kısa video için lütfen tıklayın
fotoğraflar için lütfen tıklayın
Müşteri memnuniyetinin yüzde 10 artırılması cironun yıllık 65 milyon dolar artmasını sağlıyor
6.Müşteri Deneyimi Zirvesi’nde memnuniyetin ekonomiye etkileri konuşuldu
“Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi” bu yıl 6. kez, sektör temsilcilerini ağırladı. Dijital dünyanın kurallarının irdelendiği etkinlikte müşterinin iyi deneyiminin etkileri konuşuldu.
Türkiye’nin müşteri deneyimini konu alan ilk ve tek etkinliği, Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 9 Mayıs 2018 tarihinde Hilton Bosphorus Hotel’de 600 kişinin üzerinde bir katılımla gerçekleşti.
Bu yıl 6. Kez Nice Medya tarafından ve yine TURKCELL GLOBAL BİLGİ’nin ana sponsorluğunda organize edilen etkinlikte 5 farklı panelde, 27 ayrı oturumda 49 konuşmacı yer aldı. Etkinliğe beyaz eşyadan, bankaya, elektrik dağıtım şirketlerinden otomotive Türkiye ekonomisini meydana getiren en önemli markalarının müşteri deneyimini yöneten isimleri katıldı.
Organizasyon kapsamında TURKCELL, GALATASARAY, VESTEL, TATA COMMUNICATIONS, Mi4biz, FIAT, THY TURKISH CARGO, DAIKIN, TKFB, DRD Filo, AFINITI Türkiye, SESTEK, SOR'UN, NIXXIS, TANI, TEB, COMDATA GROUP TÜRKİYE, KOÇTAŞ, OPET, SİSTAŞ, AKSİGORTA, ENPARA.COM, SAHİBİNDEN.COM, HEPSİBURADA.COM, N11.COM, WEBHELP, VODAFONE, MEDIAMARKT, SMG, SAS, JABRA, THE RITZ CARLTON, MEMORİAL HASTANESİ, VODATECH, GARANTİ BANKASI, AKBANK, TÜRKİYE FİNANS, LEADNEURO ve MEPAŞ ENERJİ gibi birçok markanın üst düzey yöneticisi panel ve sunumlarda deneyim ve görüşlerini paylaştılar.
Etkinliğin açılış Konuşmasını yapan Nice Medya Satış Müdürü Karin Erkan “Bu yıl her biri kendi alanında lider farklı sektörden bir çok firmanın zirvemizde yer almaya başladığını görüyor ve büyük mutluluk duyuyoruz. Diğer yandan bu yıl da ziyaretçi kitlemizin büyük çoğunluğunu müşterisine önem veren markalarımız oluşturuyorlar. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi sizlerle birlikte markaların müşteri deneyimlerini paylaştıkları, Türkiye’nin ilk platformu olma özelliğini güçlenerek koruyor” dedi.
Erkan sözlerini şöyle sürdürdü: “Her yıl etkinliğe yenilikler eklemeye özen gösteriyoruz. Bu yıl da BİP üzerinde de Müşteri Deneyimi Zirvesi adında kanalımız bulunuyor. BİP üzerinden molalarda farklı sürprizlerimiz olacak. Seneye ise çok daha farklı bir konseptte sizlerle bir arada olmak için şimdiden sabırsızlanıyorum. Her bir kuruma verdiği destek için teker tek teşekkür ederim” dedi.”
Etkinlikte bir konuşma yapan Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardımcısı Cahit Erdoğan,içinde yaşadığımız dünyanın baş döndürücü bir hızla değiştiğine dikkat çekti. “Yarın çocukların deneyimleyeceği dünya bugünden çok farklı olacak” diyen Erdoğan “Dünya ekonomik forumu araştırmasına göre 18 yıl sonra çocuklarımız çok farklı bir dünya ile karşı karşıya kalacak. Örneğin ehliyet alma çabasında olmayacaklar çünkü sürücüsüz araçlar yollarda olacak. İleriki yıllarda bir başka yabancı dil öğrenmeye gerek kalmayabilir. Çünkü gelişen teknolojilerle eş zamanlı tercüme mümkün olacak. Kağıt para kalmayacak. E-ödeme sistemi daha da gelişecek, hayatın her alanında dijitalleşme yaşanacak” şeklinde konuştu.
“Dijitalleşme hayatımızı yeniden şekillendiriyor
“Bugün her 10 şirketten yedisi müşteri deneyimini iyileştiriyor” diye sözlerine sürdüren Erdoğan “Bu noktada büyük veri devreye giriyor. Günümüzde artık müşteriler her yerde ayak izleri bırakıyor. Bu izler bizim için aslında bir hazine. Bu hazine içinde müşteri ile ilgili çok farklı veriler bulunmakta. Verinin değeri her geçen gün artıyor. Fortune 100 şirketleri ile yapılan araştırmaya göre müşteri memnuniyetini yüzde 10 artırılması ile firmaların cirosunda yıllık artı 65 milyon dolar daha gelir elde edebiliyor.
Firmaların artık dijital etkinliklerini artırmaları gerekiyor. Firmalar artık müşterilerine yeni deneyim yaşatmaya odaklanmalı. Çözüm odaklı inovasyon kültürü daha çok benimsenmeli, problem çözme yetenekleri artırmalı, müşteri deneyimini gelişen yeni teknolojilerle sıfırdan tanımlanmalı” dedi.
kısa video için lütfen tıklayın
fotoğraflar için lütfen tıklayın