Boğaziçi Üniversitesi Yöneylem Araştırma Kulübü’nün düzenlediği “Kariyer Okulu”organizasyonda Trendyol.com, markanın dijital stratejilerinin masaya yatırılacağı vaka analizi çalışması ile kazanan öğrencilere bünyesinde staj imkanı sağlıyor.
2-5 Aralık tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi Kariyer Okulu tarafından gerçekleştirilen ve öğrenciler tarafından ulusal çapta katılım sağlanan organizasyonda Trendyol.com dijital pazarlama konusunda vaka analizi çalışması ile damga vurdu.
Trendyol vaka analizi yarışmasını kazanan öğrencilere staj imkanı sağlıyor
Trendyol.com ekibi ile birlikte Dijital Pazarlama uygulamalarının masaya yatırıldığı çalışmada 5’er kişilik 12 öğrenci grubu güncel teknolojiler ve ölçümleme uygulamalarını kullanarak stratejiler ürettiler.
Dijital pazarlama konusunda yeni fikirler ve çözüm uygulamaları geliştirmeyi amaçlayan yarışmayı birinci olarak tamamlayan öğrenciler, Trendyol.com’da gerçekleştirecekleri staj ile markanın tecrübelerinden derinlemesine faydalanma imkanına ulaştılar. Trendyol.com 1000 kişilik genç ve dinamik ekibine yeni yetenekler katmaya devam ediyor.
TRENDYOL DİJİTAL VAKA ANALİZİ YARIŞMASI
TRENDYOL DİJİTAL VAKA ANALİZİ YARIŞMASI
Cx Club Cx Club
Teknoloji
Boğaziçi Üniversitesi Yöneylem Araştırma Kulübü’nün düzenlediği “Kariyer Okulu”organizasyonda Trendyol. com, markanın dijital stratejilerinin masaya yatırılacağı vaka analizi çalışması ile kazanan öğrencilere bünyesinde staj imkanı sağlıyor.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!