7. CX AWARDS TURKEY®, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor
Türkiye’nin en eski müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY®, 7. yılında, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor.
CX AWARDS TURKEY®
Nedir?
Nice Medya tarafından 7 yıldır düzenlenen Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programıdır.
Başvuru ve değerlendirme süreçleri müşteri deneyiminin ruhuna uygun olarak; tamamen dijital, başvuru ücreti dışında artı maliyet içermeyen, adaylıkta minimum efor ilkesi göz önüne alınarak tasarlanmıştır.
Jüri heyeti, alanlarında dünya çapında müşteri deneyimi ölçümlemelerinin temelini atan isimler olarak tanınan, tamamen bağımsız, sektör gerçeklerini çok yakından tanıyan saygın akademisyen isimlerden oluşmaktadır.
Ne Kazandırır?
- Müşteri deneyimi projelerinin başarısının taçlandırılması,
- Müşterileri tarafından beklenen “müşteriye değer” unsurundaki yetkinliğinin belgelendirilmesi,
- Sektörüne öncü olup, ilham kaynağı olması,
- Gelişmekte olan müşteri deneyimi dünyasına markanın yerini alması
- Bu dünyanın gelişmesine katkıda bulunması
- Projeden sorumlu kişi ve ekiplerin başarılarının kurum içi ve dışında takdir edilerek ödüllendirme ve motivasyon artışının sağlanması
kazanımlarını sağlar.
Detaylı bilgi için buraya tıklayarak web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Kimler Katılmalı?
Müşteri Deneyimi ve Müşteri Hizmetleri ve Pazarlama ekipleri ayrı ayrı veya ortak yürüttükleri bir proje ise beraberce katılabilir. CX AWARDS TURKEY® bugüne kadar bir çok kez aynı kurumdan hem CX ekiplerinin hem de MH ekiplerinin ayrı ayrı başvurularına ev sahipliği yapmıştır.
ÖNEMLİ BİLGİ: Bir marka birden çok kategoride başvuruda bulunabilir ancak her başvurusu farklı bir proje ile olmalıdır.
Bir marka aynı kategoride birden çok başvuruda bulunabilir ancak her başvurusu farklı bir proje ile olmalıdır.
Başvuru Süreçleri
Başvuru süreci aday dostu olarak tasarlanmıştır.
1- Aday adaylarına, talepleri üzerine 1. form (Başvuru Formu) iletilerek bu form ile proje hakkında kısa bilgi talep edilir ve hangi kategoriye başvuracakları öğrenilir.
2- Proje şartlarının uygunluğu onaylandığında, başvuruda bulunulan kategorilere ait 2. form (Değerlendirme formu; Jürinin başvuru yapılan kategoride, ilgili projeyi tanımasını sağlayan, detaylı soruları içeren, projeyi tanımaya yönelik formdur)
adaylara iletilir.
3- En geç 31 Ekim 2024 tarihine kadar 1. formun doldurularak başvurunun yapılmış olması gerekir.
Detaylı bilgi
Kategoriler
Kategori 1
EN İYİ DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ
Kategori 2
B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ
Kategori 3
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Kategori 4
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Kategori 5
MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ
Katılımcı Sektörler
Banka
Sigorta
Perakende
Sağlık
Enerji
E-Ticaret
Akaryakıt
Havayolu
Gıda
Hazırgiyim
Kargo
Otomotiv
Turizm
Telekom
Mobilya
Isıtma- Soğutma
NİCE MEDYA KİMDİR?
Yayıncılık kökenli bir kuruluş olan Nice Medya, 2008 yılında, henüz müşteri deneyimin terminolojiye dahi girmediği yıllarda, sektöre Call Center Magazine dergisini yayınlayarak girmiştir.
Yayıncılığın yanı sıra, yine yayıncılıktan ilham alarak çeşitli Konferans, Zirve, Toplantı ödül programı gibi etkinlikler de düzenleyen Nice Medya, bunlardan biri olarak Türkiye’nin ilk ve tek müşteri deneyimi ödülünü 2018 yılında düzenlemiş, bugün CX AWARDS TURKEY® tescilli markasıyla bu ödül programında 5.yılına ulaşmıştır.
CX AWARDS TURKEY® ödül programının yapısı ve kurgusu, kendi sektörünün ruhu ve dinamikleri gözönüne alınarak, özel olarak tasarlanmış ve uygulanmaktadır.
Geçtiğimiz Yıl Ödül Alan Markalar
EN İYİ DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİ
BANKACILIK
DENİZBANK - Sosyal Sorumluluk Özel Ödülü
AKBANK / Büyük Düşünce Ödülü
TOMBANK / Dijital Bankacılık Ödülü
ENERJİ
MEPAŞ / Üretken Proje Ödülü
YEPAŞ / İyi Fikir Ödülü
TREDAŞ / Sektörde İlkler Ödülü
BPO
PUSULA / Kamu Destek Hizmetleri Özel Ödülü
SİGORTA
QNB SİGORTA / Yaratıcı Düşünce Ödel Ödülü
ANADOLU SİGORTA / Büyük Düşünce Ödülü
AKSİGORTA / İnovasyon Özel Ödülü
ÖDEME SİSTEMLERİ
MULTINET UP / Üretken Proje Ödülü
TEKNOLOJİ PERAKENDECİLİĞİ
MEDIAMARKT / Deneyimde Yapay Zeka Kullanımı Ödülü
TEKNOSA / Büyük Düşünce Ödülü
TEKNOSA / Teknoloji Kullanımı Özel Ödülü
E-TİCARET
HEPSİBURADA / Büyük Düşünce Ödülü
VESTEL / Müşterinin Sesi Özel Ödülü
KÜÇÜK EV ALETLERİ
ARZUM / Büyük Düşünce Ödülü
ZİNCİR MAĞAZACILIK
A101 / Büyük Düşünce Ödülü
HAVACILIK
HAVAŞ / Büyük Düşünce Ödülü
KOZMETİK
FLORMAR / Büyük Düşünce Ödülü
FİNANS KURUMU
ÜNLÜ &CO PİAPİRİ/ Büyük Düşünce Ödülü
ISITMA SOĞUTMA SİSTEMLERİ
WARMHAUS / Büyük Düşünce Ödülü
ŞANS OYUNLARI
NESİNE.COM / Büyük Düşünce Ödülü
B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİ
BANKACILIK
VAKIFBANK / Büyük Düşünce
ÖDEME SİSTEMLERİ
MULTINET UP / Büyük Düşünce
E-TİCARET
YEMEKSEPETİ / En İyi Uygulama Özel Ödülü
E- LOGO / İyi Fikir Ödülü
TARIM
İGSAŞ / İlham Verici Deneyim Özel Ödülü
ÇALIŞAN DENEYİMİ KATEGORİSİ
BANKACILIK
DENİZBANK / Büyük Düşünce
QNB FİNANSBANK / İyi Fikir Ödülü
YAPI KREDİ / Üretken Proje Ödülü
TEB / En İyi Teknoloji Kullanımı Özel Ödülü
ENERJİ
YEDAŞ / Üretken Proje Ödülü
BPO
MPLUS / Büyük Düşünce Ödülü
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK KATEGORİSİ
YATIRIM ORTAKLIĞI
AKİŞ GYO / Büyük Düşünce Ödülü
BANKACILIK
YAPI KREDİ / İyi Fikir Ödülü
ENERJİ
MEPAŞ / Üretken Proje Ödülü
TREDAŞ / İyi Fikir Ödülü
MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİ
BANKACILIK
YAPI KREDİ / Büyük Düşünce Ödülü
TEB / Üretken Proje Ödülü
TEKNOLOJİ PERAKENDECİLİĞİ
MEDIAMARKT /Büyük Düşünce Ödülü
KARGO
MNG / Büyük Düşünce Ödülü
E- TİCARET
E-LOGO / İnsan Hayatına Dokunan Deneyim Özel Ödülü