CCM'DEN KOCAELİ TIP MERKEZİ VE ÖZEL İLGİLİ ÇOCUK TIP MERKEZİ ÇALIŞANLARINA EĞİTİM

Call Center Masters Genel Müdürü ve Eğitim Danışmanı Çağrı Gülsoy tarafından, Kocaeli merkezde özel olarak hizmet veren Kocaeli Tıp Merkezi ve Özel İlgi Çocuk Tıp Merkezi çağrı merkezi çalışanlarına ve santral operatörü çalışanlarına yönelik “Telefonda İletişim Teknikleri ve Telefonda Satış Teknikleri” eğitimleri verildi. Telefonda check-up hizmeti sunarken müşterilere daha iyi ve kaliteli hizmet vermeyi amaçlayan, 2 gün süreli eğitimlerde; müşteriyle telefonda etkili iletişim kurma, müşteriyi ikna etme, müşteriye güven çerçevesinde hizmet verme konularında bilgi aktarıldı.

Çağrı Merkezi 23.11.2017, 12:29 23.11.2017, 12:29
CCM'DEN KOCAELİ TIP MERKEZİ VE ÖZEL İLGİLİ ÇOCUK TIP MERKEZİ ÇALIŞANLARINA EĞİTİM

Call Center Masters Genel Müdürü ve Eğitim Danışmanı Çağrı Gülsoy tarafından, Kocaeli merkezde özel olarak hizmet veren Kocaeli Tıp Merkezi ve Özel İlgi Çocuk Tıp Merkezi çağrı merkezi çalışanlarına ve santral operatörü çalışanlarına yönelik “Telefonda İletişim Teknikleri ve Telefonda Satış Teknikleri” eğitimleri verildi.

Telefonda check-up hizmeti sunarken müşterilere daha iyi ve kaliteli hizmet vermeyi amaçlayan, 2 gün süreli eğitimlerde; müşteriyle telefonda etkili iletişim kurma, müşteriyi ikna etme, müşteriye güven çerçevesinde hizmet verme konularında bilgi aktarıldı.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@