AloTech, Google Dome İstanbul’da 2. Bulut Çağrı Teknolojileri Etkinliği’ni gerçekleştirdi.
9 Ağustos Cuma günü gerçekleştirilen “Buluttan Çağrı Var! Çağrı Merkezinde Raporlama” etkinliğine çeşitli sektörlerden firmaların temsilcileri yoğun katılımı gösterdi.
AloTech CEO’su Cenk Soyak’ın açılış konuşmasıyla başlayan etkinlikte, Google Cloud Türkiye Yöneticisi Alp Önder Güler, AloTech CTO’su İdris Avcı, MNG Kargo Genel Müdür Yardımcısı Serhat Kut ve UNIQ Eğitim ve Danışmanlık Yönetici Ortağı Alp Kohen kendi uzmanlık alanlarında eğitici bilgiler verdiler.
Konuşmasında Google’nin bulut platform alanındaki misyon ve hedeflerini, dünyanın en büyük ‘Network’üne sahip olmanın avantajlarını dile getiren Alp Önder Güler, modernleşirken aynı zamanda hızlanmayı ve şirketlerin elinde bulundurdukları bilgilerden en doğru şekilde nasıl yararlanabileceklerini ele aldı. Devamında mikrofona geçen AloTech CTO’su İdris Avcı, şirketin gelişmiş raporlama çözümlerini detaylarıyla dinleyenlere aktardı. Çağrı merkezi dünyasında her gün konuşulan dakika sayısından yıllık uygulama isteklerine kadar birçok istatistiki bilgi paylaşan Avcı, AloTech’in geliştirdiği tüm raporlama çözümlerinin Google’ın bilgisi ve gücü ile birleştirildiğinde ne gibi sonuçlar elde edildiğini dile getirdi.
Buluttan Çağrı
Buluttan Çağrı
Cx Club Cx Club
Teknoloji
AloTech, Google Dome İstanbul’da 2. Bulut Çağrı Teknolojileri Etkinliği’ni gerçekleştirdi.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!