Assistt, bir kez daha 'Great Place to Work' ünvanını aldı
Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi Assistt, çalışan deneyimine yaptığı yatırımlarla Great Place to Work® Enstitüsü'nün yüksek güven kültürüne sahip, “harika iş yeri" kriterlerini sağlayarak bir kez daha "Great Place to Work” sertifikası almaya hak kazandı. Türk Telekom’un iştiraki Assistt, çalışan deneyimine yaptığı yatırımlarla yüksek güven kültürüne sahip ‘harika iş yeri’ kriterlerini sağlayarak ‘Great Place to Work” sertifikasını almaya bir kez daha hak kazandı.
Çağrı Merkezi
01.04.2021, 21:49 01.04.2021, 21:49
Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi Assistt, çalışan deneyimine yaptığı yatırımlarla Great Place to Work® Enstitüsü'nün yüksek güven kültürüne sahip, “harika iş yeri" kriterlerini sağlayarak bir kez daha "Great Place to Work” sertifikası almaya hak kazandı.
Türk Telekom’un iştiraki Assistt, çalışan deneyimine yaptığı yatırımlarla yüksek güven kültürüne sahip ‘harika iş yeri’ kriterlerini sağlayarak ‘Great Place to Work” sertifikasını almaya bir kez daha hak kazandı. Türkiye genelinde 24 ilde 16 bine yakın çalışanının memnuniyetini ön planda tutarak yenilikçi insan kaynakları politikaları uygulayan Assistt, bu unvan ile tüm iş süreçlerinin odağına insanı koyarak hareket ettiğini bir kez daha kanıtladı.
“Çalışan mutluluğu stratejik önceliğimiz”
Assistt’in “Great Place to Work” sertifikası almaya hak kazanması hakkında açıklamada bulunan Assistt Genel Müdürü Haktan Saran, “ Çalışan mutluluğu, şirketimizin üç stratejik önceliğinden bir tanesi. İnsan odaklı iş yapma kültürümüzün sonucu olarak çalışma arkadaşlarımızın mutluluğuna, geleceğine ve kariyer gelişimlerine yatırım yapmak, deneyimlerini iyileştirmek her zaman ajandamızın üst sırasında yer alıyor. Yol haritamızı, çalışma arkadaşlarımızla kurduğumuz çift yönlü şeffaf iletişimimiz sonucu aldığımız geri bildirimlerle belirliyoruz. Pandeminin zorlayıcı koşullarına rağmen yaptığımız bu yatırımların, aldığımız aksiyonların, çalışma arkadaşlarımız tarafından da benimsenip takdir görmesi bizim için mutluluk ve gurur kaynağı. Bu büyük başarıda imzası olan tüm ekip arkadaşlarıma yürekten teşekkür ediyorum” dedi.
Assistt olarak çalışan odaklı yönetim anlayışıyla süreçlerini yönettiklerini belirten Saran, şunları ifade etti: “Assistt ailesi olarak çalışma arkadaşlarımızla uzun soluklu bağ kurmak ve çalışan mutluluğunu sağlamak için güçlü adımlar atıyoruz. Çünkü biz mutlu çalışanların, mutlu müşteriler yarattığına inanıyoruz. Bu konuda birçok proje hayata geçirdik; geçirmeye de devam ediyoruz. Harika bir iş yeri olma yolculuğumuzda attığımız değerli adımların bu sertifikayla tescillenmesi, bizim için önemli bir motivasyon kaynağı. Kültürel dönüşümümüzün bir parçası olan bu uzun soluklu yolculuğun her aşamasında süreçlerimizi iyileştirmeye devam edeceğiz.”
Türk Telekom’un iştiraki Assistt, çalışan deneyimine yaptığı yatırımlarla yüksek güven kültürüne sahip ‘harika iş yeri’ kriterlerini sağlayarak ‘Great Place to Work” sertifikasını almaya bir kez daha hak kazandı. Türkiye genelinde 24 ilde 16 bine yakın çalışanının memnuniyetini ön planda tutarak yenilikçi insan kaynakları politikaları uygulayan Assistt, bu unvan ile tüm iş süreçlerinin odağına insanı koyarak hareket ettiğini bir kez daha kanıtladı.
“Çalışan mutluluğu stratejik önceliğimiz”
Assistt’in “Great Place to Work” sertifikası almaya hak kazanması hakkında açıklamada bulunan Assistt Genel Müdürü Haktan Saran, “ Çalışan mutluluğu, şirketimizin üç stratejik önceliğinden bir tanesi. İnsan odaklı iş yapma kültürümüzün sonucu olarak çalışma arkadaşlarımızın mutluluğuna, geleceğine ve kariyer gelişimlerine yatırım yapmak, deneyimlerini iyileştirmek her zaman ajandamızın üst sırasında yer alıyor. Yol haritamızı, çalışma arkadaşlarımızla kurduğumuz çift yönlü şeffaf iletişimimiz sonucu aldığımız geri bildirimlerle belirliyoruz. Pandeminin zorlayıcı koşullarına rağmen yaptığımız bu yatırımların, aldığımız aksiyonların, çalışma arkadaşlarımız tarafından da benimsenip takdir görmesi bizim için mutluluk ve gurur kaynağı. Bu büyük başarıda imzası olan tüm ekip arkadaşlarıma yürekten teşekkür ediyorum” dedi.
Assistt olarak çalışan odaklı yönetim anlayışıyla süreçlerini yönettiklerini belirten Saran, şunları ifade etti: “Assistt ailesi olarak çalışma arkadaşlarımızla uzun soluklu bağ kurmak ve çalışan mutluluğunu sağlamak için güçlü adımlar atıyoruz. Çünkü biz mutlu çalışanların, mutlu müşteriler yarattığına inanıyoruz. Bu konuda birçok proje hayata geçirdik; geçirmeye de devam ediyoruz. Harika bir iş yeri olma yolculuğumuzda attığımız değerli adımların bu sertifikayla tescillenmesi, bizim için önemli bir motivasyon kaynağı. Kültürel dönüşümümüzün bir parçası olan bu uzun soluklu yolculuğun her aşamasında süreçlerimizi iyileştirmeye devam edeceğiz.”
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!