Türkiye’de müşteri deneyimi profesyonellerini buluşturan ilk etkinlik olan Müşteri Deneyimi & Teknolojileri Zirvesi 4 Haziran 2024 tarihinde Sait Halim Paşa Yalısı'nda düzenlendi. Zirve, Boğaz'ın keyifli manzarası ve canlı müzik eşliğinde sektörü bir araya getirdi.
11. Müşteri Deneyimi & Teknolojileri Zirvesi'nde; Perakende - Banka - Sigorta - Telekom - Kargo - Otomotiv - Sağlık - E Ticaret - Ödeme Sistemleri - Akaryakıt - E Finans - Enerji (Elektrik ve Doğalgaz) - Havayolu - Gıda - Hazırgiyim - Turizm - Mobilya - Isıtma-Soğutma Sistemleri sektörlerinden önde gelen markaların müşteri deneyimini tasarlayan ve iyileştiren isimleri konuşmacı ve izleyici olarak bir araya geldi.
Teleperformance Türkiye, Sistaş, Tempo BPO, Artiwise, Genesys, 3-D Bilişim, Jabra, Metisbot destekleriyle gerçekleşen Zirve'de YTÜ Yıldız Teknopark Stratejik Partner olarak yer aldı.
Zirve boyunca, alanında uzman konuşmacılar yapay zekanın çeşitli sektörlerdeki müşteri deneyimi uygulamalarını ve etkilerini ele aldılar. Katılımcılar, yapay zekanın müşteri deneyimini nasıl dönüştürdüğünü öğrenirken, aynı zamanda network imkanı da buldu.
Destekçi markaların çekiliş ve hediyeleri izleyicileri mutlu ederken, molalara eşlik eden canlı müzik, katılımcılara keyifli anlar yaşattı.
YAPAY ZEKA KONFERANSINDA İNOVATİF SUNUMLAR
Nice Medya tarafından "Yapay Zeka ile Deneyimi Güçlendir" temasıyla düzenlenen Zirve, katılımcılara ilham verici sunumlar ve derinlemesine tartışmalar sunarak, yapay zekanın müşteri deneyimin alanındaki rolünü vurguladı.
Zirve'de ilk sözü alan Nice Medya Satış Müdürü Karin Erkan, kendisi konuşma yapmayarak, mikrofonu temaya uygun olarak yapay zekaya bıraktı. Yapay zeka tarafından oluşturulan metinde "Müşteri deneyiminde yapay zekanın rolü" anlatıldı.
Keynote konuşmacıları arasında IXM Deneyim Enstitüsü Düşünce Lideri Prof. Dr. Can Erdem'in yer aldığı etkinlikte, deneyimde yapay zeka ile insan dokunuşunun önemi vurgulandı. Ardından Teleperformance Türkiye Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kartal Tıknaz, "Müşteri deneyiminin ardındaki başarı: yapay zeka" konulu sunumuyla katılımcıları bilgilendirdi.
Perakende sektöründeki yapay zeka destekli müşteri deneyimi uygulamaları LC Waikiki Veri Bilimi ve Ürün Planlama Uygulama Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Uğur Kaplan tarafından ele alındı. Kaplan sunumunda, tedarikten sürecinden, müşteri etkileşimlerine kadar her aşamada kullanılan yapay zeka çözümlerinden bahsetti.
Ardından söz alan Sistaş Genel Müdür Yardımcısı Kerem Çadırcı, yapay zeka tabanlı çalışanlara yönelik destek botlarından bahsederken, ETS Tur Misafir Deneyimi İlişki Yönetimi ve Kalite Direktörü Ayşıl Bahar Arıcı ise yapay zeka ile misafir deneyimini güçlendirmenin yollarını paylaştı.
Yapı Kredi Müşteri Deneyimi Direktörü Yasemin Koç'un, müşteri deneyimi alanında pek çok ödül kazanmış bir banka olarak, yapay zeka ve makine öğrenmesinin önemli araçlar haline geldiğini aktardığı sunumun ardından, E-ticaret devi Yemeksepeti Kullanıcı ve Servis Deneyimi Kıdemli Müdürü Handan Bilginç'in "E-ticarette müşteri deneyimi ve yapay zeka ilişkisi" konulu sunumuyla devam eden programda, CK Enerji Regülasyon Stratejileri ve Müşteri İletişimi Grup Direktörü Fidan Öztürk, enerji sektöründe yapay zeka ile eforsuz bir müşteri deneyimi sunmanın önemine değindi. Metisbot Kurucu Ortağı Ahmet Bahar ise online simultane çeviri mesajlaşma çözümünü katılımcılarla paylaştı.
Öğleden sonra Sigortam.net Teknoloji ve Veriden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ferit Büyükkeçeci, sigortacılık sektöründe daha iyi bir müşteri deneyimi için yapay zeka destekli uygulamalara dikkat çekti. Ardından 3-D Müşteri Yöneticisi Berkay Tutuk, deepfake tehditlerine karşı teknolojik kalkanları ele aldı.
Jabra Kanal Satış Müdürü Murat Yalçıntaş, kulaklıkta yapay zeka teknolojisinin rolünü vurguladı. Tempo BPO Ürün & İş Geliştirme Müdürü Dila Öğütçüoğlu ise yapay zeka ve iş verimliliği üzerine konuştu.
Konferansın en ilgi çekici bölümlerinden biri, Nice Medya Genel Yayın Yönetmeni Eylem Gün, Cbot Kurucu Ortağı Çiler Ay'ın gerçekleştirdiği "Yapay zeka uygulamaları ne 'değildir'?" konulu sohbet oldu.
Ardından söz alan Artiwise CEO'su Tanel Temel, yapay zeka ile müşteri deneyimini iyileştirmenin yollarını aktardı. Daha sonra izleyicilerle buluşan Genesys'in Türkiye'deki sorumlu ismi, Satış Yöneticisi Bilge Yılmaz, müşteri deneyiminin geleceğinden bahsederek, Üstün hizmet ve memnuniyet için yapay zekanın müşteri yolculuğuna entegrasyonunu aktardı.
Etkinliğin son bölümü ise müşteri deneyiminin olmazsa olmaz parçası çalışan deneyimine ayrıldı.
Bu bölümde yine Nice Medya tarafından düzenlenen 5. EX Awards Turkey® Çalışan Deneyimi Ödülleri sahipleri, başarılı projelerini paylaştılar.
Birincilik ödünü alan Inooster ve İpekyol adına Inooster Bilgi Teknolojileri CEO'su Murat Yılmaz ve IPEKYOL Group Perakende Direktörü Köksal Kaysı birlikte sunum yaptılar.
İkincilik ödülünü alan Multinet Up'tan İnsan ve Kültür Müdürü Dilay Kolaylı projelerini aktarırken, Sahibinden.com Müşteri Deneyimi Direktörü Filiz Saran da kendilerine üçüncülük ödülünü getiren projeyi izleyicilerle paylaştılar.
Nice Medya'nın ev sahipliğinde gerçekleşen, sektörün en eski etkinliği 11. Müşteri Deneyimi & Teknolojileri Zirvesi, katılımcılarına sektördeki son gelişmeleri ve yenilikleri keşfetme fırsatı sundu.
Program ve diğer detaylı bilgiler için etkinlik web sitesibi ziyaret edebilirsiniz.
www.musterideneyimizirvesi.com.tr