TÜRKİYE ÇAĞRI MERKEZİ TEKNOLOJİ REHBERİ

Her geçen gün büyümesini sürdüren, yarattığı istihdam ve Anadolu’ya yatırımları ile adından çokça söz ettiren çağrı merkezi sektörü için “teknoloji” en önemli bileşenlerden biridir.   Nice Yayıncılık tarafından hazırlanan ve tüm çağrı merkezi teknolojilerinin bir arada bulunabileceği tek eser olan Türkiye Çağrı Merkezi Teknoloji Rehberi, 2.

Call Center Kitaplığı 11.11.2016, 13:35 11.11.2016, 13:35
TÜRKİYE ÇAĞRI MERKEZİ TEKNOLOJİ REHBERİ
Her geçen gün büyümesini sürdüren, yarattığı istihdam ve Anadolu’ya yatırımları ile adından çokça söz ettiren çağrı merkezi sektörü için “teknoloji” en önemli bileşenlerden biridir.

 

Nice Yayıncılık tarafından hazırlanan ve tüm çağrı merkezi teknolojilerinin bir arada bulunabileceği tek eser olan Türkiye Çağrı Merkezi Teknoloji Rehberi, 2. ve genişletişmiş baskısında sektörün teknoloji tedarikçisi her firmasından ürün bilgilerini derledi.

 

Türkiye Çağrı Merkezi Teknoloji Rehberi, çağrı merkezi kurmak veya varolan çağrı merkezi altyapısını geliştirmek isteyen her ölçekteki firmanın ihtiyaç duyacağı tüm teknolojileri içinde barındırıyor.

 

 

 

Sayfa Sayısı: 184

Baskı Yılı: 2014

Dili: Türkçe
Yayınevi: Nice

 

 

 

Call Center Kitaplığı Hakkında

Yıllardır, süreli ve online yayınlarıyla sektörün büyüme sürecinde yanında olan, çağrı merkezi hizmetini tanıtan platformları oluşturan Nice Medya, bugüne kadar eksik olan başvuru kaynakları ihtiyacını tamamlamak adına 5 yıl önce Call Center Kitaplığı’nı oluşturdu.

Call Center Kitaplığı, 4. Kitabı olan Türkiye Çağrı Merkezi Teknoloji Rehberi  ile çağrı merkezi sektörü için kaynak eserler üretmeye devam ediyor.

Call Center Kitaplığı Nice Medya’nın Call Center sektörüne armağanıdır.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@