2. MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU
Türkiye’nin en önemli markalarının yarıştığı 2. CX Awards Turkey müşteri deneyimi ödüllerinde pek çok sektörden önemli marka, projeleri ile ödül almaya hak kazandı.
CX TV'DEN ZLEMEK İÇİN TIKLAYIN
13 Kasım 2019 tarihinde, Hilton Maslak’ta gerçekleştirilen ödül gecesinde, 3 kategoride müşteri deneyimi dalında ödüller sahiplerini buldu.
En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Ödülü kategorisi Yapı Kredi Bankası 2 ödül alırken, bu kategoride diğer ödülün sahibi yeni kimlik kartının ilk kullanım alanını yaratan projesi ile Ziraat Bankası oldu.
En İyi Müşteri Deneyimi Tasarımı Ödülü kategorisinde ise Memorial Sağlık Grubu, Akbank ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı ödülleri paylaştı.
En İyi Yapay Zeka Kullanımı Ödülü kategorisinde Aksigorta, Yapı Kredi Bankası ve Odeabank ödüllerini alırken, Jüri Özel Ödülleri ise Pegasus Havayolları ve Denizbank’ın oldu.
Jüri Özel Ödülü
Müşteri Odaklılık Jüri Özel Ödülü - Denizbank
Çözüm Yönetimi Özel Ödülü - Pegasus Havayolları
En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Ödülü Kategorisi
Yapı Kredi Bankası - Pay Projesi
Yapı Kredi Bankası - Jet Projesi
Ziraat Bankası - TC Kimlik Kartı ile İnternet Bankacılığına Giriş
En İyi Müşteri Deneyimi Tasarımı Ödülü Kategorisi
Memorial - Dijital Taburculuk Uygulaması
Akbank - Her Kontaktta Eşsiz Müşteri Deneyimi
İstanbul Sabiha Gökçen - Yolcusuna Zaman Kazandıran Havalimanı
En İyi Yapay Zeka Kullanımı Ödülü Kategorisi
Aksigorta - Müşteri Deneyiminde ADA Kullanımı
Yapı Kredi Bankası - WhatsApp Projesi
Odeabank - Chatbot & Attached Data