Çağrı Merkezleri Derneği Yeni Adını Basın Toplantısı ile Duyurdu
Çağrı Merkezleri Derneği'nin yeni adı resmi olarak "Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği" oldu
Uzmanlık alanını ve ismini değiştiren Çağrı Merkezleri Derneği , 4 Ekim'de Kulis Maslak'ta düzenlediği basın toplantısı ile yeni misyonunu ve yeni adını duyurdu.
Toplantıda Dernek Başkanı Banu Hızlı, Başkan Yardımcısı Haktan Saran ve PwC'den şirket ortağı Yiğit Arslan konuşmacı olarak yer aldı.
Yeni adıyla Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği'nin Başkanı Banu Hızlı, artık çağrı merkezi kavramının, dernek çatısı altındaki kurumların faaliyetlerini artık tam anlamıyla kapsamadığını, müşteri deneyimi olarak tanımlanabilecek hizmetler sunuyor olmaları sebebiyle isim değişikliği kararı aldıklarını açıkladılar.
İsim ve uzmanlık alanı değişimi ile beraber üyeler için yeni profil ilaveler de olduğunu aktaran Banu Hızlı, bundan böyle; teknoloji, eğitim ve danışmanlık firmalarını da dernek üyesi olarak kabul edebilir hale geldiklerini aktardı. .
"Çağrı merkezleri müşteri deneyiminin ana aktörleri oldu" diyen Hızlı, "ürün ve hizmetler birbirine benzedikçe ayrıştırıcı ve belirleyici olan, müşterinin deneyimden ağzında kalan tat belirleyici oldu.
Yenilikleri bir tarifi olarak "Ddeğişimi takip etmek ve doğru okumak için yola çıkıyoruz" ifadesini kullanan Hızlı, daha sonra dernek olarak yaptıkları araştırmadan önemli noktaların altını çizdi.
Daha sonra Dernek adına araştırma çalışmalarını yürüten PwC'den şirket ortağı Yiğit Arslan, söz alarak araştırmada ortaya çıkan bazı sonuçları paylaştı.
Hem kalitatif, hem kantitatif nitelikte bir araştırma yürüttüklerini aktaran Arslan, derneğin hedefleri doğrultusunda deneyim ve çağrı merkezleri ile ilgili mevcut tabloyu okumaya yönelik yürüttükleri araştırmadan, sektörün önemli başlıklarına değindi..
Dernek ek olarak 5 Ekim'de gerçekleştireceği bir etkinlik ile de bu gelişmeleri sektöre duyurmaya hazırlanıyor.