Müşteri Deneyimine Vestel'in Yaklaşımı

Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü Selcen Uyguntüzel, Teşekkür almak için müşterinin tercih ettiği kanalları ve dili kullanmak gerektiğini vurguluyor.

CX TV 16.11.2016, 15:57 26.10.2021, 22:05
Müşteri Deneyimine Vestel'in Yaklaşımı

izlemek için tıklayınız

 

4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi'ndeki  sunumuyla “Robotlaşmış iletişime hayır” diyen Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü Selcen Uyguntüzel, Teşekkür almak için müşterinin tercih ettiği kanalları ve dili kullanmak gerektiğini vurguluyor. Uyguntüzel ayrıca Vestel’in çok yakında müşteri hizmetlerinde imoji ve gif kullanacağını ve Buena Vista adını verdikleri, müşteri hizmetleri için “0 Training” felsefesini yansıtabilmeyi hedefledikleri bir projeyi hayata geçireceklerini duyurdu. Müşteri deneyiminde en etkin teknoloji kullanan markalardan biri olan Vestel Müşteri Hizmetleri, dijital dönüşüm konusunu farklı bir açıdan yaklaşıyor. Self servis ve tüm dijital kanallarda olmak gerektiğini savunan Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü Selcen Uyguntüzel, doğru strateji ve süreç mimarisiyle, analitik çalışmaları birleştirerek teknolojinin içinde de “kişiye dokunuşu” yakalamak gerektiğini söylüyor.

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@