Artık çağrı merkezinde sesli destek vermeye başlayan ADA ile Aksigorta müşterileri, hasar dosyaları hakkında son durumları ADA’dan öğrenebilecekler.
Dijitalleşme stratejileri doğrultusunda Nisan 2018’de sigorta sektörünün ilk yapay zekâ uygulaması ADA’yı (Aksigorta Dijital Asistanı) hayata geçiren Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, dijital dönüşüme olan yatırımlarını sürdürüyor. ADA ile 2 yılda 3 milyon başarılı işlem gerçekleştirirken aynı zamanda müşteri deneyimini dijitalleştiren Aksigorta, şimdi de ADA’nın çağrı merkezinde sesli destek vermesini sağladı.
Sesli destek hizmetinin başlamasıyla birlikte artık Aksigorta müşterileri, 444 27 27 numaralı çağrı merkezini aradıklarında değişen dosya durumları, ödeme tarihi, ödeme tutarı gibi hasar dosyaları hakkında son durumu 7 gün 24 saat boyunca ADA’dan öğrenebilecekler.
Aksigorta'nın ADA'sı Çağrı Merkezinde Sesli Destek Vermeye Başladı
Aksigorta'nın ADA'sı Çağrı Merkezinde Sesli Destek Vermeye Başladı
Cx Club Cx Club
Teknoloji
Artık çağrı merkezinde sesli destek vermeye başlayan ADA ile Aksigorta müşterileri, hasar dosyaları hakkında son durumları ADA’dan öğrenebilecekler. Dijitalleşme stratejileri doğrultusunda Nisan 2018’de sigorta sektörünün ilk yapay zekâ uygulaması ADA’yı (Aksigorta Dijital Asistanı) hayata geçiren Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, dijital dönüşüme olan yatırımlarını sürdürüyor.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!