Çağrı merkezleri dijitalleşme ve yapay zeka konularındaki gelişmelerden ve dönüşümlerden en çok etkilenen iş kollarından biri.
3000’den fazla çalışanıyla, kurumların müşteri deneyimi süreçlerini tasarlayan ve uygulayan Tempo, iş dünyasının içinden geçtiği dönüşüm sürecinde kendini yeniden keşfetme ve tanımlama konularında sektörüne öncülük ediyor. Tempo, çalışanlarını geleceğe hazırlamak ve Türkiye’deki iş gücü dönüşümüne öncülük etmek odağı ile Tempo Akademi’yi kurdu.
Tempo Akademi, çoğunluğu kadınlardan oluşan müşteri temsilcilerini dijital okuryazarlığını üst seviyeye taşıyor ve onları bilişim dünyasının ihtiyaç duyduğu yetkinlikteki çalışanlara dönüştürüyor.
Sektör çalışanları çağın gereksinimlerine uygun yeni beceriler ve yetkinlikler kazanırken, geleceğin meslekleri için işgücü yaratılıyor. Sadece kendi çalışanlarının değil, diğer şirket çalışanlarının da yararlanabileceği eğitimlerle, sektör profesyonellerinin yetkinliklerini çeşitlendirmek ve sektörü dönüştürmek ana hedeflerden. Tempo CEO’su Cemal Akar: “Teknoloji ve insanın çok hızlı dönüştüğü bir döneme girdik. Eskiden insanlar aldığı eğitimler sonucu bir meslek sahibi olur, sonrasında hayatını devam ettirir ve oradan emekli olurdu. Artık öyle bir dünyada değiliz. Kendimizi ve kurumlarımızı sürekli güncellemek, yetkinliklerimizi ve yeteneklerimizi gözden geçirmemiz gerekiyor. Bu gerçeklikler ışığında, akademimizi çevik, yenilikçi, tutkulu ve sürekli gelişim değerlerini temel alan, ‘kişisel dönüşüm okulu’ olarak kurduk. Deneyimsel öğrenme, kolektif öğrenme, birbirinden öğrenme, kendi kendine öğrenme ve birlikte bilgi üretme kavramlarını eğitim anlayışımızın merkezine yerleştirdik. ‘Değişim seninle başlar!’ diyerek, 200 Tempo yöneticimizi, Tempo Akademi’nin bir unsuru haline getirmek üzere eğitimlere başladık. Kendimizi, şirketimizi ve 3000 çalışma arkadaşımızı geleceğe hazırlamak üzere bu yolculuğa çıktık.” dedi.
Tempo Akademi eğitimlerinin ilk grubu Veri Etiketleme & Temizleme, Chatbot Tasarımı ve Yazılım Testleri konularında Şanlıurfa’da tamamlandı ve katılımcılara ilk sertifikaları verildi. Robotik Süreç Otomasyonu, Yazılım Geliştirme – Kod ve Mobil Yazılım Geliştirme konularının da programa eklenmesiyle, eğitimler 2020 yılı boyunca tüm hızıyla devam edecek.
Tempo, 'Akademi' ile bilişim dünyasının ihtiyaç duyduğu yeni yetkinlikte çalışanlar eğitiyor
Tempo, 'Akademi' ile bilişim dünyasının ihtiyaç duyduğu yeni yetkinlikte çalışanlar eğitiyor
Cx Club Cx Club
Teknoloji
Çağrı merkezleri dijitalleşme ve yapay zeka konularındaki gelişmelerden ve dönüşümlerden en çok etkilenen iş kollarından biri. 3000’den fazla çalışanıyla, kurumların müşteri deneyimi süreçlerini tasarlayan ve uygulayan Tempo, iş dünyasının içinden geçtiği dönüşüm sürecinde kendini yeniden keşfetme ve tanımlama konularında sektörüne öncülük ediyor.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!