15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi Yöneticiler Toplantısı
15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi Yöneticiler Toplantısı yine Türkiye'nin en önemli bankalarının çağrı merkezi yöneticilerini bir araya getirdi.
Nice Medya tarafından 15 yıldır düzenlenen BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi, Türkiye'de faaliyet gösteren bankaların çağrı merkezi yöneticilerini bir araya getiren platform olma görevini sürdürdü.
Bu yıl 11 Ekim 2023 tarihinde Ortaköy Banyan'da gerçekleşen Zirve'de daha önce yer almayan bankaların da katılması dikkat çekti.
Aktifbank, Albaraka, DenizBank, Fibabanka, Garanti BBVA, Halkbankası, HSBS, ICBC, ING, İş Bankası, Kuveyt Türk, Odeabank, QNB Finansbank, TEB, Türkiye Finans, Ziraat Bankası olmak üzere 16 bankanın çağrı merkezi ve/veya dijital müşteri deneyimi birimlerinin yöneticileri bir araya geldi.
Katılımcıların her yıl kendi gündemlerini ve konuşmacıları belirledikleri farklı bir yapıya sahip olan BÇM Zirvesi'nde bu yıl chatbot, dijital kimlik doğrulama, evden çalışanlarda bilgi güvenliği, görüntülü görüşme, sanal asistan, evden çalışan ekiplerin deneyimi ve için yapay zeka destekli sistemler gibi ana başlıklarda uzman isimlerin dinlendiği bir program oluşturuldu.
Bu çerçevede etkinlik sponsorluğu kapsamında gündem konuları; Sistaş, Sestek, Enqura, Jabra, Pusula Çağrı Merkezi ve Verint markaları tarafından ele alındı.
Etkinlik Banyan'ın Michelin listesinde yer alan menüsü eşliğinde yenen keyifli bir yemekle sona erdi.
PROGRAM
09:50 - 10:00 Nice Medya Hoşgeldiniz / Eylem Öcal - Genel Yayın Yönetmeni
10:00 - 10:15- PUSULA ÇAĞRI MERKEZİ / Tanay Tunçsoy - Proje Yöneticisi
- Takip - Tahsilat - Upsell - Cross-sell'de Başarı Hikayeleri
10:15 - 10:30 - Sistaş / Kerem Çadırcı - GMY
- Müşterilerin mobil ekranlarını MT ile paylaşabildiği yeni uygulama.
- Görüntülü görüşme.
- Evden çalışmada güvenlik için web cam kayıt ve ek güvenlik önlemleri.
- MT için Yapay Zeka Temelli Sanal Supervisor (Real Time otomatik coaching)
10:30 - 10:45- Verint / Barış Özdemir - Ülke Müdürü
- Analitik için yapay zeka tabanlı botlar
10:45 - 11:00 Sestek / Selin Özbalmumcu - Türkiye Satış Müdürü
- Banka Çağrı Merkezlerinde Chatbot ve Sanal Asistan
11:00 - 11:15 Enqura / Hasan Emre Özgür – Chief Commercial Officer
- Görüntülü görüşme ile uzaktan müşteri edinimi diyelim( Dijital onboarding)
11:15 - 11:25- Jabra / Murat Yalçıntaş - Türkiye Kanal Satış Müdürü
- Yapay Zeka Destekli Ses ve Görüntü Teknolojileriyle Daha Memnun Müşteriler
12:00 - Öğle yemeği