MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖDÜLLERİ 3. KEZ SAHİPLERİNİ BULDU
Türkiye’nin en önemli markalarının yarıştığı CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi Ödülleri’nin 3. yılında da pek çok sektörden önemli marka ödül alarak döndü.
CX TV'den izlemek için tıklayın
Türkiye’nin en önemli markalarının yarıştığı CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi Ödülleri’nin 3. yılında da sağlıktan bankalara, teknolojiden sigortaya kadar pek çok sektörden önemli marka, projeleri ile ödül almaya hak kazandı. Bu yıla özel olarak “Kriz Yönetiminde Müşteri Deneyimi” ayrı bir kategoride ele alındı.
Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin ilk ve tek müşteri deneyimi ödülü olan CX Awards Turkey'de bu yıl 3. Kez Türkiye’nin önemli markalarının müşteri deneyimi projeleri ödüllendirildi.
Bu yıla özel olarak, ödül kategorilerinde bir farklılığa gidildi ve “Kriz Yönetiminde Müşteri Deneyimi” kategorisinde pandemi dönemine özel projeler ayrıca incelendi.
3.CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi Ödülleri her yıl olduğu gibi bu yıl da seçkin bir jüri ile değerlendirmelerde bulundu. Alanında yalnızca Türkiye değil, yurtdışında da kabul gören kitap ve makalelere imza atmış, aynı zamanda sektörle ortak çalışmalar yürüten akademisyen isimlerden oluşan jüri, bu özellikleriyle kategoriler dışında da bazı değerlendirmelerde bulunarak 2 markayı “Jüri Özel Ödülü” ile takdir etti.
3. CX Awards kapsamında titiz ve gayretli çalışmaları ile Jüri Özel Ödülü almaya hak kazanan markalar Multinet Up ve Yapı Kredi oldular.
3 Kategoride 9 Ödül
“Dijital Müşteri Deneyimi”, “Krizde Müşteri Deneyimi Yönetimi” ve “Müşteri Deneyiminde En İyi Teknoloji Kullanımı” olarak 3 kategoride verilen ödüller her bir kategoride; Büyük Düşünce Ödülü, Üretken Proje Ödülü ve İyi Fikir Ödülü olarak 3 başlıkta dağıtıldı.
Dijital Müşteri Deneyimi kategorisinde projeleri ile ödül almaya hak kazanan kurumlar; Samsung, Aksigorta, Fiba Emeklilik olurken bu kategorinin Övgüye Değer görülen projesi Memorial’dan geldi.
Krizde Müşteri Deneyimi Yönetimi kategorisinde; Memorial, Migros ve Akbank ödül alırken, ISG (Sabiha Gökçen) çalışmaları ile “Övgüye Değer” görüldü
Müşteri Deneyiminde En İyi Teknoloji Kullanımı kategorisinde; Multinet Up, Yapı Kredi ve Avivasa kategori ödüllerini aldı, Vestel ise projesi ile “Övgüye Değer” bulundu.
Ödül hakkında detaylı bilgi için www.cxawardsturkey.com
JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ
Multinet Up
Yapı Kredi
Dijital Müşteri Deneyimi Kategorisi Ödülleri
Samsung - E-Promotor Projesi
Aksigorta - Online Ekspertiz
Fiba Emeklilik - Sanal Asistan Figuru
Övgüye Değer; Memorial - E-Doktor
Krizde Müşteri Deneyimi Yönetimi Kategorisi Ödülleri
Memorial - Pandemide Sağlığınız İçin Yanınızdayız
Migros - Covid – 19 Pandemi Süreci Uygulamaları
Akbank - Her koşulda Akbank yanında
Övgüye Değer; ISG (Sabiha Gökçen) -Sizi Önemsiyoruz
Müşteri Deneyiminde En İyi Teknoloji Kullanımı Kategorisi Ödülleri
Multinet Up - Pulse Projesi
Yapı Kredi - Yapay Zeka ile Otomatik Şikayet Yönetimi
Avivasa - Sales Mobility, Biometrik İmzalı Kağıtsız Satış Platformu Projesi
Övgüye Değer; Vestel - Her Şeyin Bi’ Çözümü Var