Oracle, İşletmeler için Kişiselleştirilmiş Dijital Asistanlar Sunuyor
Oracle, İşletmeler için Kişiselleştirilmiş Dijital Asistanlar Sunuyor
Yapay Zeka, Sohbet Robotlarını, Çalışanların Kullanıcı Etkileşimini Basitleştirmesine, Etkinliğin Artmasına ve Verimliliğin Gelişmesine Yardımcı Olan Gerçek Birer Dijital Asistana Dönüştürüyor Oracle şirketlerin, çalışanların daha akıllı ve daha verimli bir şekilde çalışmalarına yardımcı olacak kişiye özel dijital asistanlar geliştirmelerine imkan sağlayan Oracle Dijital Asistan ürününün kullanıma sunulduğunu duyurdu. Oracle Dijital Asistan ile çalışanlar, İK, ERP, CRM ve CX gibi birçok farklı uygulamadan elde edilen becerileri destekleyecek şekilde eğitilebilen ve kapsamlı bir dijital asistandan faydalanabilmektedirler.
Oracle şirketlerin, çalışanların daha akıllı ve daha verimli bir şekilde çalışmalarına yardımcı olacak kişiye özel dijital asistanlar geliştirmelerine imkan sağlayan Oracle Dijital Asistan ürününün kullanıma sunulduğunu duyurdu. Oracle Dijital Asistan ile çalışanlar, İK, ERP, CRM ve CX gibi birçok farklı uygulamadan elde edilen becerileri destekleyecek şekilde eğitilebilen ve kapsamlı bir dijital asistandan faydalanabilmektedirler. Yapay Zekayı kullanan Oracle Dijital Asistan, bağlamı anlamakta, amacı çözmekte ve masraf onayları ve toplantıların yeniden planlanması gibi rutin görevleri kullanıcı adına proaktif bir şekilde otomatik hale getirmek üzere kullanıcı davranışları ve düzenlerini belirleyip öğrenmektedir.
Oracle Bulut Altyapısı üzerine inşa edilen Oracle Dijital Asistan, basit, tek yönlü ve lineer yanıtlar veren günümüzün standart sohbet robotlarının çok daha ötesine uzanıyor. Doğal dili işleme (NLP), doğal dili anlama (NLU) ve makine öğrenimi (ML) için yapay zekayı kullanmak suretiyle Oracle, kurumsal uygulama yazılımları alanındaki geniş bir kapsam ve derinliğe sahip benzersiz bir konuma ulaşırken, işletmenin kelimenin gerçek anlamıyla tamamını kapsayabilecek bir dijital asistan da sunuyor. Oracle Dijital Asistan’ı burada çalışırken görebilirsiniz.
“Bu, sohbet robotlarının evriminde yeni bir aşama ve işletmeler için akıllı bir dijital asistan sunma yolunda da önemli bir dönüm noktası,” diyor Oracle’da Yapay Zeka, Botlar, Mobil ve Ürün Yönetiminden sorumlu başkan yardımcısı Suhas Uliyar. “Oracle Dijital Asistan’ın kuruluşları dönüştürerek müşterilerimizin daha fazla verimlilik elde etmelerine ve kullanıcı deneyimlerini zenginleştirmelerine yardımcı olma gücü var.”
Kullanıcılar, ses arabirimi ile Oracle Dijital Asistan ile konuşabilmekte olup bu özellik, aralarında Slack, Facebook Messenger, WeChat ve Alexa gibi popüler mesajlaşma platformlarını da destekleyebilen ve platformdan bağımsız bir yapıda. Analitikler de bütünleşik olduğundan böylece işletmeler, kesintisiz anali ve iyileştirmeler için kullanıcı davranışı ve uygulama performansı hakkında gerçek zamanlı bilgiler elde edebilmek için kullanımı da takip edebiliyor.