Comdata, Teknoloji Odaklı Projeleriyle Contact Center World’den İki Ödüle Layık Görüldü
Comdata, Contact Center World’ün düzenlediği Global Top Ranking Performers EMEA finalinde dışkaynak olarak katıldığı iki kategoride ödüle layık görüldü. C-board çözümü ile “En İyi Teknoloji İnovasyonu” kategorisinde altın madalya ve evden çalışma modeli Smart Hub başvurusuyla katıldığı “En İyi Evden Çalışma - Remote Agent Program” kategorisinde gümüş madalya kazandı.
Comdata Genel Müdürü Yasin Uslu, “Arge Merkezimizle, Comdata Group’un global vizyonu, 21 ülkede hizmet deneyimi ve teknoloji gücü ile müşterilerimiz için önemli teknolojik geliştirmeleri devreye alıyoruz. C-board, birçok kanaldan operasyonlarımızı takip ettiğimiz ve verimliliği yönettiğimiz makina ve derin öğrenme metodolojileriyle geliştirdiğimiz bir çözüm.
C-board ile Müşterileri Çağrıda Bekletme Süremiz Yüzde % 17Azaldı
C-board ile evden çalışan projelerimiz başta olmak üzere, gerçek zamanlı veri ile operasyon takibi yaparak hedeflediğimiz servis seviyelerine ulaşıyoruz. Operasyon metriklerini çalışanlarımızın da takip etmesi sağlayarak, ekip çalışmasını ve dayanışmasını teşvik ediyoruz. Web ve Mobil uygulama olarak çalışan C-board’un çağrı tahminleme özelliği ile gün içerisinde gelecek olan çağrı adetleri ile ilgili öngörüleri hesaplayabiliyoruz. Böylelikle hem çağrı tahminlemede hem de vardiya planlamada başarıyı yakalıyoruz. Çağrı merkezi operasyonlarımızda C-board çözümümüz ile hatta bekleyen çağrılarda % 17 oranında azalma sağladık.” dedi.
Smart Hub ile Evden Çalışma Deneyiminde Verimliliği % 12 Artırdık
Uslu, evden çalışma modeli Smart Hub ile ilgili; “Pandemi döneminde operasyon deneyimimizi ve teknoloji kabiliyetlerimizi biraraya getirerek evden çalışmaya uygun bir proje bakış açısıyla Smart Hub’ı devreye aldık. Böylelikle hem müşterilerimiz için kaliteli hizmet felsefemizi sürdürdük, hem de evden çalışan arkadaşlarımızın motivasyonunu üst seviyede tuttuk.
Evden çalışma modelinde en kritik konulardan biri, müşterilerimize taahhüt ettiğimiz çağrı merkezi servis seviyesini yakalamak idi. Smart Hub ile bu önemli kriteri başarıyla yerine getirdik. Burada hem teknolojinin hem de dijitalleştirdiğimiz işe alım, doküman yönetimi, e-learning, performans yönetimi ve geri bildirim kabiliyetlerinin rolü büyük. Pandemi döneminde, yabancı dilde hizmet sunduğumuz projelerimiz ve tüm büyük operasyonlarımızda büyümelerimizi sürdürdük. Ve en önemlisi verimliliği % 12 artırdık.” değerlendirmesinde bulundu.