CX Mag Sayı:58
CX Mag adıyla yayın hayatına devam eden ve “Müşteri Deneyimi” odaklı yayını sürdüren dergi, çağrı merkezi sektörünün ilk ve tek yayın organı olarak Call Center Magazine adıyla 2007 yılında ilk sayısını okuyucuları ile buluşturmuştu. İki ayda bir, 2.
CX Mag adıyla yayın hayatına devam eden ve “Müşteri Deneyimi” odaklı yayını sürdüren dergi, çağrı merkezi sektörünün ilk ve tek yayın organı olarak Call Center Magazine adıyla 2007 yılında ilk sayısını okuyucuları ile buluşturmuştu.
İki ayda bir, 2.000 adet tirajlı olarak yayınlanan CX Mag, ilgili araştırma haberler, röportajlar, makaleler, özel haberler, faydalı ipuçları, sektörel müşteri deneyimi örnek çalışmaları, ilgili teknolojilere kadar geniş içeriğiyle okuyucularıyla buluşuyor.
DAĞITIM
a- “Sektör içi dağıtım” kanalı ile düzenli olarak sektör profesyonellerine ulaşıyor ve hem kendi aralarında hem de tedarikçileri ile sağlıklı bir iletişim kurmalarını sağlıyor.
b-“Sektör dışı dağıtım” kanalı ile de CX MAG sektörü mevcut ya da hedef müşterileri ile buluşturuyor.
c- ABONELİK yoluyla sektör profesyonelleri düzenli olarak işyerlerine ulaşan sayılarımız ile, sektörleri ve rakiplerinin çalışmaları hakkında bilgi sahibi olma imkanına sahip oluyor.
d- BAYİ SATIŞ kanalı ile Türkiye’nin en çok yayın takip edilen D&R, Remzi Kitabevi gibi önemli satış noktalarından dergiye ulaşılabiliyor.
Müşteri hizmetleri sektörü oyuncuları bu geniş dağıtım kanalı ile mevcut ya da potansiyel kurumsal müşterilerine ihtiyaç duydukları hizmetleri doğrudan ve doğru bir kanal ile sunma fırsatı yakalıyor.
Dergi Adı : CX MAG
Ölçüsü : 21,5cm x 28cm
Dili : Türkçe
Yayın Periyodu: 2 ayda 1
Dağıtım Adedi : 2.000
Addres : Teyyareci Cemal Sok. No:30 D:4 Sisli/ISTANBUL
Ülke : Turkey
Tel : +90 212 343 45 24
Web :www.callcenter.com.tr / www.cxclub.com.tr
e-mail : [email protected]