8. BÇM Zirvesi'nde 'Raporlama' Toplantısı Dikkat Çekti
Bu yıl 8. Kez Nice Medya tarafından düzenlenen Banka Çağrı Merkezleri, kısa adıyla BÇM ZİRVESİ, ilk ayağını 5 Ekim’de gerçekleştirdi.
Analiz
16.11.2016, 15:29 16.11.2016, 15:29
Bu yıl 8. Kez Nice Medya tarafından düzenlenen Banka Çağrı Merkezleri, kısa adıyla BÇM ZİRVESİ, ilk ayağını 5 Ekim’de gerçekleştirdi. Banka çağrı merkezlerinin farklı kademelerinden yöneticilerini buluşturan Zirve, Steigenberger Hotel’de bu yıl 18 bankayı toplam 6 bankayı ağırladı.
Tüm bankalardan Raporlama ekiplerinin katıldığı toplantı bu yıl gördüğü ilgiyle dikkat çekti. "Müşteri deneyimi"ne verilen önemin artmasıyla birlikte gelen müşteri daha iyi tanıma ihtiyacı raporlamanın önemini gün geçtikçe artırıyor.
Zirve’nin banka çağrı merkezi müdür ve yöneticilerini ağırlayacak olan ikinci ayağı ise 12 Ekim’de Sait Halim Paşa Yalısı’nda gerçekleştirilecek. Bu yıl Zirve’nin ana sponsorluğu’nu üstlenen Comdata, bu toplantıya ev sahipliği yapacak.
Her bir toplantı, yine katılımcılarından birinin moderasyonunda önceden belirlenmiş gündem konularıyla gerçekleşti. Hiçbir şekilde kayıt alınmayan ve katılımcılar haricinde giriş yapılamayan salonlar, verimli bilgi paylaşımlarına sahne oldu.
BÇM Zirvesi bu yıl Teknik Ekipler ve Destek Ekipler Toplantılarının sponsoru Sistaş, Collection toplantısı sponsoru Turkcell Global Bilgi, Şikayet Yönetimi toplantısı sponsoru Mi4biz’in destekleri ile gerçekleşti.
Zirve bu yıl bir yenilik gerçekleştirdi ve toplantıların sonunda Mesut Süre ve İlker Gümüşoluk’u iş yaşamına uygun içeriğe sahip olan, şirkette stand up show ile ağırladı. Katılımcıların günün yorgunluğunun ardından kahkahalarla buluştuğu show, toplantıların sonunda keyifli bir nokta oldu.
Tüm bankalardan Raporlama ekiplerinin katıldığı toplantı bu yıl gördüğü ilgiyle dikkat çekti. "Müşteri deneyimi"ne verilen önemin artmasıyla birlikte gelen müşteri daha iyi tanıma ihtiyacı raporlamanın önemini gün geçtikçe artırıyor.
Zirve’nin banka çağrı merkezi müdür ve yöneticilerini ağırlayacak olan ikinci ayağı ise 12 Ekim’de Sait Halim Paşa Yalısı’nda gerçekleştirilecek. Bu yıl Zirve’nin ana sponsorluğu’nu üstlenen Comdata, bu toplantıya ev sahipliği yapacak.
Farklı yapısıyla dünyada örneği olmayan bir buluşmayı 8 yıldır gerçekleştiren BÇM Zirvesi bu yıl da; Eğitim ve Kalite bölümü yöneticilerini Destek Ekipler toplantısında, Raporlama Yöneticilerini Raporlama toplantısında, gelen ve giden çağrı takım liderlerini Takım Liderleri toplantısında, Şikayet Yönetimi bölümü yöneticilerini Şikayet Yönetimi toplantısında, IT ve İş Geliştirme yöneticilerini Teknik Ekipler toplantısında, tahsilat ekipleri yöneticilerini Collection toplantısında olmak üzere 6 farklı salonda kendi aralarında eş zamanlı olarak bir araya getirdi.
Her bir toplantı, yine katılımcılarından birinin moderasyonunda önceden belirlenmiş gündem konularıyla gerçekleşti. Hiçbir şekilde kayıt alınmayan ve katılımcılar haricinde giriş yapılamayan salonlar, verimli bilgi paylaşımlarına sahne oldu.
8. BÇM Zirvesi’nde bu yıl; AKBANK, AKTİFBANK, ALBARAKA, DENİZBANK, FİNANSBANK, GARANTİ BANKASI, HALKBANK, İŞ BANKASI, KUVEYT TÜRK, ODEABANK, TEB, TÜRKİYE FİNANS, VAKIFBANK, YAPI KREDİ, ZİRAAT BANKASI, HSBC, ICBC, ABANK bir araya geldi.
BÇM Zirvesi bu yıl Teknik Ekipler ve Destek Ekipler Toplantılarının sponsoru Sistaş, Collection toplantısı sponsoru Turkcell Global Bilgi, Şikayet Yönetimi toplantısı sponsoru Mi4biz’in destekleri ile gerçekleşti.
Zirve bu yıl bir yenilik gerçekleştirdi ve toplantıların sonunda Mesut Süre ve İlker Gümüşoluk’u iş yaşamına uygun içeriğe sahip olan, şirkette stand up show ile ağırladı. Katılımcıların günün yorgunluğunun ardından kahkahalarla buluştuğu show, toplantıların sonunda keyifli bir nokta oldu.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!