrı merkezinden, ödemelerini ise PTT şubelerinin ATM’lerinden, anlaşmalı bankalardan mobil-internet ödeme işlemleri aracılığıyla yapabilmesine imkan sağlıyor.
Ayrıca aboneler işlemlerini #EvdeKal’arak 444 8 429 no’lu çağrı merkezinden ya da www.enerya.com.tr online işlemler sayfasından gerçekleştirebiliyor.